nicequote:Op maandag 8 augustus 2016 02:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb vet zacht huidje wauw voor het eerst weer
Welke Nederlandse voetballer vind je mooiquote:
pffquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke Nederlandse voetballer vind je mooi
Alfred Finnbogasonquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke Nederlandse voetballer vind je mooi
heb je er iets voor gedaan of gebeurde het gewoon?quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dankje, ben er erg tevreden mee
Nederlandse lees eens wat chloro postquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeg rusnak, dan komt pax hier heen ehehe
moest huilen en tranen vielen op mij armenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je er iets voor gedaan of gebeurde het gewoon?
ja lastig eredivisie of nl'sequote:Op maandag 8 augustus 2016 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nederlandse lees eens wat chloro post
Watquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moest huilen en tranen vielen op mij armen
dit is niet seriously mortaxxquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij doet echt vreselijk raar vanavond
dit is niet de echte mortaxx
ken jij de echte mortaxx?quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is niet seriously mortaxx
wauw ;$quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat betekent ik zou mijn leven voor jou geven
Xoshawistakem
Ook niet met het eten?quote:Op maandag 8 augustus 2016 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja heb er helemaal niets mee verder
kan wel radenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof niemand op heel fok weet wat de echte mortaxx voor jongen is
wat een aparte handeling om schattigheid mee te uitenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:48 schreef Chloroform het volgende:
Vond stekelenburg altijd wel cutiepetutie, niet dat hij nou mooie man is, maar is echt zo iemand die je frietjes voert en de curry van z'n mondhoek likt
Mort heeft me een keer foto van z'n eettafel gesnapt, en een keer van z'n lulquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof niemand op heel fok weet wat de echte mortaxx voor jongen is
ja ze is dol op het exploiten van hulpeloze konijntjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat een aparte handeling om schattigheid mee te uiten
Ja het is nou niet echt alsof ik het zaad uit z'n ballen wil zuigen ofzo maar hij is gwn schattigquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat een aparte handeling om schattigheid mee te uiten
dat was m'n katquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mort heeft me een keer foto van z'n eettafel gesnapt, en een keer van z'n lul
Dus ja weenie
even tanden poetsenquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mort heeft me een keer foto van z'n eettafel gesnapt, en een keer van z'n lul
Dus ja weenie
dat kanquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja het is nou niet echt alsof ik het zaad uit z'n ballen wil zuigen ofzo maar hij is gwn schattig
Snap ff leuke tandenpoetspicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |