Je bleef zo lang weg voor jouw doen, had bijna je zus gebeld.quote:
picsquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bleef zo lang weg voor jouw doen, had bijna je zus gebeld.
Brengt vast geld in het laadje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef madeliefff het volgende:
wrm verkopen ze kauwgomballen met energiedrank erin in een speelgoedwinkel?
maar dat is ook gewoon zoquote:
ik heb echt 200 miljoen uur overwatch gespeeld de afgelopen week en heb je geen een keer online gezienquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge je had gewoon kunnen zien dat ik online was op ps4
maar ik ben enig kindquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bleef zo lang weg voor jouw doen, had bijna je zus gebeld.
niks mis mee als je ook echt gay bentquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb echt 200 miljoen uur overwatch gespeeld de afgelopen week en heb je geen een keer online gezien
maar ik wist dat je zat te gamen, de rest zat gay te doen
nee staat vgm ook op verborgen sinds laatste updatequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb echt 200 miljoen uur overwatch gespeeld de afgelopen week en heb je geen een keer online gezien
maar ik wist dat je zat te gamen, de rest zat gay te doen
Legt wel druk op je schouders.quote:
wel aantal vette nummers maar niet heel bijzonderquote:
O, ik ga ook aan de pep om beter in te kunnen levenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar dat is ook gewoon zo
al snap ik dat dat raar klinkt als je zelf niet bekend bent met die shit
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, ik ga ook aan de pep om beter in te kunnen leven
wat ga je zeggen dat ik je online kon zien als je wist dat ik dat niet kon man balhaarquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee staat vgm ook op verborgen sinds laatste update
jij kent me
ja dat zeg ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, ik ga ook aan de pep om beter in te kunnen leven
Heb je ook nog leuke muziek?quote:
Echt muziek dat bij Emmen pastquote:
If I ever leave this world alivequote:
bedacht me daarna pas dat het dat wss isquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat ga je zeggen dat ik je online kon zien als je wist dat ik dat niet kon man balhaar
wie? dan kan ik die even steeds quotenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:04 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie hoe chill het is als je bepaalde users hebt geblokkeerd en die berichten gewoon niet kan zien![]()
Posts van #1 naar #3 en de #2 zie je niet.
jouquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie? dan kan ik die even steeds quoten
Fijn dat je mij geblokt hebtquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:04 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie hoe chill het is als je bepaalde users hebt geblokkeerd en die berichten gewoon niet kan zien![]()
Haha lees je dit ook?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:04 schreef Etsu het volgende:
de wonderen zijn de wereld niet uitquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
bedacht me daarna pas dat het dat wss is
wat zijn dit voor onrealistische verwachtingen opeens dat ik in staat ben om in één keer goed na te denken
automatische updates verpesten je pret helaas :squote:Op maandag 8 augustus 2016 16:04 schreef Etsu het volgende:
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie? dan kan ik die even steeds quoten
nee hoor, is een speciaal scriptje voor dat je kan instellen bij je abo en dan zie je die berichten gewoon niet, behalve als ze worden gequotequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
automatische updates verpesten je pret helaas :s
Ik ben #2 hier?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:04 schreef Etsu het volgende:
maar je quote hermann net gwnquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, is een speciaal scriptje voor dat je kan instellen bij je abo en dan zie je die berichten gewoon niet, behalve als ze worden gequote
heeft bondage voor me gefixt
Wrm zou je posts niet willen lezen? Net een gecensureerde krant dan...quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, is een speciaal scriptje voor dat je kan instellen bij je abo en dan zie je die berichten gewoon niet, behalve als ze worden gequote
heeft chevy vakantiequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hermann niet geblocktquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar je quote hermann net gwn
verwarrend
jij gaat de telegraaf toch ook niet lezenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wrm zou je posts niet willen lezen? Net een gecensureerde krant dan...
Op de camping wel!quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij gaat de telegraaf toch ook niet lezen
Mij quote ie niet, dus ik zal wel geblokt zijn. :squote:Op maandag 8 augustus 2016 16:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar je quote hermann net gwn
verwarrend
hey ;$quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mij quote ie niet, dus ik zal wel geblokt zijn. :s
Wie komen er vanmiddag nu niet thuis?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |