Lijkt mij persoonlijk heel moeilijk slapen, zeker als je dan ook nog de vogeltjes hoort fluiten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 06:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wordt weer licht, ga zo slapen, beetje muziek draaien nog ff.
Ik slaap het best in de ochtend altijd en fluitende vogeltjes zijn heerlijk dan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 06:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lijkt mij persoonlijk heel moeilijk slapen, zeker als je dan ook nog de vogeltjes hoort fluiten.
Maar weltrusten alvast en draai ze,
smerig is dat jaquote:
zit er een omaatje in?quote:
Ja fml heeft mn ontbijt verpest leek alsof ik parfum aan t eten wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:02 schreef zeer het volgende:
[..]
smerig is dat janet als dat je ergens in de rij moet staan oid en dat er in de buurt van die chav jailbait trutten staan met 1,5 liter mierzoete goedkope parfum
![]()
mega smerig is datquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja fml heeft mn ontbijt verpest leek alsof ik parfum aan t eten was
sekszweet bedoel jequote:Op maandag 8 augustus 2016 08:10 schreef Crip het volgende:
Beste parfum voor een vrouw is dolce and gabbana light blue
nielsquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:14 schreef Crip het volgende:
Mentos aquakiss kauwgom is zo lkkr wie wil bekken
Nog steeds beter dan een overdosis parfum die andermans luchtwegen prikkelt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik mag soms niet op kantoor komen als ik iets gedaan heb met mest e.d.
Ohlolquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan een overdosis parfum die andermans luchtwegen prikkelt.
nee, te veel is gewoon te veel..quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geurspoor mag alleen als het een parfumlucht betreft van lekkere parfum, bijv Chanel no. 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |