nicequote:Op maandag 8 augustus 2016 02:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb vet zacht huidje wauw voor het eerst weer
Welke Nederlandse voetballer vind je mooiquote:
pffquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke Nederlandse voetballer vind je mooi
Alfred Finnbogasonquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke Nederlandse voetballer vind je mooi
heb je er iets voor gedaan of gebeurde het gewoon?quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dankje, ben er erg tevreden mee
Nederlandse lees eens wat chloro postquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeg rusnak, dan komt pax hier heen ehehe
moest huilen en tranen vielen op mij armenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je er iets voor gedaan of gebeurde het gewoon?
ja lastig eredivisie of nl'sequote:Op maandag 8 augustus 2016 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nederlandse lees eens wat chloro post
Watquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moest huilen en tranen vielen op mij armen
dit is niet seriously mortaxxquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij doet echt vreselijk raar vanavond
dit is niet de echte mortaxx
ken jij de echte mortaxx?quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is niet seriously mortaxx
wauw ;$quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat betekent ik zou mijn leven voor jou geven
Xoshawistakem
Ook niet met het eten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja heb er helemaal niets mee verder
kan wel radenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof niemand op heel fok weet wat de echte mortaxx voor jongen is
wat een aparte handeling om schattigheid mee te uitenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:48 schreef Chloroform het volgende:
Vond stekelenburg altijd wel cutiepetutie, niet dat hij nou mooie man is, maar is echt zo iemand die je frietjes voert en de curry van z'n mondhoek likt
Mort heeft me een keer foto van z'n eettafel gesnapt, en een keer van z'n lulquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof niemand op heel fok weet wat de echte mortaxx voor jongen is
ja ze is dol op het exploiten van hulpeloze konijntjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat een aparte handeling om schattigheid mee te uiten
Ja het is nou niet echt alsof ik het zaad uit z'n ballen wil zuigen ofzo maar hij is gwn schattigquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat een aparte handeling om schattigheid mee te uiten
dat was m'n katquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mort heeft me een keer foto van z'n eettafel gesnapt, en een keer van z'n lul
Dus ja weenie
even tanden poetsenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mort heeft me een keer foto van z'n eettafel gesnapt, en een keer van z'n lul
Dus ja weenie
dat kanquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja het is nou niet echt alsof ik het zaad uit z'n ballen wil zuigen ofzo maar hij is gwn schattig
Snap ff leuke tandenpoetspicquote:
Ja ben trots op jequote:Op maandag 8 augustus 2016 02:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben nog steeds niet in slaap gevallen
haha watjequote:Op maandag 8 augustus 2016 02:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ben trots op je![]()
Ik begin wel beetje moe te worden
Ik wilde dan ook een tandenpoetspic en geen tandenpoetspicquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als paxcon zijn tanden gaat poetsen gaat hij niet zijn tanden poetsen
Vind dat zo goor hequote:
Haha is mij nog nooit overkomenquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en dan word je weer wakker op een onmogelijk tijdstip wakker met een half
getikte reply
quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Haha is mij nog nooit overkomen
Ik val ook nog niet weg dus komt wel goed
Ja en wil ook niet weten in wat voor stinkkeuken dat is gemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vooral met vieze plakkerige rijst
vond bij Chinees die kip in zo'n deegjasje altijd wel lekkee, met rooie sausquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vooral met vieze plakkerige rijst
Oke vertel jij maar, jij hebt altijd leuke verhaaltjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
Kom spannende verhalen vertellen ;$
haha dit doe je echt altijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oke vertel jij maar, jij hebt altijd leuke verhaaltjes
Van die balletjes? Weetnie meer of ik dat lekker vond, laatste keer Chinees was een jaar geleden ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond bij Chinees die kip in zo'n deegjasje altijd wel lekkee, met rooie saus
Hoorde een keer dat ze schildpadden vlees daarvoor gebruikenquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en wil ook niet weten in wat voor stinkkeuken dat is gemaakt
Ik kan nu niets verzinnenquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha dit doe je echt altijd
ben sws geen fan van Chinees, behalve zo'n bak groente met van die dingen erinquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Van die balletjes? Weetnie meer of ik dat lekker vond, laatste keer Chinees was een jaar geleden ofzo
[..]
Hoorde een keer dat ze schildpadden vlees daarvoor gebruiken
Rot opquote:
broodjes falafel en soort krulpatat in airfryerquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Tomatensoep en noodles
Jij dan?
Lekker, falafel maak jij zelf toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
broodjes falafel en soort krulpatat in airfryer
broertje is er ook, morgen komt er 1 zusquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ben je nog alleen of zussen al over komen waaien?
ja normaal wel,had nu besteldquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lekker, falafel maak jij zelf toch?
grote familie heb je toch ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
broertje is er ook, morgen komt er 1 zus
Welke saus doe jij erover?quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja normaal wel,had nu besteld
Ja te grootquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
grote familie heb je toch ook
Met tahini saus is het ook heel lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
curry van oliehoorn haha
Klopt, dat is wel een voordeelquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
krijg je wel veel cadeautjes op je verjaardag
Boeiend lekker rustig op straat nuquote:Op maandag 8 augustus 2016 04:44 schreef Catkiller het volgende:
Zit een Dratini in de buurt maar heb maar 3 Pokéballs en het is een beetje laat, of vroeg!
Lijkt mij persoonlijk heel moeilijk slapen, zeker als je dan ook nog de vogeltjes hoort fluiten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 06:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wordt weer licht, ga zo slapen, beetje muziek draaien nog ff.
Ik slaap het best in de ochtend altijd en fluitende vogeltjes zijn heerlijk dan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 06:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk heel moeilijk slapen, zeker als je dan ook nog de vogeltjes hoort fluiten.
Maar weltrusten alvast en draai ze,
smerig is dat jaquote:
zit er een omaatje in?quote:
Ja fml heeft mn ontbijt verpest leek alsof ik parfum aan t eten wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:02 schreef zeer het volgende:
[..]
smerig is dat janet als dat je ergens in de rij moet staan oid en dat er in de buurt van die chav jailbait trutten staan met 1,5 liter mierzoete goedkope parfum
![]()
mega smerig is datquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja fml heeft mn ontbijt verpest leek alsof ik parfum aan t eten was
sekszweet bedoel jequote:Op maandag 8 augustus 2016 08:10 schreef Crip het volgende:
Beste parfum voor een vrouw is dolce and gabbana light blue
nielsquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:14 schreef Crip het volgende:
Mentos aquakiss kauwgom is zo lkkr wie wil bekken
Nog steeds beter dan een overdosis parfum die andermans luchtwegen prikkelt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik mag soms niet op kantoor komen als ik iets gedaan heb met mest e.d.
Ohlolquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan een overdosis parfum die andermans luchtwegen prikkelt.
nee, te veel is gewoon te veel..quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geurspoor mag alleen als het een parfumlucht betreft van lekkere parfum, bijv Chanel no. 5
Nee ik vind dat wel lekker. 100x beter dan iemand z'n persoonlijke lijflucht ruiken als diegene voorbij loopt. Dat is gwn ronduit walgelijk.quote:
Vals dilemma.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik vind dat wel lekker. 100x beter dan iemand z'n persoonlijke lijflucht ruiken als diegene voorbij loopt. Dat is gwn ronduit walgelijk.
beide zijn walgelijk. als iemand op gepaste afstand is moet je hem/haar gewoon niet ruiken..quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik vind dat wel lekker. 100x beter dan iemand z'n persoonlijke lijflucht ruiken als diegene voorbij loopt. Dat is gwn ronduit walgelijk.
denk het. stond in mijn actieve topics. daar zou vbl nooit in staanquote:
Dat idee had ik ook... nog steeds trouwens.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het. stond in mijn actieve topics. daar zou vbl nooit in staan
Oké, is goed. Heb je een goed weekend gehad?quote:
Heb nog steeds weekend. Straks lekker taart maken en vnv verjaardag.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké, is goed. Heb je een goed weekend gehad?
Jaloersquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nog steeds weekend. Straks lekker taart maken en vnv verjaardag.
Gefeliciteerdquote:
Bedankt.quote:
Nee, saai op zich. Had 24 uurs dienstquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt.
En jij no een leuk weekend gehad?
blijft een apart gevalquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, saai op zich. Had 24 uurs dienst
Haha iwanius weer
KLB / Negroide meisje pocht bij AH en rijdt een oude scooter die niet start.
"sylvana-lookalike"quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, saai op zich. Had 24 uurs dienst
Haha iwanius weer
KLB / Negroide meisje pocht bij AH en rijdt een oude scooter die niet start.
alles dat een kleurtje heeftquote:
HYPERDEPIEP HOERAquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nog steeds weekend. Straks lekker taart maken en vnv verjaardag.
Ja maar jij behoort tot het type meisje dat zeer zo treffend portreteerde.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen idee hork niet gelezenquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja maar jij behoort tot het type meisje dat zeer zo treffend portreteerde.
Hehequote:
Quote eens? Of geef een trefwoord waarmee ik het in Mycroft kan vinden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja maar jij behoort tot het type meisje dat zeer zo treffend portreteerde.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Quote eens? Of geef een trefwoord waarmee ik het in Mycroft kan vinden.
ik denk dezequote:Op maandag 8 augustus 2016 08:02 schreef zeer het volgende:
[..]
smerig is dat janet als dat je ergens in de rij moet staan oid en dat er in de buurt van die chav jailbait trutten staan met 1,5 liter mierzoete goedkope parfum
![]()
Nee mijn volwassen broertje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gaat dit om je babybrürtje? Gefeliciflapstaart dan!
Heb je het in ieder geval geskimd? Of wat zijn tegenwoordig de termen die ze gebruiken bij de cursus begrijpend lezen op het mbo?quote:
Oh naja. Ik ben geen jailbait meer, draag wel zoete parfum ja (en graag een spraytje extra) Decadence van Marc Jacobs. Is op zich niet zo heul goedkoop. In ieder geval geen actionparfum. Rest van z'n post snap ik niet.quote:
Dat is niet de eerste keer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:57 schreef -supergirl- het volgende:
Oh naja. Ik ben geen jailbait meer, draag wel zoete parfum ja (en graag een spraytje extra) Decadence van Marc Jacobs. Is op zich niet zo heul goedkoop. In ieder geval geen actionparfum. Rest van z'n post snap ik niet.
Weinig treffend.
Worden elke dag een beetje bigger zelfs. Je moet je toch fysiek kunnen verweren in deze boze wereld.quote:
Lekker hard gaanquote:
Gewoon eerst tikken en dan als de tandjes eruit zijn gaat het gepijpt worden makkelijker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Worden elke dag een beetje bigger zelfs. Je moet je toch fysiek kunnen verweren in deze boze wereld.
iewquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon weer uit je kut vreten omdat je nergens anders goed voor bent?
wat deed je in hun kantine dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:54 schreef Crip het volgende:
Allemaal oostblokkers monteurs hier keken me kei boos aan toen ik kantine kwam inlopen ;s
Je bent ook gewoon een mooi poppetje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh naja. Ik ben geen jailbait meer, draag wel zoete parfum ja (en graag een spraytje extra) Decadence van Marc Jacobs. Is op zich niet zo heul goedkoop. In ieder geval geen actionparfum. Rest van z'n post snap ik niet.
Weinig treffend.
omdat ze aanstellers en aandachtshoertjes zijnquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:01 schreef Crip het volgende:
Waarom maken brede gasten altijd van die overdreven kreunende geluiden bij alles wat ze doen
Moest lachen hihiquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat ze aanstellers en aandachtshoertjes zijn
Hoe lang heb je al niet geneukt?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:00 schreef Montelly het volgende:
Je bent ook gewoon een mooi poppetje.
Goed gejat wel.quote:
Naww. Jij bent ook een mooie meid hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een mooi poppetje.
Ja dat verstond ik ook onder chillen. Zal ik erbij komen liggen? Zijn er veel pokemon te vangen vanuit jouw bed?quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Blijf in bed met de gordijnen dicht
Zo, vroege vogel!quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Brak, half uurtje wakker.
Hoe gaat het met jou?
Gefeliciteerd!
Was het maar zo`n feest, hoop er toch wel nog 3 uurtjes af te kunnen snoepen aankomende week, normaler ritme zou fijn zijn.quote:
De Wajong leef.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hoe gaat het met jou?
Gefeliciteerd!
Goed, bedankt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou?
Gefeliciteerd!
Hehe, verveel me nu al...quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was het maar zo`n feest, hoop er toch wel nog 3 uurtjes af te kunnen snoepen aankomende week, normaler ritme zou fijn zijn.
Alles lekker Geelman?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Trollscience het volgende:
noobs die niet al sinds 6 uur op zijn
Als dp dood zou zijn of op de IC zou liggen, dan zou jij dat weten toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Trollscience het volgende:
noobs die niet al sinds half 9 op zijn
Hoe zou dat nu toch komen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heeft daar vrij weinig mee te maken, mijn ritme is verneukt.
Hoe ken jij dp?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:21 schreef Trollscience het volgende:
ben je jarig, chai?? zo ja, gefeliciteerd xx
waarom?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dp dood zou zijn of op de IC zou liggen, dan zou jij dat weten toch?
ik bedoel eerder: waarom zou trollie dat weten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
paar dagen met pep geleefd, nu al ruim n week niet online geweest
Waarom zie ik dan dat je 'Haha Etsu' hebt gepost nadat ik n ban kreeg? ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee ik wist niet dat je weg was
Hehe same, succes!quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hehe, verveel me nu al...![]()
Zo maar eens kijken of ik iets kan doen. Moet ook m'n huis schoonmaken.
Drugs are bad, mkay.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
paar dagen met pep geleefd, nu al ruim n week niet online geweest
Dat was mijn katquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan dat je 'Haha Etsu' hebt gepost nadat ik n ban kreeg? ;s
Zijn irl kennissen oid.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel eerder: waarom zou trollie dat weten?
delen ze wel eens een naald ofzo?
Heb je mij gemist?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee ik wist niet dat je weg was
Nee helemaal niks. Ik heb muntthee en overnight oats. We kunnen wel 30 seconds spelenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dat verstond ik ook onder chillen. Zal ik erbij komen liggen? Zijn er veel pokemon te vangen vanuit jouw bed?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:25 schreef Trollscience het volgende:
dp was nog zeer in leven toen ik hem gister zag, hij zal t.z.t vast weer op het forum verschijnen
Zware tijden braad. Ga je nog koerieren?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dacht dat ik vandaag een sollicitatie had
Ik al m`n mail verkeer met die jobcoach door gespit, bleek dat ze vandaag terugkomt van vakantie en dat ze doelde dat ze wel vanaf die datum mee zou kunnen naar de eventuele sollicitatie, helemaal stressen voor niets
Ben altijd een beetje te fanatiek met 30 secondsquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee helemaal niks. Ik heb muntthee en overnight oats. We kunnen wel 30 seconds spelen
Geen idee dus, er staat wel een sollicitatie op de planning dus, maar er is mij niets bekend qua datum/tijd, alleen dat die jobcoach de 8e weer terug is van vakantie (Vandaag dus) En er daarna die sollicitatie is, hoop wel dat het wat word.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zware tijden braad. Ga je nog koerieren?
Mooi dan wil ik in jouw teamquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben altijd een beetje te fanatiek met 30 seconds
wat is het?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben altijd een beetje te fanatiek met 30 seconds
Ben ik goed in.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Begrippen omschrijven in 30 seconden
Komt goed joh.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen idee dus, er staat wel een sollicitatie op de planning dus, maar er is mij niets bekend qua datum/tijd, alleen dat die jobcoach de 8e weer terug is van vakantie (Vandaag dus) En er daarna die sollicitatie is, hoop wel dat het wat word.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik denk elke seconde aan jou
Lekker ontbijtje man!quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:36 schreef Geelman het volgende:
Zo is ff een goed ontbijt fixen.
Ei + spek!
Volgens Rens Kroes krijg je daar een vette huid vanquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:36 schreef Geelman het volgende:
Zo is ff een goed ontbijt fixen.
Ei + spek!
Eet jij nou maar een appel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lekker ontbijtje man!
Peper en zout erbij?
je moet het ook niet op je huid smerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Volgens Rens Kroes krijg je daar een vette huid van
ja, zo werkt dat niet met dat afvallen hequote:Op maandag 8 augustus 2016 11:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Net nog 2 tosti's ham/kaas op
Klopt, maar 't is m`n middag eten. En meer zal ik toch niet eten tot het avondeten, en na het avondeten eet ik niets meer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo werkt dat niet met dat afvallen he
omg dumb fuckquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar 't is m`n middag eten. En meer zal ik toch niet eten tot het avondeten, en na het avondeten eet ik niets meer.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar 't is m`n middag eten. En meer zal ik toch niet eten tot het avondeten, en na het avondeten eet ik niets meer.
Oke kom zo wel weer dan.quote:
Als je nou gewoon juist het eten in kleine beetjes verdeeld over de hele dag. Echt stukkkkken beter voor de lijn dan een paar (grote) maaltijden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik schrans altijd gewoon s' avonds bij een all you can eat en eet de rest van de dag niksquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je nou gewoon juist het eten in kleine beetjes verdeeld over de hele dag. Echt stukkkkken beter voor de lijn dan een paar (grote) maaltijden.
Jij bent idd ook niet de meest slanke.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik schrans altijd gewoon s' avonds bij een all you can eat en eet de rest van de dag niks
en een beetje nadenken bij wat je dan naar binnen schuift is ook aan te radenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je nou gewoon juist het eten in kleine beetjes verdeeld over de hele dag. Echt stukkkkken beter voor de lijn dan een paar (grote) maaltijden.
ja, tostis met ham en kaas is niet echt handig idd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een beetje nadenken bij wat je dan naar binnen schuift is ook aan te raden
Wel zin in nuquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, tostis met ham en kaas is niet echt handig idd.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent idd ook niet de meest slanke.
Ja, ik ook. Maar neem maar een maisbroodje met gewoon kaas.quote:
met curry waarschijnlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, tostis met ham en kaas is niet echt handig idd.
Is dit een metafoor of trek jij echt tosti's openquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar neem maar een maisbroodje met gewoon kaas.
Lekker altijd als je zo'n tosti opentrekt en al die kaasdraden enzo ziet hangen
Ook dat nog...quote:
Gewoon metafoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dit een metafoor of trek jij echt tosti's open
jij bent gewoon een beetje apartquote:
Vind het niet zo lekker als m'n tosti uit elkaar getrokken wordtquote:
Tim Curry > Ketchupquote:
Ook metafoor of is er altijd iemand in je buurt die jouw tostisopentrekt?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het niet zo lekker als m'n tosti uit elkaar getrokken wordt
Goed dat je dat weet af te leiden van mijn voorkeur voor ketchupquote:
It > Bassiequote:
echt hequote:Op maandag 8 augustus 2016 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed dat je dat weet af te leiden van mijn voorkeur voor ketchup
Neequote:
Heb een persoonlijke tosti-opentrekkerquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook metafoor of is er altijd iemand in je buurt die jouw tostisopentrekt?
Damnquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een persoonlijke tosti-opentrekker
Die ziet er niet best meer uit.quote:
Ik zal het in gedachten houdenquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Als hij niet meer bevalt dan voel ik mij aanbevolen.
Bedankt. Ik gebruik geen medische handschoentjes btw. Gewoon blote zweetvingers. Weet niet of dat nog wat uitmaakt verder.quote:
Jij ook nietquote:
Het is niet ongezonder dan een brood met kaas, maar dat is al ongezond. En het zijn vaak de sausjes die erbij komen inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:06 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom is een tosti eigenlijk ongezond? Gewoon een boterham met kaas is ook niet slecht. Komt het omdat de moleculen in de kaas omgezet worden bij het smelten?
Godsamme nootquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt. Ik gebruik geen medische handschoentjes btw. Gewoon blote zweetvingers. Weet niet of dat nog wat uitmaakt verder.
;Pquote:
Dit. Volgens mij is een tosti met kaas, gewoon zo naturel, niet ongezonder dan een broodje kaas.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is niet ongezonder dan een brood met kaas, maar dat is al ongezond. En het zijn vaak de sausjes die erbij komen inderdaad.
;squote:Op maandag 8 augustus 2016 12:07 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon hele dag rijstwafels met gerookte kipfilet eten
meen je johquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is niet ongezonder dan een brood met kaas, maar dat is al ongezond. En het zijn vaak de sausjes die erbij komen inderdaad.
brood met kaas is niet ongezondquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk alleen die twee tosties en avondeten zou eten zit hij qua kcal ook nog wel redelijk denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij ook niet
Ahaha
Hoe is het met je tamagotchi
Jawel schele henk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
brood met kaas is niet ongezond![]()
Ja wit brood misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |