Ja ben trots op jequote:Op maandag 8 augustus 2016 02:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben nog steeds niet in slaap gevallen
haha watjequote:Op maandag 8 augustus 2016 02:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ben trots op je![]()
Ik begin wel beetje moe te worden
Ik wilde dan ook een tandenpoetspic en geen tandenpoetspicquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als paxcon zijn tanden gaat poetsen gaat hij niet zijn tanden poetsen
Vind dat zo goor hequote:
Haha is mij nog nooit overkomenquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en dan word je weer wakker op een onmogelijk tijdstip wakker met een half
getikte reply
quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Haha is mij nog nooit overkomen
Ik val ook nog niet weg dus komt wel goed
Ja en wil ook niet weten in wat voor stinkkeuken dat is gemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vooral met vieze plakkerige rijst
vond bij Chinees die kip in zo'n deegjasje altijd wel lekkee, met rooie sausquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vooral met vieze plakkerige rijst
Oke vertel jij maar, jij hebt altijd leuke verhaaltjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]![]()
Kom spannende verhalen vertellen ;$
haha dit doe je echt altijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oke vertel jij maar, jij hebt altijd leuke verhaaltjes
Van die balletjes? Weetnie meer of ik dat lekker vond, laatste keer Chinees was een jaar geleden ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond bij Chinees die kip in zo'n deegjasje altijd wel lekkee, met rooie saus
Hoorde een keer dat ze schildpadden vlees daarvoor gebruikenquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en wil ook niet weten in wat voor stinkkeuken dat is gemaakt
Ik kan nu niets verzinnenquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha dit doe je echt altijd
ben sws geen fan van Chinees, behalve zo'n bak groente met van die dingen erinquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Van die balletjes? Weetnie meer of ik dat lekker vond, laatste keer Chinees was een jaar geleden ofzo
[..]
Hoorde een keer dat ze schildpadden vlees daarvoor gebruiken
Rot opquote:
broodjes falafel en soort krulpatat in airfryerquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Tomatensoep en noodles
Jij dan?
Lekker, falafel maak jij zelf toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
broodjes falafel en soort krulpatat in airfryer
broertje is er ook, morgen komt er 1 zusquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ben je nog alleen of zussen al over komen waaien?
ja normaal wel,had nu besteldquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lekker, falafel maak jij zelf toch?
grote familie heb je toch ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
broertje is er ook, morgen komt er 1 zus
Welke saus doe jij erover?quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja normaal wel,had nu besteld
Ja te grootquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
grote familie heb je toch ook
Met tahini saus is het ook heel lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
curry van oliehoorn haha
Klopt, dat is wel een voordeelquote:Op maandag 8 augustus 2016 03:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
krijg je wel veel cadeautjes op je verjaardag
Boeiend lekker rustig op straat nuquote:Op maandag 8 augustus 2016 04:44 schreef Catkiller het volgende:
Zit een Dratini in de buurt maar heb maar 3 Pokéballs en het is een beetje laat, of vroeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |