ja precies van jou wel hoor ;pquote:
Ja kloptquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zit hier al zeven jaar ja, dat gaat niet in de koude kleren zitten
of hoe zeg je dat
en ben zwanger, dus emo![]()
WTF BEN JE ZWANGER?!quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zit hier al zeven jaar ja, dat gaat niet in de koude kleren zitten
of hoe zeg je dat
en ben zwanger, dus emo![]()
Zeg het volgende, dit is echt schitterend:quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb een probleemIk heb geen zin om mee te eten met huisgenoten hier vandaag, maar het komt raar over als ik zeg dat ik niet mee eet maar vervolgens niet het huis uit ga om ergens anders te eten. Halp
doe nie zo positiefquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:15 schreef Willoow het volgende:
Gebakken aardappelen is echt aids. Zeker uit zo'n voorgesneden zakje.
hoi ik heb niet zo veel zin om met jullie uit eten te gaan dus blijf gewoon thuis eet smakelijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb een probleemIk heb geen zin om mee te eten met huisgenoten hier vandaag, maar het komt raar over als ik zeg dat ik niet mee eet maar vervolgens niet het huis uit ga om ergens anders te eten. Halp
Wow, sociale druk in het studentenhuis?!quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nee? Van die pardoezen koken en dan in schijfjes snijden en dan bakken met lekker veel boter. Beter dan patat hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:15 schreef Willoow het volgende:
Gebakken aardappelen is echt aids. Zeker uit zo'n voorgesneden zakje.
zelfs als je alleen op ene hutje in de hei woont ervaar je sociale drukquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wow, sociale druk in het studentenhuis?!
Oh gelukkigquote:
Maar ik hoef me in ieder geval niet druk te maken om het eten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zelfs als je alleen op ene hutje in de hei woont ervaar je sociale druk
dit is geen weerleggingquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb altijd maar seks met één persoon hoor
neequote:
hahahaha dat zou echt drama zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh gelukkigZat al te denken "HUUUH VAN WIE?!??!"
Dan valt het wel mee jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee? Van die pardoezen koken en dan in schijfjes snijden en dan bakken met lekker veel boter. Beter dan patat hoor.
Tegelijk zeker huhuhuhuhuuquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat saaiquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Per keer?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het was ook een tip en een stelling in éénquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar ik hoef me in ieder geval niet druk te maken om het eten.
zeg dat je moe bent en ffe alkeen op je kamer wilt etenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nou ja sociale druk. Er wordt gewoon gekookt hier in huis dus het komt wat raar over als ik zeg dat ik random niet mee eetquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wow, sociale druk in het studentenhuis?!
Was niet heel gek van mij dus die vraagquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zat al te denken "HUUUH VAN WIE?!??!"
Ik ook niet, maar in zo'n geval is het local labour en dat is al snel flink goedkoper dan West-Europese prijzen. Met een tientje per dag hebben dorpelingen daar een inkomen waar ze van rond kunnen komen. Als je dan ook nog voor het voedsel zorgt zijn ze helemaal blij met je.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik buit liever geen bevolkingsgroepen uit.
quote:
zwanger worden zonder seks is nogal bijzonderquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was niet heel gek van mij dus die vraag
zeg dat je het niet lustquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou ja sociale druk. Er wordt gewoon gekookt hier in huis dus het komt wat raar over als ik zeg dat ik random niet mee eetMaar achja, verzin wel wat ofzo
Gewoon zeggen dat je misselijk bent van de spinazietaart van je moeder of zo. En dan stiekem ff mac halen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou ja sociale druk. Er wordt gewoon gekookt hier in huis dus het komt wat raar over als ik zeg dat ik random niet mee eetMaar achja, verzin wel wat ofzo
Gewoon spermabankquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zwanger worden zonder seks is nogal bijzonder
De logica er achter snapte ik wel. Zou ze gewoon extra moneys geven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in zo'n geval is het local labour en dat is al snel flink goedkoper dan West-Europese prijzen. Met een tientje per dag hebben dorpelingen daar een inkomen waar ze van rond kunnen komen. Als je dan ook nog voor het voedsel zorgt zijn ze helemaal blij met je.
Die laatste is het overwegen waardquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg dat je het niet lust
of dat je anorexia hebt
Geen honger man...quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je misselijk bent van de spinazietaart van je moeder of zo. En dan stiekem ff mac halen.
Nee hoor, je hebt er hele laboratoria voor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee ze zijn blij met je geld, wss walgen ze van jouquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in zo'n geval is het local labour en dat is al snel flink goedkoper dan West-Europese prijzen. Met een tientje per dag hebben dorpelingen daar een inkomen waar ze van rond kunnen komen. Als je dan ook nog voor het voedsel zorgt zijn ze helemaal blij met je.
Mag je zwemmen in een grote terrine en dan kijken of je zwanger bent. Is het altijd een verrassing wie de donor is. Soort zaadroulette.quote:
daarom heb ik geen vriendenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
Verplichting voelen om met je vrienden of huisgenoten iets te doen? Lekker nerveus zijn om af te zeggen of wel meegaan en je de hele tijd kut voelen. Nee echt prima hoor.
gewoon een product van societyquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
Verplichting voelen om met je vrienden of huisgenoten iets te doen? Lekker nerveus zijn om af te zeggen of wel meegaan en je de hele tijd kut voelen. Nee echt prima hoor.
ivfquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Jij wel?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag je zwemmen in een grote terrine en dan kijken of je zwanger bent. Is het altijd een verrassing wie de donor is. Soort zaadroulette.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ze zijn blij met je geld, wss walgen ze van jou
of denk je dat ze voor hun lol met creepy westerlingen neuken
met geld kun je emoties gewoon afkopen tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ze zijn blij met je geld, wss walgen ze van jou
of denk je dat ze voor hun lol met creepy westerlingen neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |