Welke gamequote:Op maandag 8 augustus 2016 13:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe javorige week hele week zitten gamen
gta voor de zoveelste keer opnieuw en assassin's creedquote:
Apart, apart.quote:
Hahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
gta voor de zoveelste keer opnieuw en assassin's creed
GTA ben ik ook weer aan het spelen, bazenspel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
gta voor de zoveelste keer opnieuw en assassin's creed
syndicate natuurlijkquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
GTA ben ik ook weer aan het spelen, bazenspel.
Vind die soundtracks ook zo vet altijd.quote:
Oh ja, die schijnt wel leuk te zijn. Ben zo afgeknapt op ac, maar misschien die gwn keer proberenquote:
ja same herequote:Op maandag 8 augustus 2016 13:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vind die soundtracks ook zo vet altijd.
ja is echt kkvet, alles wat unity had moeten zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, die schijnt wel leuk te zijn. Ben zo afgeknapt op ac, maar misschien die gwn keer proberen
oh tr, hoop dat je we weer weekje zonder je zittenquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is echt kkvet, alles wat unity had moeten zijn
bek dicht bollequote:Op maandag 8 augustus 2016 14:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oh tr, hoop dat je we weer weekje zonder je zitten
ACII was voor die tijd echt sick maar ja op zich welquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
die is volgens jou beter dan ACII toch
momenteel wel beetjequote:
Wehe, drugs are bad...quote:
:$quote:
Heb nu toch vakantie...quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:07 schreef deadprez het volgende:
wel tof dat je nu ook in de sc post geelman
jaquote:
Vond die abstergo stukjes wel hinderlijk en saaiquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ACII was voor die tijd echt sick maar ja op zich wel
In Selwerd ook echt...quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey Nutz
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)ns-verdacht-pakketje
aight aightquote:
Naja, meer staycation.quote:
weenie wat dat isquote:
ja das wel heel logisch bij een verdacht pakketjequote:Op maandag 8 augustus 2016 14:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tsjah
Ik las ergens anders dat er een man was die allah akbar riep ofzo.
Grappenmaker, die allahquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tsjah
Ik las ergens anders dat er een man was die allah akbar riep ofzo.
ewaaquote:
Thuisblijven tijdens vakantie.quote:
Zou eerder iets van gratis koekjes gillen of zo hoor weenie. Als je veel slachtoffers wil maken ...quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja das wel heel logisch bij een verdacht pakketje
Naakte vrouw bij het pakje zetten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou eerder iets van gratis koekjes gillen of zo hoor weenie. Als je veel slachtoffers wil maken ...
oh voor mij heet dat gewoon 'normale vakantie'quote:
Haha, right on bro!quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh voor mij heet dat gewoon 'normale vakantie'
gwn hele jaar door
ik roep altijd gratis punani. meestal best veel slachtoffers, maar afgelopen weekend in Amsterdam is het misluktquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou eerder iets van gratis koekjes gillen of zo hoor weenie. Als je veel slachtoffers wil maken ...
waarom zou je een "verdacht" pakketje neerleggen en überhaupt iets roepenquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
iemand vroegtijdig in staat geweest om 112 te bellen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:14 schreef Drug het volgende:
[..]
ik roep altijd gratis punani. meestal best veel slachtoffers, maar afgelopen weekend in Amsterdam is het mislukt
Psycho duhquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je een "verdacht" pakketje neerleggen en überhaupt iets roepen
Zeg het zequote:Op maandag 8 augustus 2016 14:15 schreef Chloroform het volgende:
Heb zo'n hekel aan het woord staycation
Je hebt gewoon vakantie en je gaat niet weg, boeiend
Nu heb je het zelf ook gebruikt!quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:15 schreef Chloroform het volgende:
Denk niet dat stimo niels zou doenquote:
Ik buit liever geen bevolkingsgroepen uit.quote:
ja de kkmongool die even lekker makkelijk wil scoren met zo'n opmerking, handig ook in deze tijdquote:
WILDE TOCH ZEGGEN DAT IK HET EEN KUTWOORD VINDquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nu heb je het zelf ook gebruikt!![]()
Maar het is de aids van deze tijd, hippe termen gebruik en shit.
Niels haar welquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk niet dat stimo niels zou doen
Jaja, is goed hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WILDE TOCH ZEGGEN DAT IK HET EEN KUTWOORD VIND
te oud en niet slaafs genoeg denk ikquote:
Stimo maakt gehakt van 'mquote:
Mooiquote:
Komt zo wel erg dichtbij allemaal.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey Nutz
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)ns-verdacht-pakketje
Die is nieuw voor mij, maar ga hem hier in de kantoortuinen introduceren. Raar dat niemand dat nog kent :squote:Op maandag 8 augustus 2016 14:15 schreef Chloroform het volgende:
Nieuwe camera/keyboardquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:19 schreef Geelman het volgende:
Waar zou de nieuwe volg van braddie over gaan?
lkkr boeiequote:Op maandag 8 augustus 2016 14:19 schreef Geelman het volgende:
Denk over tostiquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:19 schreef Geelman het volgende:
Ze schreeuwen dat te pas en te onpas hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja de kkmongool die even lekker makkelijk wil scoren met zo'n opmerking, handig ook in deze tijd
echt totaal onlogisch, pakketje neerleggen en er dan bij gaan staan schreeuwen
Ik volg alles.quote:
Vergeet niet om je ergonomisch verantwoorde bureaubal weer goed op te pompenquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is nieuw voor mij, maar ga hem hier in de kantoortuinen introduceren. Raar dat niemand dat nog kent :s
Zeemquote:
wtfquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vergeet niet om je ergonomisch verantwoorde bureaubal weer goed op te pompen
Denk het niet, die heeft 'ie al op.quote:
Etenquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:19 schreef Geelman het volgende:
ja das ook niet zo gek hè, bij de islamitische variant van god bless me en zoquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze schreeuwen dat te pas en te onpas hoor.
quote:
ben je weer zonnetje in huisquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Obsessief gedrag komt wel vaker voor in deze SC hoor, wees gerust
Ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Denk het niet, die heeft 'ie al op.
Zo'n stoel wil ik ook op kantoor.quote:
Dan nog raar dat je dat aldoor moet schreeuwenquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja das ook niet zo gek hè, bij de islamitische variant van god bless me en zo
maar hoe had je dat hier precies voor je gezien
wat voor ijsje ga je etenquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook
En een banaan
En ga nu ijsje eten
Lekker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook
En een banaan
En ga nu ijsje eten
Ja een bureaubal of balstoelquote:
Mi gaddoquote:
| Forum Opties | |