Goed, bedankt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Brak, half uurtje wakker.
Hoe gaat het met jou?
Gefeliciteerd!
Hehe, verveel me nu al...quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was het maar zo`n feest, hoop er toch wel nog 3 uurtjes af te kunnen snoepen aankomende week, normaler ritme zou fijn zijn.
Alles lekker Geelman?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Trollscience het volgende:
noobs die niet al sinds 6 uur op zijn
Als dp dood zou zijn of op de IC zou liggen, dan zou jij dat weten toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Trollscience het volgende:
noobs die niet al sinds half 9 op zijn
Hoe zou dat nu toch komen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heeft daar vrij weinig mee te maken, mijn ritme is verneukt.
Hoe ken jij dp?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:21 schreef Trollscience het volgende:
ben je jarig, chai?? zo ja, gefeliciteerd xx
waarom?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dp dood zou zijn of op de IC zou liggen, dan zou jij dat weten toch?
ik bedoel eerder: waarom zou trollie dat weten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
paar dagen met pep geleefd, nu al ruim n week niet online geweest
Waarom zie ik dan dat je 'Haha Etsu' hebt gepost nadat ik n ban kreeg? ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee ik wist niet dat je weg was
Hehe same, succes!quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hehe, verveel me nu al...![]()
Zo maar eens kijken of ik iets kan doen. Moet ook m'n huis schoonmaken.
Drugs are bad, mkay.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
paar dagen met pep geleefd, nu al ruim n week niet online geweest
Dat was mijn katquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan dat je 'Haha Etsu' hebt gepost nadat ik n ban kreeg? ;s
Zijn irl kennissen oid.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel eerder: waarom zou trollie dat weten?
delen ze wel eens een naald ofzo?
Heb je mij gemist?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee ik wist niet dat je weg was
Nee helemaal niks. Ik heb muntthee en overnight oats. We kunnen wel 30 seconds spelenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dat verstond ik ook onder chillen. Zal ik erbij komen liggen? Zijn er veel pokemon te vangen vanuit jouw bed?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:25 schreef Trollscience het volgende:
dp was nog zeer in leven toen ik hem gister zag, hij zal t.z.t vast weer op het forum verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |