Ik ook wel maar dan wel ergens gestationeerd en heel luxe en groot, en die zijn er want zag er dit weekend nog 1, tering man wat een dingen somsquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat om op een zeiljacht te wonen.
met huursubsidie is dat best haalbaar hoor volgens mijquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
"Ik wil in grunna centrum wonen en mijn budget is 300 euries en ik wil een eigen badkamer en keuken en ..."
Soms hèquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dan wel ergens gestationeerd en heel luxe en groot, en die zijn er want zag er dit weekend nog 1, tering man wat een dingen soms
Ik zou het zo doen als ik weer vast zeewerk zou hebben. Voor 70 mille heb je een heel aardig schip.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dan wel ergens gestationeerd en heel luxe en groot, en die zijn er want zag er dit weekend nog 1, tering man wat een dingen soms
Niet altijd idd.quote:
Mja, alleen het onderhoud is nogal een kutwerk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen als ik weer vast zeewerk zou hebben. Voor 70 mille heb je een heel aardig schip.
Die leg je dan voor anker in een baai ergens in Azië. Vind je het niet meer leuk daar vaar je naar de volgende baai. M'n 470 zeilbootje erachter.
Dat is echt fantastisch.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:37 schreef Oberkullie het volgende:
Ik hou van lekker uitgaan en wijntjes drinken met mijn vriendinnen (of toekomstig huisgenoten) maar kan ook genieten van een avondje lekker op de bank hangen.
Mijn hobbies zijn uitgaan, winkelen, hockey bij vereniging de geile kutjes en mijn studie communicatie.
Verder hou ik van een lekker opgeruimd huis.
Mijn budget is ¤450 maar hiervoor wil ik wel binnen de ring en minimaal 60m2. Groetjes Liselotte
Aziaten kosten niet zoveel he.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, alleen het onderhoud is nogal een kutwerk.
Omg je leeft nog, we dachten dat we je kwijtgeraakt warenquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
met huursubsidie is dat best haalbaar hoor volgens mij
Die vervangen asbest in een hemdje en teenslippers.quote:
echt nasty deze postquote:
Rouwkaart was al gemaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg je leeft nog, we dachten dat we je kwijtgeraakt waren
hehe jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg je leeft nog, we dachten dat we je kwijtgeraakt waren
Goede leef.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe javorige week hele week zitten gamen
net zo een van hermann als ie voor hplc gemaakt had zekerquote:
yehquote:
Van Remqo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
net zo een van hermann als ie voor hplc gemaakt had zeker
oh, linkjequote:
Ergens 2 topics terug of zo, was niet extreem boeiend.quote:
Zozozo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:54 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga m'n plane maar 'ns opzoeken. Ltr.
nee ok dan laat maarquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ergens 2 topics terug of zo, was niet extreem boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |