wtfquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hermann niet geblockt
ik zou zn posts niet willen missen
ja, i knowquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:08 schreef Etsu het volgende:
volgens mij heb ik jou verteld waarom ik n tijdje niet onder etsu heb gepostdie twee.
geblokkeerd.quote:
met deze vergelijking kun je FOK! beter helemaal wegklikkenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij gaat de telegraaf toch ook niet lezen
Was hier pas 1 dag...quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
#rip enige goede user in sc
Jij wint.quote:
Hey iedereen was in paniek omdat je dood was ofzo? Hoe is het nu? Bevalt het?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
met deze vergelijking kun je FOK! beter helemaal wegklikken
in het algemeen of ik specifiekquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
met deze vergelijking kun je FOK! beter helemaal wegklikken
ik ben niet boos hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, fijn want zou oprecht zonde vinden
die jongen leeft al jaren alsof ie in de hemel isquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey iedereen was in paniek omdat je dood was ofzo? Hoe is het nu? Bevalt het?
Zou je daar ook heel erg mee zitten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, fijn want zou oprecht zonde vinden
Verschil moet er zijn.quote:
nee poes, ik ben niet boos. Dat heb ik ook nooit gezegd maar volgens mij heb je het ook beetje verkeerd opgevat oid wat ik zei. Veel negatiever dan hoe ik het zelf ziequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben niet boos hoorjij bent boossssssshh
quote:
Nou enquote:
Jaquote:
Wilde aan m'n scriptie werken, niets gedaan...quote:
zou jammer vinden jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je daar ook heel erg mee zitten?
Mjamja, blijft tekstennnn eh.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee poes, ik ben niet boos. Dat heb ik ook nooit gezegd maar volgens mij heb je het ook beetje verkeerd opgevat oid wat ik zei. Veel negatiever dan hoe ik het zelf zie
Sok.quote:
algemeenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in het algemeen of ik specifiek
interesseert me nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wilde aan m'n scriptie werken, niets gedaan...
gebakken aardappeltjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
Zin in gebakken aardappeltjes met mayonaise en een goeie burger en broccoli.
Mij ook niet blijkbaar.quote:
Er is geen Nederlands werkwoord wat naar geblockt vervoegd kan worden, daarom is het geblokkeerd. Wel kennen we 'to block', dus als je dat graag aan wil houden is het geblockt.quote:
quote:
nou dan ga je etenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes
nu heb ik honger taffeslul
Ik ook. Eerst maar een banaantje eten, uurtje aan m'n project werken en dan even sporten. Dan lekker die gebakken aardappeltjes etenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes
nu heb ik honger taffeslul
ik zit hier al zeven jaar ja, dat gaat niet in de koude kleren zittenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zit hier al zeven jaar ja, dat gaat niet in de koude kleren zitten
of hoe zeg je dat
en ben zwanger, dus emo![]()
quote:
ben op werkquote:
straks na mn wek ook sporten en dan ook gebakken aardappeltjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Eerst maar een banaantje eten, uurtje aan m'n project werken en dan even sporten. Dan lekker die gebakken aardappeltjes eten
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb een probleemIk heb geen zin om mee te eten met huisgenoten hier vandaag, maar het komt raar over als ik zeg dat ik niet mee eet maar vervolgens niet het huis uit ga om ergens anders te eten. Halp
minder snuivenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb een probleemIk heb geen zin om mee te eten met huisgenoten hier vandaag, maar het komt raar over als ik zeg dat ik niet mee eet maar vervolgens niet het huis uit ga om ergens anders te eten. Halp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |