Much sings many wowsquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Hallo hoe zeg ik in correct Engels: Ik zing dit liedje zo vaak, wat een mooi liedje.
quote:
Ik vind dit een vrolijkere noot.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:35 schreef deadprez het volgende:
woordenwisseling met een prepuber was betere tt geweest
Ja geen abbo hequote:Op maandag 8 augustus 2016 15:35 schreef deadprez het volgende:
woordenwisseling met een prepuber was betere tt geweest
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Kan dit, ama
I sing this song a lot. It is beautifull (indeed).
als je vrolijkheid wil ga je maar naar posquote:
Kan je geen leraar worden?quote:
Ben gewoon in een goed humeur, rustig!quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je vrolijkheid wil ga je maar naar pos
weenie, lijkt je dat een goed plan?quote:
Heb je wel veel vakantiequote:Op maandag 8 augustus 2016 15:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, lijkt je dat een goed plan?
Ja, heel erg. Al jouw kennis moet je delen man dat moet je niet voor jezelf houdenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie, lijkt je dat een goed plan?
Staat er gewoon bij hoor, dat je dat hebt gemistquote:
docenten hebben het in vakanties over het algemeen ook nog vrij druk vgmquote:
Ben niet boos xxquote:
Sing je deze alot?quote:
Ja. Althans het ging over dit liedje ja. Maar ik zing wel meer liedjes heel vaak.quote:
Vind dit liedje wel beautifull.quote:
denk nie dat scholen erg blij zijn met mijn kennis van het verneuken van m'n levenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Al jouw kennis moet je delen man dat moet je niet voor jezelf houden
Ligt eraan wat voor een docent je wordtquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
docenten hebben het in vakanties over het algemeen ook nog vrij druk vgm
I am eens.quote:
Okéquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Althans het ging over dit liedje ja. Maar ik zing wel meer liedjes heel vaak.
het slechte voorbeeld is ook een voorbeeldquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk nie dat scholen erg blij zijn met mijn kennis van het verneuken van m'n leven
dat beperkt de schade wellicht enigszinsquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor een docent je wordt
Je kan ook niks voorbereiden en de kids elke les film laten kijken
Was ook een test, je ziet zelf wel in dus dat je niet zo goed bezig bentquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk nie dat scholen erg blij zijn met mijn kennis van het verneuken van m'n leven
is dit de eerste keer dat je posts van mij leestquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was ook een test, je ziet zelf wel in dus dat je niet zo goed bezig bent
Hulde.
Zo'n bad teacher verhaal wordt het dan. Lekker blowen met de kids enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het slechte voorbeeld is ook een voorbeeld
Ja, hoezo?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
is dit de eerste keer dat je posts van mij leest
inb4 bijdehante opmerking van hermann
gewoon iedere les de kinderen tegen hem laten gamen voor punten zodat ze altijd tienen krijgenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zo'n bad teacher verhaal wordt het dan. Lekker blowen met de kids enzo.
hahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Of heel ongemakkelijk dit zingen tegen vrienden van mijKijken ze je echt aan van wtf dit is ongemakkelijk haha.
Als vrouw kom je daarmee weg als je lekker genoeg bentquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zo'n bad teacher verhaal wordt het dan. Lekker blowen met de kids enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |