waarom zou je een "verdacht" pakketje neerleggen en überhaupt iets roepenquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou eerder iets van gratis koekjes gillen of zo hoor weenie. Als je veel slachtoffers wil maken ...
iemand vroegtijdig in staat geweest om 112 te bellen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:14 schreef Drug het volgende:
[..]
ik roep altijd gratis punani. meestal best veel slachtoffers, maar afgelopen weekend in Amsterdam is het mislukt
Psycho duhquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom zou je een "verdacht" pakketje neerleggen en überhaupt iets roepen
Zeg het zequote:Op maandag 8 augustus 2016 14:15 schreef Chloroform het volgende:
Heb zo'n hekel aan het woord staycation
Je hebt gewoon vakantie en je gaat niet weg, boeiend
Nu heb je het zelf ook gebruikt!quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:15 schreef Chloroform het volgende:
Denk niet dat stimo niels zou doenquote:
Ik buit liever geen bevolkingsgroepen uit.quote:
ja de kkmongool die even lekker makkelijk wil scoren met zo'n opmerking, handig ook in deze tijdquote:
WILDE TOCH ZEGGEN DAT IK HET EEN KUTWOORD VINDquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nu heb je het zelf ook gebruikt!![]()
Maar het is de aids van deze tijd, hippe termen gebruik en shit.
Niels haar welquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk niet dat stimo niels zou doen
Jaja, is goed hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WILDE TOCH ZEGGEN DAT IK HET EEN KUTWOORD VIND
te oud en niet slaafs genoeg denk ikquote:
Stimo maakt gehakt van 'mquote:
Mooiquote:
Komt zo wel erg dichtbij allemaal.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey Nutz
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)ns-verdacht-pakketje
Die is nieuw voor mij, maar ga hem hier in de kantoortuinen introduceren. Raar dat niemand dat nog kent :squote:Op maandag 8 augustus 2016 14:15 schreef Chloroform het volgende:
Nieuwe camera/keyboardquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:19 schreef Geelman het volgende:
Waar zou de nieuwe volg van braddie over gaan?
lkkr boeiequote:Op maandag 8 augustus 2016 14:19 schreef Geelman het volgende:
Denk over tostiquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:19 schreef Geelman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |