Much sings many wowsquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Hallo hoe zeg ik in correct Engels: Ik zing dit liedje zo vaak, wat een mooi liedje.
quote:
Ik vind dit een vrolijkere noot.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:35 schreef deadprez het volgende:
woordenwisseling met een prepuber was betere tt geweest
Ja geen abbo hequote:Op maandag 8 augustus 2016 15:35 schreef deadprez het volgende:
woordenwisseling met een prepuber was betere tt geweest
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Kan dit, ama
I sing this song a lot. It is beautifull (indeed).
als je vrolijkheid wil ga je maar naar posquote:
Kan je geen leraar worden?quote:
Ben gewoon in een goed humeur, rustig!quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je vrolijkheid wil ga je maar naar pos
weenie, lijkt je dat een goed plan?quote:
Heb je wel veel vakantiequote:Op maandag 8 augustus 2016 15:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, lijkt je dat een goed plan?
Ja, heel erg. Al jouw kennis moet je delen man dat moet je niet voor jezelf houdenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, lijkt je dat een goed plan?
Staat er gewoon bij hoor, dat je dat hebt gemistquote:
docenten hebben het in vakanties over het algemeen ook nog vrij druk vgmquote:
Ben niet boos xxquote:
Sing je deze alot?quote:
Ja. Althans het ging over dit liedje ja. Maar ik zing wel meer liedjes heel vaak.quote:
Vind dit liedje wel beautifull.quote:
denk nie dat scholen erg blij zijn met mijn kennis van het verneuken van m'n levenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Al jouw kennis moet je delen man dat moet je niet voor jezelf houden
Ligt eraan wat voor een docent je wordtquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
docenten hebben het in vakanties over het algemeen ook nog vrij druk vgm
I am eens.quote:
Okéquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Althans het ging over dit liedje ja. Maar ik zing wel meer liedjes heel vaak.
het slechte voorbeeld is ook een voorbeeldquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk nie dat scholen erg blij zijn met mijn kennis van het verneuken van m'n leven
dat beperkt de schade wellicht enigszinsquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor een docent je wordt
Je kan ook niks voorbereiden en de kids elke les film laten kijken
Was ook een test, je ziet zelf wel in dus dat je niet zo goed bezig bentquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk nie dat scholen erg blij zijn met mijn kennis van het verneuken van m'n leven
is dit de eerste keer dat je posts van mij leestquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ook een test, je ziet zelf wel in dus dat je niet zo goed bezig bent
Hulde.
Zo'n bad teacher verhaal wordt het dan. Lekker blowen met de kids enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het slechte voorbeeld is ook een voorbeeld
Ja, hoezo?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dit de eerste keer dat je posts van mij leest
inb4 bijdehante opmerking van hermann
gewoon iedere les de kinderen tegen hem laten gamen voor punten zodat ze altijd tienen krijgenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zo'n bad teacher verhaal wordt het dan. Lekker blowen met de kids enzo.
hahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Of heel ongemakkelijk dit zingen tegen vrienden van mijKijken ze je echt aan van wtf dit is ongemakkelijk haha.
Als vrouw kom je daarmee weg als je lekker genoeg bentquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zo'n bad teacher verhaal wordt het dan. Lekker blowen met de kids enzo.
Kinderen gwn streetwise maken, hebben ze meer aan dan boekenkennis.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon iedere les de kinderen tegen hem laten gamen voor punten zodat ze altijd tienen krijgen
Oh nee is andere liedje. Dit stukje ga ik dan altijd tegen iemand zingen:quote:
quote:Do you love me?
Will you love me forever?
Do you need me?
Will you never leave me?
Will you make me so happy
For the rest of my life?
Will you take me away
And will you make me your wife?
Haha ja echt awkwardquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee is andere liedje. Dit stukje ga ik dan altijd tegen iemand zingen:
[..]
Denk het niet, in het onderwijs werken alleen maar vrouwen. Die hebben geen genade voor de lekker juf die blowt met kinderen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als vrouw kom je daarmee weg als je lekker genoeg bent
oh vandaar dat je reacties inhoudelijk nooit planken zagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik heb meer mannelijke dan vrouwelijke collega'squote:Op maandag 8 augustus 2016 15:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Denk het niet, in het onderwijs werken alleen maar vrouwen. Die hebben geen genade voor de lekker juf die blowt met kinderen.
Een goede leraarkont?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:47 schreef Chloroform het volgende:
Denk dat dp wel goede teacher's ass zou zijn
PO of VO?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb meer mannelijke dan vrouwelijke collega's
Je maakt wat meequote:Op maandag 8 augustus 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo kijken ze wel altijdMaar doe ik het voor.
Voquote:
Middelbare kan wel, basisschool niet nee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Denk het niet, in het onderwijs werken alleen maar vrouwen. Die hebben geen genade voor de lekker juf die blowt met kinderen.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh vandaar dat je reacties inhoudelijk nooit planken zagenOmdat ik jouw reacties niet lees? denk dat er andere oorzaken aan hangen hoor hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
daar kom je als leraar sowieso wel mee weg hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als vrouw kom je daarmee weg als je lekker genoeg bent
Ok, mss daar nog wat meer mannen. In het PO werken voornamelijk vrouwen.quote:
Met leerlingen blowen op het schoolplein?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar kom je als leraar sowieso wel mee weg hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit stukje kan ik niet
Your beauty never ever scared me.
Ja, wel zorgwekkendquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, mss daar nog wat meer mannen. In het PO werken voornamelijk vrouwen.
ja dat is waar maar daar kun jij zelf ook niets aan doen dus dat zou niet eerlijk zijn om tegen je te gebruiken ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat ik jouw reacties niet lees? denk dat er andere oorzaken aan hangen hoor haha
oh, nee op het schoolplein is ander verhaalquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met leerlingen blowen op het schoolplein?
Als ik die juffies soms hoor praten, lijkt me dat ook wel...quote:
Ewa.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is waar maar daar kun jij zelf ook niets aan doen dus dat zou niet eerlijk zijn om tegen je te gebruiken ;s
Bij mij op school mocht dat iig niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh, nee op het schoolplein is ander verhaal
tenzij vavo
Op schoolreis waren een paar docenten meer bezopen dan de leerlingen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij op school mocht dat iig niet.
Jawel hoor. En je hoeft niet voor anderen te denken, gewoon niet jokken en eerlijk zijn en mensen zullen jou ook eerlijk behandelen ;pquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is waar maar daar kun jij zelf ook niets aan doen dus dat zou niet eerlijk zijn om tegen je te gebruiken ;s
ewaaquote:
Denk ik ook als ik op 1e paasdag in de kerk zit.quote:
ja dit en op schoolfeesten werd er ook weleens meegerookt door lerarenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Op schoolreis waren een paar docenten meer bezopen dan de leerlingen.
Mja, was in '04 of zo.
Bij mij kreeg je ban als je bezopen was op school.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Op schoolreis waren een paar docenten meer bezopen dan de leerlingen.
Mja, was in '04 of zo.
hahahquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Denk ik ook als ik op 1e paasdag in de kerk zit.
Jammer, creerde wel een band.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit en op schoolfeesten werd er ook weleens meegerookt door leraren
maar tegenwoordig zal dat allemaal wel niet meer kunnen
wtf?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef madeliefff het volgende:
wrm verkopen ze kauwgomballen met energiedrank erin in een speelgoedwinkel?
jonge je had gewoon kunnen zien dat ik online was op ps4quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen dachten oprecht dat er iets mis was door al je pepgebruik
dat klinkt echt viesquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef madeliefff het volgende:
Voor een secret stash.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef madeliefff het volgende:
Inb4 dp die dit weglacht en zegt dat we overdrijvenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen dachten oprecht dat er iets mis was door al je pepgebruik
Je bleef zo lang weg voor jouw doen, had bijna je zus gebeld.quote:
picsquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bleef zo lang weg voor jouw doen, had bijna je zus gebeld.
Brengt vast geld in het laadje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef madeliefff het volgende:
maar dat is ook gewoon zoquote:
ik heb echt 200 miljoen uur overwatch gespeeld de afgelopen week en heb je geen een keer online gezienquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge je had gewoon kunnen zien dat ik online was op ps4
maar ik ben enig kindquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bleef zo lang weg voor jouw doen, had bijna je zus gebeld.
niks mis mee als je ook echt gay bentquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb echt 200 miljoen uur overwatch gespeeld de afgelopen week en heb je geen een keer online gezien
maar ik wist dat je zat te gamen, de rest zat gay te doen
nee staat vgm ook op verborgen sinds laatste updatequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb echt 200 miljoen uur overwatch gespeeld de afgelopen week en heb je geen een keer online gezien
maar ik wist dat je zat te gamen, de rest zat gay te doen
Legt wel druk op je schouders.quote:
wel aantal vette nummers maar niet heel bijzonderquote:
O, ik ga ook aan de pep om beter in te kunnen levenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar dat is ook gewoon zo
al snap ik dat dat raar klinkt als je zelf niet bekend bent met die shit
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, ik ga ook aan de pep om beter in te kunnen leven
wat ga je zeggen dat ik je online kon zien als je wist dat ik dat niet kon man balhaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee staat vgm ook op verborgen sinds laatste update
jij kent me
ja dat zeg ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, ik ga ook aan de pep om beter in te kunnen leven
Heb je ook nog leuke muziek?quote:
Echt muziek dat bij Emmen pastquote:
If I ever leave this world alivequote:
bedacht me daarna pas dat het dat wss isquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat ga je zeggen dat ik je online kon zien als je wist dat ik dat niet kon man balhaar
wie? dan kan ik die even steeds quotenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:04 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie hoe chill het is als je bepaalde users hebt geblokkeerd en die berichten gewoon niet kan zien![]()
Posts van #1 naar #3 en de #2 zie je niet.
jouquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie? dan kan ik die even steeds quoten
Fijn dat je mij geblokt hebtquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:04 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie hoe chill het is als je bepaalde users hebt geblokkeerd en die berichten gewoon niet kan zien![]()
Haha lees je dit ook?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:04 schreef Etsu het volgende:
de wonderen zijn de wereld niet uitquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedacht me daarna pas dat het dat wss is
wat zijn dit voor onrealistische verwachtingen opeens dat ik in staat ben om in één keer goed na te denken
automatische updates verpesten je pret helaas :squote:Op maandag 8 augustus 2016 16:04 schreef Etsu het volgende:
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie? dan kan ik die even steeds quoten
nee hoor, is een speciaal scriptje voor dat je kan instellen bij je abo en dan zie je die berichten gewoon niet, behalve als ze worden gequotequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
automatische updates verpesten je pret helaas :s
Ik ben #2 hier?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:04 schreef Etsu het volgende:
maar je quote hermann net gwnquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, is een speciaal scriptje voor dat je kan instellen bij je abo en dan zie je die berichten gewoon niet, behalve als ze worden gequote
heeft bondage voor me gefixt
Wrm zou je posts niet willen lezen? Net een gecensureerde krant dan...quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, is een speciaal scriptje voor dat je kan instellen bij je abo en dan zie je die berichten gewoon niet, behalve als ze worden gequote
heeft chevy vakantiequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hermann niet geblocktquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar je quote hermann net gwn
verwarrend
jij gaat de telegraaf toch ook niet lezenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wrm zou je posts niet willen lezen? Net een gecensureerde krant dan...
Op de camping wel!quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij gaat de telegraaf toch ook niet lezen
Mij quote ie niet, dus ik zal wel geblokt zijn. :squote:Op maandag 8 augustus 2016 16:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar je quote hermann net gwn
verwarrend
hey ;$quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mij quote ie niet, dus ik zal wel geblokt zijn. :s
Wie komen er vanmiddag nu niet thuis?quote:
O, hoiquote:
wtfquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hermann niet geblockt
ik zou zn posts niet willen missen
ja, i knowquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:08 schreef Etsu het volgende:
volgens mij heb ik jou verteld waarom ik n tijdje niet onder etsu heb gepostdie twee.
geblokkeerd.quote:
met deze vergelijking kun je FOK! beter helemaal wegklikkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij gaat de telegraaf toch ook niet lezen
Was hier pas 1 dag...quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
#rip enige goede user in sc
Jij wint.quote:
Hey iedereen was in paniek omdat je dood was ofzo? Hoe is het nu? Bevalt het?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
met deze vergelijking kun je FOK! beter helemaal wegklikken
in het algemeen of ik specifiekquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
met deze vergelijking kun je FOK! beter helemaal wegklikken
ik ben niet boos hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, fijn want zou oprecht zonde vinden
die jongen leeft al jaren alsof ie in de hemel isquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey iedereen was in paniek omdat je dood was ofzo? Hoe is het nu? Bevalt het?
Zou je daar ook heel erg mee zitten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, fijn want zou oprecht zonde vinden
Verschil moet er zijn.quote:
nee poes, ik ben niet boos. Dat heb ik ook nooit gezegd maar volgens mij heb je het ook beetje verkeerd opgevat oid wat ik zei. Veel negatiever dan hoe ik het zelf ziequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben niet boos hoorjij bent boossssssshh
quote:
Nou enquote:
Jaquote:
Wilde aan m'n scriptie werken, niets gedaan...quote:
zou jammer vinden jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je daar ook heel erg mee zitten?
Mjamja, blijft tekstennnn eh.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee poes, ik ben niet boos. Dat heb ik ook nooit gezegd maar volgens mij heb je het ook beetje verkeerd opgevat oid wat ik zei. Veel negatiever dan hoe ik het zelf zie
Sok.quote:
algemeenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in het algemeen of ik specifiek
interesseert me nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wilde aan m'n scriptie werken, niets gedaan...
gebakken aardappeltjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in gebakken aardappeltjes met mayonaise en een goeie burger en broccoli.
Mij ook niet blijkbaar.quote:
Er is geen Nederlands werkwoord wat naar geblockt vervoegd kan worden, daarom is het geblokkeerd. Wel kennen we 'to block', dus als je dat graag aan wil houden is het geblockt.quote:
quote:
nou dan ga je etenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes
nu heb ik honger taffeslul
Ik ook. Eerst maar een banaantje eten, uurtje aan m'n project werken en dan even sporten. Dan lekker die gebakken aardappeltjes etenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes
nu heb ik honger taffeslul
ik zit hier al zeven jaar ja, dat gaat niet in de koude kleren zittenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zit hier al zeven jaar ja, dat gaat niet in de koude kleren zitten
of hoe zeg je dat
en ben zwanger, dus emo![]()
quote:
ben op werkquote:
straks na mn wek ook sporten en dan ook gebakken aardappeltjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Eerst maar een banaantje eten, uurtje aan m'n project werken en dan even sporten. Dan lekker die gebakken aardappeltjes eten
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb een probleemIk heb geen zin om mee te eten met huisgenoten hier vandaag, maar het komt raar over als ik zeg dat ik niet mee eet maar vervolgens niet het huis uit ga om ergens anders te eten. Halp
minder snuivenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb een probleemIk heb geen zin om mee te eten met huisgenoten hier vandaag, maar het komt raar over als ik zeg dat ik niet mee eet maar vervolgens niet het huis uit ga om ergens anders te eten. Halp
ja precies van jou wel hoor ;pquote:
Ja kloptquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of hoe zeg je dat
WTF BEN JE ZWANGER?!quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of hoe zeg je dat
Zeg het volgende, dit is echt schitterend:quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
doe nie zo positiefquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:15 schreef Willoow het volgende:
Gebakken aardappelen is echt aids. Zeker uit zo'n voorgesneden zakje.
hoi ik heb niet zo veel zin om met jullie uit eten te gaan dus blijf gewoon thuis eet smakelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Wow, sociale druk in het studentenhuis?!quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nee? Van die pardoezen koken en dan in schijfjes snijden en dan bakken met lekker veel boter. Beter dan patat hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:15 schreef Willoow het volgende:
Gebakken aardappelen is echt aids. Zeker uit zo'n voorgesneden zakje.
zelfs als je alleen op ene hutje in de hei woont ervaar je sociale drukquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wow, sociale druk in het studentenhuis?!
Oh gelukkigquote:
Maar ik hoef me in ieder geval niet druk te maken om het eten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zelfs als je alleen op ene hutje in de hei woont ervaar je sociale druk
dit is geen weerleggingquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb altijd maar seks met één persoon hoor
neequote:
hahahaha dat zou echt drama zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh gelukkigZat al te denken "HUUUH VAN WIE?!??!"
Dan valt het wel mee jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee? Van die pardoezen koken en dan in schijfjes snijden en dan bakken met lekker veel boter. Beter dan patat hoor.
Tegelijk zeker huhuhuhuhuuquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat saaiquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Per keer?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het was ook een tip en een stelling in éénquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar ik hoef me in ieder geval niet druk te maken om het eten.
zeg dat je moe bent en ffe alkeen op je kamer wilt etenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nou ja sociale druk. Er wordt gewoon gekookt hier in huis dus het komt wat raar over als ik zeg dat ik random niet mee eetquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wow, sociale druk in het studentenhuis?!
Was niet heel gek van mij dus die vraagquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zat al te denken "HUUUH VAN WIE?!??!"
Ik ook niet, maar in zo'n geval is het local labour en dat is al snel flink goedkoper dan West-Europese prijzen. Met een tientje per dag hebben dorpelingen daar een inkomen waar ze van rond kunnen komen. Als je dan ook nog voor het voedsel zorgt zijn ze helemaal blij met je.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik buit liever geen bevolkingsgroepen uit.
quote:
zwanger worden zonder seks is nogal bijzonderquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was niet heel gek van mij dus die vraag
zeg dat je het niet lustquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou ja sociale druk. Er wordt gewoon gekookt hier in huis dus het komt wat raar over als ik zeg dat ik random niet mee eetMaar achja, verzin wel wat ofzo
Gewoon zeggen dat je misselijk bent van de spinazietaart van je moeder of zo. En dan stiekem ff mac halen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou ja sociale druk. Er wordt gewoon gekookt hier in huis dus het komt wat raar over als ik zeg dat ik random niet mee eetMaar achja, verzin wel wat ofzo
Gewoon spermabankquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zwanger worden zonder seks is nogal bijzonder
De logica er achter snapte ik wel. Zou ze gewoon extra moneys geven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in zo'n geval is het local labour en dat is al snel flink goedkoper dan West-Europese prijzen. Met een tientje per dag hebben dorpelingen daar een inkomen waar ze van rond kunnen komen. Als je dan ook nog voor het voedsel zorgt zijn ze helemaal blij met je.
Die laatste is het overwegen waardquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg dat je het niet lust
of dat je anorexia hebt
Geen honger man...quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je misselijk bent van de spinazietaart van je moeder of zo. En dan stiekem ff mac halen.
Nee hoor, je hebt er hele laboratoria voor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee ze zijn blij met je geld, wss walgen ze van jouquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in zo'n geval is het local labour en dat is al snel flink goedkoper dan West-Europese prijzen. Met een tientje per dag hebben dorpelingen daar een inkomen waar ze van rond kunnen komen. Als je dan ook nog voor het voedsel zorgt zijn ze helemaal blij met je.
Mag je zwemmen in een grote terrine en dan kijken of je zwanger bent. Is het altijd een verrassing wie de donor is. Soort zaadroulette.quote:
daarom heb ik geen vriendenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
Verplichting voelen om met je vrienden of huisgenoten iets te doen? Lekker nerveus zijn om af te zeggen of wel meegaan en je de hele tijd kut voelen. Nee echt prima hoor.
gewoon een product van societyquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
Verplichting voelen om met je vrienden of huisgenoten iets te doen? Lekker nerveus zijn om af te zeggen of wel meegaan en je de hele tijd kut voelen. Nee echt prima hoor.
ivfquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Jij wel?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag je zwemmen in een grote terrine en dan kijken of je zwanger bent. Is het altijd een verrassing wie de donor is. Soort zaadroulette.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ze zijn blij met je geld, wss walgen ze van jou
of denk je dat ze voor hun lol met creepy westerlingen neuken
met geld kun je emoties gewoon afkopen tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Delta zeker?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:21 schreef Kurovski het volgende:
Lijkt er op dat we stranden in Porto ivm een vertraagde vlucht.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:21 schreef Kurovski het volgende:
Lijkt er op dat we stranden in Porto ivm een vertraagde vlucht.
Dat kan idd ook niet als je beide geslachtsorganen hebt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan denk ik niet zwanger worden.
moest je hier zelf om lachen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan idd ook niet als je beide geslachtsorganen hebt.
O.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan denk ik niet zwanger worden.
Je moet je eigen beste vriend zijn. Dat vergeten veel mensen.quote:
Ik wel.quote:
mag voedsel ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je moet je eigen beste vriend zijn. Dat vergeten veel mensen.
Jij denkt echt verkeerd man. Je hebt er geen notie van dat ik vrijwillig heb geholpen in afgelegen gebieden. Ik ben geen standaard toerist.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wij hebben met z'n allen van een hoop geen notie hè?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij denkt echt verkeerd man. Je hebt er geen notie van dat ik vrijwillig heb geholpen in afgelegen gebieden. Ik ben geen standaard toerist.
vergeet niet dat deadprez echt niet zou kunnen overlevenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij denkt echt verkeerd man. Je hebt er geen notie van dat ik vrijwillig heb geholpen in afgelegen gebieden. Ik ben geen standaard toerist.
zo praat ik infantiel gedrag van mezelf ook altijd goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
jeetjequote:
Ben je nog boos ofzo? of gewoon zuur vandaag?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou Anouk echt hard geneukt hebben in de jaren 90 als ik een grote neger was.
Oh. Daar vlieg ik ook mee in januari.quote:
Van een tempel naar een bouwval bewoond door asielzoekersquote:
Is gewoon een basisschool trollquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"Weet je waar ik nou echt jaloers op kan zijn?
Mensen die geld krijgen/erven van hun ouders of grootouders. Vandaag ook weer, iemand van mijn leeftijd (27) die een koopgarant huis had gekocht. Met 60.000 euro spaargeld. Waarvan 50.000 euro van zijn opa die een verzetsuitkering had blijkbaar.
Ben ik nou gek? Waar waren mijn grootouders, die namen al hun geld mee het graf in hoor"
Kan zo iemand niet gewoon kapot neervallen?
Waarom?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mensen die geld krijgen/erven van hun ouders of grootouders. Vandaag ook weer, iemand van mijn leeftijd (27) die een koopgarant huis had gekocht. Met 60.000 euro spaargeld. Waarvan 50.000 euro van zijn opa die een verzetsuitkering had blijkbaar.
Ben ik nou gek? Waar waren mijn grootouders, die namen al hun geld mee het graf in hoor"
Hoogstwaarschijnlijk niet nee. Ik ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wij hebben met z'n allen van een hoop geen notie hè?
ja, respect, srsquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kuttopic ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
omdat als het plots gebeurt ik enk dat ik magische krachten heb en nog een hele lijst met namen hebquote:
Dit volg ik niet helemaal.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat als het plots gebeurt ik enk dat ik magische krachten heb en nog een hele lijst met namen heb
Jezusquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef Willoow het volgende:
Ik heb een meisje verkracht, maar wel 2 euro gegeven aan unicef. Is het nou goed?
heb hele week de zuurheid opgespaardquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je nog boos ofzo? of gewoon zuur vandaag?
Wtf willyquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef Willoow het volgende:
Ik heb een meisje verkracht, maar wel 2 euro gegeven aan unicef. Is het nou goed?
Jezus vergeeft alle zonden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef Willoow het volgende:
Jeetje. Denk om de pH.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb hele week de zuurheid opgespaard
Als iemand dood moet gaan dan beter dat je geld toe krijgt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja dit dusquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef Willoow het volgende:
Jij komt er wel mee wegquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef Willoow het volgende:
Nutz en ik hadden het niet over prostitutie. Dat maak jij er van.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, respect, srs
maar dat verandert toch niets aan het feit dat prostitutie vooral op dat soort plekken in heel veel gevallen niet vrijwillig is?
hou jij je bek ook gewoon maarquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als iemand dood moet gaan dan beter dat je geld toe krijgt.
Wie zegt 2 jarig?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
Maar beschuldigen jullie nu niels er van een 2 jarig meisje te hebben verkracht? dat gaat best ver
Laat ze maar, krijgen we straks een banregen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
Maar beschuldigen jullie nu niels er van een 2 jarig meisje te hebben verkracht? dat gaat best ver
Heb het alleen met je over zeiljacht gehad en de dure onderhoud.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nutz en ik hadden het niet over prostitutie. Dat maak jij er van.
Zoiets las ik...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |