Zware tijden braad. Ga je nog koerieren?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dacht dat ik vandaag een sollicitatie had
Ik al m`n mail verkeer met die jobcoach door gespit, bleek dat ze vandaag terugkomt van vakantie en dat ze doelde dat ze wel vanaf die datum mee zou kunnen naar de eventuele sollicitatie, helemaal stressen voor niets
Ben altijd een beetje te fanatiek met 30 secondsquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee helemaal niks. Ik heb muntthee en overnight oats. We kunnen wel 30 seconds spelen
Geen idee dus, er staat wel een sollicitatie op de planning dus, maar er is mij niets bekend qua datum/tijd, alleen dat die jobcoach de 8e weer terug is van vakantie (Vandaag dus) En er daarna die sollicitatie is, hoop wel dat het wat word.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zware tijden braad. Ga je nog koerieren?
Mooi dan wil ik in jouw teamquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben altijd een beetje te fanatiek met 30 seconds
wat is het?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben altijd een beetje te fanatiek met 30 seconds
Ben ik goed in.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Begrippen omschrijven in 30 seconden
Komt goed joh.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen idee dus, er staat wel een sollicitatie op de planning dus, maar er is mij niets bekend qua datum/tijd, alleen dat die jobcoach de 8e weer terug is van vakantie (Vandaag dus) En er daarna die sollicitatie is, hoop wel dat het wat word.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik denk elke seconde aan jou
Lekker ontbijtje man!quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:36 schreef Geelman het volgende:
Zo is ff een goed ontbijt fixen.
Ei + spek!
Volgens Rens Kroes krijg je daar een vette huid vanquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:36 schreef Geelman het volgende:
Zo is ff een goed ontbijt fixen.
Ei + spek!
Eet jij nou maar een appel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lekker ontbijtje man!
Peper en zout erbij?
je moet het ook niet op je huid smerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Volgens Rens Kroes krijg je daar een vette huid van
ja, zo werkt dat niet met dat afvallen hequote:Op maandag 8 augustus 2016 11:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Net nog 2 tosti's ham/kaas op
Klopt, maar 't is m`n middag eten. En meer zal ik toch niet eten tot het avondeten, en na het avondeten eet ik niets meer.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo werkt dat niet met dat afvallen he
omg dumb fuckquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar 't is m`n middag eten. En meer zal ik toch niet eten tot het avondeten, en na het avondeten eet ik niets meer.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar 't is m`n middag eten. En meer zal ik toch niet eten tot het avondeten, en na het avondeten eet ik niets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |