Kinderen gwn streetwise maken, hebben ze meer aan dan boekenkennis.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon iedere les de kinderen tegen hem laten gamen voor punten zodat ze altijd tienen krijgen
Oh nee is andere liedje. Dit stukje ga ik dan altijd tegen iemand zingen:quote:
quote:Do you love me?
Will you love me forever?
Do you need me?
Will you never leave me?
Will you make me so happy
For the rest of my life?
Will you take me away
And will you make me your wife?
Haha ja echt awkwardquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee is andere liedje. Dit stukje ga ik dan altijd tegen iemand zingen:
[..]
Denk het niet, in het onderwijs werken alleen maar vrouwen. Die hebben geen genade voor de lekker juf die blowt met kinderen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als vrouw kom je daarmee weg als je lekker genoeg bent
oh vandaar dat je reacties inhoudelijk nooit planken zagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik heb meer mannelijke dan vrouwelijke collega'squote:Op maandag 8 augustus 2016 15:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Denk het niet, in het onderwijs werken alleen maar vrouwen. Die hebben geen genade voor de lekker juf die blowt met kinderen.
Een goede leraarkont?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:47 schreef Chloroform het volgende:
Denk dat dp wel goede teacher's ass zou zijn
PO of VO?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb meer mannelijke dan vrouwelijke collega's
Je maakt wat meequote:Op maandag 8 augustus 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo kijken ze wel altijdMaar doe ik het voor.
Voquote:
Middelbare kan wel, basisschool niet nee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Denk het niet, in het onderwijs werken alleen maar vrouwen. Die hebben geen genade voor de lekker juf die blowt met kinderen.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh vandaar dat je reacties inhoudelijk nooit planken zagenOmdat ik jouw reacties niet lees? denk dat er andere oorzaken aan hangen hoor hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
daar kom je als leraar sowieso wel mee weg hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als vrouw kom je daarmee weg als je lekker genoeg bent
Ok, mss daar nog wat meer mannen. In het PO werken voornamelijk vrouwen.quote:
Met leerlingen blowen op het schoolplein?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar kom je als leraar sowieso wel mee weg hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit stukje kan ik niet
Your beauty never ever scared me.
Ja, wel zorgwekkendquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, mss daar nog wat meer mannen. In het PO werken voornamelijk vrouwen.
ja dat is waar maar daar kun jij zelf ook niets aan doen dus dat zou niet eerlijk zijn om tegen je te gebruiken ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat ik jouw reacties niet lees? denk dat er andere oorzaken aan hangen hoor haha
oh, nee op het schoolplein is ander verhaalquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met leerlingen blowen op het schoolplein?
Als ik die juffies soms hoor praten, lijkt me dat ook wel...quote:
Ewa.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is waar maar daar kun jij zelf ook niets aan doen dus dat zou niet eerlijk zijn om tegen je te gebruiken ;s
Bij mij op school mocht dat iig niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh, nee op het schoolplein is ander verhaal
tenzij vavo
Op schoolreis waren een paar docenten meer bezopen dan de leerlingen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij op school mocht dat iig niet.
Jawel hoor. En je hoeft niet voor anderen te denken, gewoon niet jokken en eerlijk zijn en mensen zullen jou ook eerlijk behandelen ;pquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat is waar maar daar kun jij zelf ook niets aan doen dus dat zou niet eerlijk zijn om tegen je te gebruiken ;s
ewaaquote:
Denk ik ook als ik op 1e paasdag in de kerk zit.quote:
ja dit en op schoolfeesten werd er ook weleens meegerookt door lerarenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Op schoolreis waren een paar docenten meer bezopen dan de leerlingen.
Mja, was in '04 of zo.
Bij mij kreeg je ban als je bezopen was op school.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Op schoolreis waren een paar docenten meer bezopen dan de leerlingen.
Mja, was in '04 of zo.
hahahquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Denk ik ook als ik op 1e paasdag in de kerk zit.
Jammer, creerde wel een band.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dit en op schoolfeesten werd er ook weleens meegerookt door leraren
maar tegenwoordig zal dat allemaal wel niet meer kunnen
wtf?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef madeliefff het volgende:
wrm verkopen ze kauwgomballen met energiedrank erin in een speelgoedwinkel?
jonge je had gewoon kunnen zien dat ik online was op ps4quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen dachten oprecht dat er iets mis was door al je pepgebruik
dat klinkt echt viesquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef madeliefff het volgende:
Voor een secret stash.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef madeliefff het volgende:
Inb4 dp die dit weglacht en zegt dat we overdrijvenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen dachten oprecht dat er iets mis was door al je pepgebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |