Nog steeds beter dan een overdosis parfum die andermans luchtwegen prikkelt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik mag soms niet op kantoor komen als ik iets gedaan heb met mest e.d.
Ohlolquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan een overdosis parfum die andermans luchtwegen prikkelt.
nee, te veel is gewoon te veel..quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geurspoor mag alleen als het een parfumlucht betreft van lekkere parfum, bijv Chanel no. 5
Nee ik vind dat wel lekker. 100x beter dan iemand z'n persoonlijke lijflucht ruiken als diegene voorbij loopt. Dat is gwn ronduit walgelijk.quote:
Vals dilemma.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik vind dat wel lekker. 100x beter dan iemand z'n persoonlijke lijflucht ruiken als diegene voorbij loopt. Dat is gwn ronduit walgelijk.
beide zijn walgelijk. als iemand op gepaste afstand is moet je hem/haar gewoon niet ruiken..quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik vind dat wel lekker. 100x beter dan iemand z'n persoonlijke lijflucht ruiken als diegene voorbij loopt. Dat is gwn ronduit walgelijk.
denk het. stond in mijn actieve topics. daar zou vbl nooit in staanquote:
Dat idee had ik ook... nog steeds trouwens.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het. stond in mijn actieve topics. daar zou vbl nooit in staan
Oké, is goed. Heb je een goed weekend gehad?quote:
Heb nog steeds weekend. Straks lekker taart maken en vnv verjaardag.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké, is goed. Heb je een goed weekend gehad?
Jaloersquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nog steeds weekend. Straks lekker taart maken en vnv verjaardag.
Gefeliciteerdquote:
Bedankt.quote:
Nee, saai op zich. Had 24 uurs dienstquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt.
En jij no een leuk weekend gehad?
blijft een apart gevalquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, saai op zich. Had 24 uurs dienst
Haha iwanius weer
KLB / Negroide meisje pocht bij AH en rijdt een oude scooter die niet start.
"sylvana-lookalike"quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, saai op zich. Had 24 uurs dienst
Haha iwanius weer
KLB / Negroide meisje pocht bij AH en rijdt een oude scooter die niet start.
alles dat een kleurtje heeftquote:
HYPERDEPIEP HOERAquote:Op maandag 8 augustus 2016 08:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb nog steeds weekend. Straks lekker taart maken en vnv verjaardag.
Ja maar jij behoort tot het type meisje dat zeer zo treffend portreteerde.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen idee hork niet gelezenquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja maar jij behoort tot het type meisje dat zeer zo treffend portreteerde.
Hehequote:
Quote eens? Of geef een trefwoord waarmee ik het in Mycroft kan vinden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja maar jij behoort tot het type meisje dat zeer zo treffend portreteerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |