Delta zeker?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:21 schreef Kurovski het volgende:
Lijkt er op dat we stranden in Porto ivm een vertraagde vlucht.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:21 schreef Kurovski het volgende:
Lijkt er op dat we stranden in Porto ivm een vertraagde vlucht.
Dat kan idd ook niet als je beide geslachtsorganen hebt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan denk ik niet zwanger worden.
moest je hier zelf om lachen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan idd ook niet als je beide geslachtsorganen hebt.
O.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan denk ik niet zwanger worden.
Je moet je eigen beste vriend zijn. Dat vergeten veel mensen.quote:
Ik wel.quote:
mag voedsel ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je moet je eigen beste vriend zijn. Dat vergeten veel mensen.
Jij denkt echt verkeerd man. Je hebt er geen notie van dat ik vrijwillig heb geholpen in afgelegen gebieden. Ik ben geen standaard toerist.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ze zijn blij met je geld, wss walgen ze van jou
of denk je dat ze voor hun lol met creepy westerlingen neuken
Wij hebben met z'n allen van een hoop geen notie hè?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij denkt echt verkeerd man. Je hebt er geen notie van dat ik vrijwillig heb geholpen in afgelegen gebieden. Ik ben geen standaard toerist.
vergeet niet dat deadprez echt niet zou kunnen overlevenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij denkt echt verkeerd man. Je hebt er geen notie van dat ik vrijwillig heb geholpen in afgelegen gebieden. Ik ben geen standaard toerist.
zo praat ik infantiel gedrag van mezelf ook altijd goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
jeetjequote:
Ben je nog boos ofzo? of gewoon zuur vandaag?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou Anouk echt hard geneukt hebben in de jaren 90 als ik een grote neger was.
Oh. Daar vlieg ik ook mee in januari.quote:
Van een tempel naar een bouwval bewoond door asielzoekersquote:
Is gewoon een basisschool trollquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"Weet je waar ik nou echt jaloers op kan zijn?
Mensen die geld krijgen/erven van hun ouders of grootouders. Vandaag ook weer, iemand van mijn leeftijd (27) die een koopgarant huis had gekocht. Met 60.000 euro spaargeld. Waarvan 50.000 euro van zijn opa die een verzetsuitkering had blijkbaar.
Ben ik nou gek? Waar waren mijn grootouders, die namen al hun geld mee het graf in hoor"
Kan zo iemand niet gewoon kapot neervallen?
Waarom?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mensen die geld krijgen/erven van hun ouders of grootouders. Vandaag ook weer, iemand van mijn leeftijd (27) die een koopgarant huis had gekocht. Met 60.000 euro spaargeld. Waarvan 50.000 euro van zijn opa die een verzetsuitkering had blijkbaar.
Ben ik nou gek? Waar waren mijn grootouders, die namen al hun geld mee het graf in hoor"
Hoogstwaarschijnlijk niet nee. Ik ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wij hebben met z'n allen van een hoop geen notie hè?
ja, respect, srsquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kuttopic ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
omdat als het plots gebeurt ik enk dat ik magische krachten heb en nog een hele lijst met namen hebquote:
Dit volg ik niet helemaal.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat als het plots gebeurt ik enk dat ik magische krachten heb en nog een hele lijst met namen heb
Jezusquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef Willoow het volgende:
Ik heb een meisje verkracht, maar wel 2 euro gegeven aan unicef. Is het nou goed?
heb hele week de zuurheid opgespaardquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je nog boos ofzo? of gewoon zuur vandaag?
Wtf willyquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef Willoow het volgende:
Ik heb een meisje verkracht, maar wel 2 euro gegeven aan unicef. Is het nou goed?
Jezus vergeeft alle zonden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef Willoow het volgende:
Jeetje. Denk om de pH.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb hele week de zuurheid opgespaard
Als iemand dood moet gaan dan beter dat je geld toe krijgt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja dit dusquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef Willoow het volgende:
Jij komt er wel mee wegquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:26 schreef Willoow het volgende:
Nutz en ik hadden het niet over prostitutie. Dat maak jij er van.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, respect, srs
maar dat verandert toch niets aan het feit dat prostitutie vooral op dat soort plekken in heel veel gevallen niet vrijwillig is?
hou jij je bek ook gewoon maarquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als iemand dood moet gaan dan beter dat je geld toe krijgt.
Wie zegt 2 jarig?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
Maar beschuldigen jullie nu niels er van een 2 jarig meisje te hebben verkracht? dat gaat best ver
Laat ze maar, krijgen we straks een banregen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
Maar beschuldigen jullie nu niels er van een 2 jarig meisje te hebben verkracht? dat gaat best ver
Heb het alleen met je over zeiljacht gehad en de dure onderhoud.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nutz en ik hadden het niet over prostitutie. Dat maak jij er van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |