quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Ik dacht dat jij niet meer zou kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik pleit na een TDF-topic in SPT ook voor een OS-wielren-topic in SPT. Niveautje weer hier.
En dan keert dat groepje erachter wel terug.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dan was Abbott niet bijgehaald, dus hooguit voor brons dan.
Bij bewustzijn, niets ernstigs gebroken.quote:
Mooi commentaar van Herbert en Ducrot, oprecht in shock en meelevend, mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef ratatat het volgende:
https://cdn.streamable.com/video/mp4-mobile/k2b8.mp4
Wel echt heel slecht die bocht genomen.
okquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
LIKE EN DEEL DEZE POST ALS JE OOK VIND DAT VAN VLEUTEN DE GOUDEN MEDAILLE MOET KRIJGEN!!!
okeequote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
LIKE EN DEEL DEZE POST ALS JE OOK VIND DAT VAN VLEUTEN DE GOUDEN MEDAILLE MOET KRIJGEN!!!
follow for followquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Kan me ook voorstellen dat die Abbott zich helemaal wezenloos is geschrokken en daarom is geblokkeerd
+1quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
twitter:Vannieuwkerke twitterde op zondag 07-08-2016 om 21:15:12Nieuws van onze eigen mensen in Brazilië @AvVleuten is bij bewustzijn, maar in shock. Belangrijker dan Olympisch goud. Veel belangrijker. reageer retweet
Je mag toch hopen dat ze een keertje leert normaal te sturen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:15 schreef Acheronacis het volgende:
zulke valpartijen horen gewoon bij wielrennen...
van Vleuten zal in haar carrière misschien wel 100 keer zo op der bek gegaan
"Een shock is een levensbedreigende situatie. Als je in shock bent, is namelijk je bloeddruk te laag om je lichaam van voldoende bloed en zuurstof te voorzien."quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:Vannieuwkerke twitterde op zondag 07-08-2016 om 21:15:12Nieuws van onze eigen mensen in Brazilië @AvVleuten is bij bewustzijn, maar in shock. Belangrijker dan Olympisch goud. Veel belangrijker. reageer retweet
Voorzichtig goed nieuws dus.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:15 schreef Acheronacis het volgende:
zulke valpartijen horen gewoon bij wielrennen...
van Vleuten zal in haar carrière misschien wel 100 keer zo op der bek gegaan
Ik ookquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:16 schreef marcodej het volgende:
Nog steeds klotsende oksels en kippenvel hier. Man, wat een emoties.
Ik zat als FOK!ker gewoon te juichen in mijn eentje.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Snolquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:16 schreef Nober het volgende:
Vos: Neem de vlag mee.
VDB: Nee hoeft niet.
Zouden ze fysieke shock of psychische shock bedoelen..?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:
Maakt allemaal niks meer uit. Als ze er maar niets vervelends aan over houdt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:17 schreef Blik het volgende:
Van Vleuten sneed de bocht echt helemaal verkeerd aan
Een shock is idd niet best. Dan heb je vaak inwendige bloeding oid. Alleen 9 van de 10 mensen bedoelen wat anders met een shockquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:16 schreef Cattivo het volgende:
[..]
"Een shock is een levensbedreigende situatie. Als je in shock bent, is namelijk je bloeddruk te laag om je lichaam van voldoende bloed en zuurstof te voorzien."
-https://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/shock/item38265
BBC zijn godenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:17 schreef Dwersdriever het volgende:
Bbc had het interview al. Hoe kan dat dan?
En te hard.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:17 schreef Blik het volgende:
Dacht ook icm die witte lijn die misschien glad is geworden?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:17 schreef Acheronacis het volgende:
Ze remde al heel ruim van te voren af
Net alsof ze het al zag aankomen als je de beelden nog een keer ziet
Ja, leek dan nog te proberen te remmen en dan gaat het natuurlijk fout.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:17 schreef Blik het volgende:
En vervolgens de voorrem en achterrem veel te hard ingeknepen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:17 schreef Blik het volgende:
Ik hoop een emotionele shockquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een shock is idd niet best. Dan heb je vaak inwendige bloeding oid. Alleen 9 van de 10 mensen bedoelen wat anders met een shock
Precies.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een shock is idd niet best. Dan heb je vaak inwendige bloeding oid. Alleen 9 van de 10 mensen bedoelen wat anders met een shock
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef Pedroso het volgende:
Ik mis de waardevolle bijdrage van Vendetta na het behalen van het goud.
Voor toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef wimderon het volgende:
'Ik heb me gespaard op de klim'
Aparte uitspraak.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi dat die Zweedse tegen Anna zei: "We doen het voor Annemiek"
Jawel. We hadden goud en zilver moeten pakken en nu dit....quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef wvsnl het volgende:
Denk na deze overwinning dat er geen reden is om meer te spreken van het niet bestaan van een Nederlandse winnaarsmentaliteit!
Alles tot nu toe stond in het teken van Vos he.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef wvsnl het volgende:
Denk na deze overwinning dat er geen reden is om meer te spreken van het niet bestaan van een Nederlandse winnaarsmentaliteit!
Hendriks is een mongool.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Hendriks doet dit toch wel prima als chef de mission
Leek het inderdaad erg zwaar te hebben op een gegeven moment.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef wimderon het volgende:
'Ik heb me gespaard op de klim'
Aparte uitspraak.
Klopt, ja.. Prima.. Is bij van der Vleuten...quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:20 schreef TheVulture het volgende:
ah Zweedsequote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Boeie gewoon hard roepen dat je de beste bent, want goudquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uiteindelijk pakt Van der Breggen het goud ook omdat Van Vleuten valt. Moet helemaal een raar gevoel zijn.
ik ga ook voor Cancellaraquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:20 schreef Columbiafan het volgende:
Dumoulin gaat eigenlijk ook wel winnen. Heb zo'n vreemd voorgevoel dat Cancellara en Oliveira een medaille gaan winnen.
Je bent niet leuk meer Syntix. Je gedraagt je als een klein kind.quote:
Olivera is toch ook gevallen gisteren? Cancellara was wel goed, die kan zo op het podium komen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:20 schreef Columbiafan het volgende:
Dumoulin gaat eigenlijk ook wel winnen. Heb zo'n vreemd voorgevoel dat Cancellara en Oliveira een medaille gaan winnen.
Ik zou extra gemotiveerd zijn. Stoppen doe je toch niet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:21 schreef hhh38 het volgende:
Als je iemand zo ziet liggen krijg je toch instant weke benen? Heel knap om je dan toch weer te herpakken en goud te winnen.
dat zie ze ook op NED 1 net.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:21 schreef hhh38 het volgende:
Als je iemand zo ziet liggen krijg je toch instant weke benen? Heel knap om je dan toch weer te herpakken en goud te winnen.
Met oortjes was dat wellicht niet gebeurd. Dan had ze ingelicht kunnen worden dat de voorsprong ruim genoeg was.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:21 schreef marcodej het volgende:
Koos zegt het goed, teveel risico genomen.
Gelukkig kwam dit nog goed.
Zou je wel zeggen al gaat het natuurlijk wel erg snel en vol met adrenaline.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:21 schreef hhh38 het volgende:
Ik gok dat dat bij die Amerikaanse ook gebeurde, die reed echt niet vol meer door vlak daarna... en begrijpelijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:21 schreef hhh38 het volgende:
deed mij denken aan Henk Gemser na de foute wissel bij Kramer in 2010quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Sportgeschiedenis. Klassiekertje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Deze kennen we over 20 jaar nog in ieder geval, onwaarschijnlijk scenario
2x vet wielrennen gezien inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:10 schreef Aguero het volgende:
Zowel bij de mannen als de vrouwen enorm spannende koers.
Avermaet wint omdat Henao valt. Tsja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uiteindelijk pakt Van der Breggen het goud ook omdat Van Vleuten valt. Moet helemaal een raar gevoel zijn.
Bij Nibali werd er nog gejuicht hier in het topic, dat was nu wel even andersquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Olivera is toch ook gevallen gisteren? Cancellara was wel goed, die kan zo op het podium komen.
Je bent toch in eerste instantie geschokt, maar dat zei Anna zelf ook alquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik zou extra gemotiveerd zijn. Stoppen doe je toch niet.
Toch wel een linke afdaling met dat betonnen randje. Geen idee of het verantwoord was of niet...quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:21 schreef Wespensteek het volgende:
Een prachtige race ontsiert door valpartijen bij zowel mannen als vrouwen.
Emma Johansson? Of een andere Zweedse? Die wordt ook vaak 2e/3e, mag ook wel eens iets groots winnen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Maurits Hendriks echt een vreselijke man. Sowieso te gek voor woorden dat hij een chef isquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je bent niet leuk meer Syntix. Je gedraagt je als een klein kind.
Oliveira is gisteren wel nog gevallen, weet niet of hij daar nog iets aan heeft overgehouden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:20 schreef Columbiafan het volgende:
Al wist Johansson ook wel dat ze het zonder VDB echt niet zouden redden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef franklop het volgende:
Johansson ook; we doen het voor Annemiek
Mooie vrouw
Ja die.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Emma Johansson? Of een andere Zweedse? Die wordt ook vaak 2e/3e, mag ook wel eens iets groots winnen.
Hou toch op Syntixquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vind die Maurits Hendriks echt een vreselijke man. Sowieso te gek voor woorden dat hij een chef is
Totaal geen compassie voor Van Vleuten, ben echt woest weg gezaptquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zeiden de Belgische commentatoren? Waren ze een beetje blij voor hun Noorderburen?
Maakt niet uit toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
9 van de 10 mensen die zich nu zorgen maken om Annemieke hadden een week geleden nog nooit van haar gehoord.
Verschil natuurlijk wel dat het geen landgenoten zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Avermaet wint omdat Henao valt. Tsja.
Heeft vandaag haar grootste kans laten liggen, denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Emma Johansson? Of een andere Zweedse? Die wordt ook vaak 2e/3e, mag ook wel eens iets groots winnen.
Idd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
9 van de 10 mensen die zich nu zorgen maken om Annemieke hadden een week geleden nog nooit van haar gehoord.
In dit topic is het eerder 5/10quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
die waren erg positief over de nederlanders. de hele wedstrijd trouwens.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zeiden de Belgische commentatoren? Waren ze een beetje blij voor hun Noorderburen?
Ga jij is terug naar je VBL honk en kap me trollen!!!quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Dat zeker, was ook eigenbelang. Niets mis mee trouwens.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Al wist Johansson ook wel dat ze het zonder VDB echt niet zouden redden.
Wat een drogreden. Jij laat ook iemand kermend van de pijn liggen op straat. 'Jou ken ik niet'.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Wat maakt dat uit danquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
en helder, een geruststelling na haar zo hebben te zien liggen.quote:
Ik kende haar dus het zullen er niet 9/10 zijnquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Tuurlijk die deed dat niet om vd breggen harder te laten rijden en er met een medaille vandoor te laten gaanquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef wdn het volgende:
Interview NED 1
Emma(canadese??) gaf aan mee te rijden voor AVV.
Aardig
en?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Ja!quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Verstond ik het goed dat Van Vleuten praat.
Ze waren meer bezig met de dramatiek van Abbott die in het zicht van de haven strandt. Daarna Van Vleuten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
En dit komt van iemand die haar Annemieke noemt?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Wat is dit dan voor een voorbeeldquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Wat een drogreden. Jij laat ook iemand kermend van de pijn liggen op straat. 'Jou ken ik niet'.
en Annemieke? Het is Annemiek.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
oortjes zouden ook verplicht moeten zijn alleen geen contact met ploegleiders maar alleen met de koersradioquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef Cattivo het volgende:
Oortjes zijn dus toch nodig? Ernstige valpartijen zonder..
Wat?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor een voorbeeld
Ik denk dat GGMM ook achter 9/11 zit
Als ik in mijn trainingsrondje zit, wel ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Wat een drogreden. Jij laat ook iemand kermend van de pijn liggen op straat. 'Jou ken ik niet'.
Dit was een anderequote:Op zondag 7 augustus 2016 21:25 schreef Acheronacis het volgende:
Die vent komt iedere keer in beeld als de cameraploeg bij die dames staat
WIE IS DIE GEK
Dat was een anderquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:25 schreef Acheronacis het volgende:
Die vent komt iedere keer in beeld als de cameraploeg bij die dames staat
WIE IS DIE GEK
Ik snap deze uitspraak niet. Als je iemand niet kent dan mag je je geen zorgen maken als zo iemand een afschuwelijk ongeluk heeft gekregen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Stel je voor dat je net een PR op een strava segmentje daardoor mistquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ik in mijn trainingsrondje zit, wel ja.
Dit jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Het is toch wat he..quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:25 schreef Vriezzer het volgende:
Nog steeds schrik van die val. Brrrr.
Prachtig dat er toch nog een gouden plak uit de koers getrokken is.
Ja, Van der Breggen heeft haar verrast. Al kwam ze niet heel veel dichter.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heeft vandaag haar grootste kans laten liggen, denk ik.
Tactisch kon niet beter lijkt mij.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:26 schreef Syntix het volgende:
Tactisch goed gereden toch van Team NL? Dat is ook wel eens anders
Als op straat iemand wordt aangereden die ik niet ken, dan kan ik mij toch ook zorgen maken om zijn/haar gezondheid. Heet medemenselijkheid.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
dat was ook destijds totaal onverantwoordelijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:26 schreef Remzz het volgende:
Nu stapte Poels weer op de fiets waarna hij een week op de intensive care mocht liggen.
Ja. Hele wedstrijd zaten ze erbij.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:26 schreef Syntix het volgende:
Ik wou net zeggen. Altijd in een groepje mee, de sterkste lag vooraanquote:
Het vrouwenteam rijdt meestal wel tactisch goed als team (Europese spelen was het overigens wel slecht).quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:26 schreef Syntix het volgende:
Zij zaten rechtop inderdaad. Zij lag een shot later nog in dezelfde houding.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Gisteren was ook schrikken maar Nibali en Henao bewogen in ieder geval al meteen en waren bij kennis...
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Dat maakt inderdaad veel verschil. Ook in het 2e shot lag VV nog steeds in die akelige stille houding.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Gisteren was ook schrikken maar Nibali en Henao bewogen in ieder geval al meteen en waren bij kennis...
Je kunt ook overal om zeikenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:28 schreef marcodej het volgende:
Gewoon een domme vraag van Dione.
"Je ziet een teamgenoot liggen en je moet door. Kun je uitleggen hoe moeilijk dat is?"
Nog 10x erger dan Smeetsquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:28 schreef marcodej het volgende:
Gewoon een domme vraag van Dione.
"Je ziet een teamgenoot liggen en je moet door. Kun je uitleggen hoe moeilijk dat is?"
Die stelt deze vraag een paar honderd keer deze weken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu komt de specialilteit van Dione: "Wat gaat er nu door haar heen?"
Wat dacht je van haar ploeggenote die goud won? En Vos? Kortom, aperte onzin.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:28 schreef bombmannl het volgende:
Wel schande dat Abott doorreedt ipv eerste hulp verleend. Karma bij de finish
En dat heeft met het niet bestaan van een winnaars mentaliteit te maken? Waar iedereen tot nu toe over liep te zeiken in dit subforum?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. We hadden goud en zilver moeten pakken en nu dit....
Geeft schaatstraining in de favela's.quote:
Het komt dan ineens wel heel dichtbijquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Je zal maar naaste familie zijn van v. Vleuten en je ziet dit.
De wielrensters misschien. De wielrenners krijgen alleen pek en veren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef MakkieR het volgende:
Zouden alle wielrenners van Nederland goud moeten hebben?
Ja. Het is een team.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef MakkieR het volgende:
auquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voordat hij klaar is met een zin is de wedstrijd al afgelopen.
Goeie opmerking. Waren er maar meer van dit soort verstandige users.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef wvsnl het volgende:
[..]
En dat heeft met het niet bestaan van een winnaars mentaliteit te maken? Waar iedereen tot nu toe over liep te zeiken in dit subforum?
Tuurlijk twee medailles was ideaal geweest,maar je ziet je teamgenoot liggen en dan nog winnen. Dan ben je een pure winnaar.
Wat ze eerder zagen was pas erg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Je zal maar naaste familie zijn van v. Vleuten en je ziet dit.
die moeten op strafkamp in de Ronde van Siberiequote:Op zondag 7 augustus 2016 21:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
De wielrensters misschien. De wielrenners krijgen alleen pek en veren.
Alle Nederlandersquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef MakkieR het volgende:
Weggegooid geld...daar hadden ze beter een paar allround commentators voor de stream kunnen inhuren.quote:
Dat bedoelde ik ook eigenlijk, dat je de val ziet en ze zo bij ziet liggen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat ze eerder zagen was pas erg.
Das toch WorldTour volgend jaar?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die moeten op strafkamp in de Ronde van Siberie
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wielrennen, mooiste sport op aarde.
Dat zeker. Jammer dat ik het hele spektakel gemist heb door het hebben van een levenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
QFT!quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef Maver24 het volgende:
Feit is dat de eerste medaille binnen is en goud.
Leugenaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zeker. Jammer dat ik het hele spektakel gemist heb door het hebben van een leven
odds 1.01quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef franklop het volgende:
wat zetten we erop dat de NOS het begin van de huldiging mist?
werd tijdquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef Maver24 het volgende:
Feit is dat de eerste medaille binnen is en goud.
Dit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
God nee. Dat zijn mij te slechte oddsquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef franklop het volgende:
Twee sweeps.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef truedestiny het volgende:
Wat een mooie medaille zeg. Wat was de voorspelling voor Nederland bij het wielrennen qua medailles?
3, deze en 2 bij het tijdrijden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef truedestiny het volgende:
Wat een mooie medaille zeg. Wat was de voorspelling voor Nederland bij het wielrennen qua medailles?
aLS JE een leven gehad zou hebben dan had je het gezien....quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zeker. Jammer dat ik het hele spektakel gemist heb door het hebben van een leven
Drie keer goud, kan nog steeds.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef truedestiny het volgende:
De persoon met de meeste doping wintquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het NPO Reisbureau moet wel blijven draaien, ze hadden trouwens ook gewoon wat commentatoren van uit een bezemkast in Hilversum commentaar kunnen laten geven. Dat kost ze de kop ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weggegooid geld...daar hadden ze beter een paar allround commentators voor de stream kunnen inhuren.
Hoe zou jij het graag zien dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef Evertjan het volgende:
en dan heb je goud gewonnen en krijg je Mark Rutte aan de telefoon en Camiel Eurlings om je nek. Wat gaan wij in Nederland toch verschrikkelijk om met onze sporthelden
open deurquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef franklop het volgende:
Deze act is wel klaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Syntix het volgende:
Oh hier gaan ze wel de huldiging uitzenden, want we hebben wat gewonnen
NOSchauvinistische rotbende
Syntix wil de huldigng van het 10 meter luchtgeweerschieten ook zien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Syntix het volgende:
plus het feit dat er met kleine ploegen werd gereden. Had Froome de beschikking tot de Sky trein dan was het alsnog een saaie koers geweest ben ik bangquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef komrad het volgende:
Het was trouwens net als bij de heren weer een fantastische wedstrijd. Parcours heeft zich echt bewezen
Idd, goudeerlijk ookquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sarcasme?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie opmerking. Waren er maar meer van dit soort verstandige users.
Wat een sensatiezoekers heb je hier toch.
Mwa, af en toe wil ik wel eens van mijn zolderkamer af komenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Acheronacis het volgende:
[..]
aLS JE een leven gehad zou hebben dan had je het gezien....
[..]
Dumoulin was (lig voor zijn val) wel grote favoriet voor het goud. Dat is nu wel minder, maar is nog steeds mogelijk. Van Dijk en Van der Breggen hebben ook een goede kans in de tijdrit voor de vrouwen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Niet allemaal goud neem ik aan?
jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Wilskracht het volgende:
Wie rijden de tijdrit bij de dames ?
Van Breggen/van Dijk?
Fuck op met die huldigingen, er is vast wel ergens live-sport.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Syntix wil de huldigng van het 10 meter luchtgeweerschieten ook zien.
Makkelijk geld verdienen met deze stellingquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef franklop het volgende:
Hoezo? Ook bij de mannen werd het een andere winnaar door een (Dubbele zelfs) valpartij.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Dit moet wel een van de alltime meest bizarre gouden medailles ooit zijn.![]()
Nee voor de blessure van Dumoulin, dnek ik 2x goud. Nu 1 goud(deze) en 2x zilver op de tijdritten. Al hangt dit helemaal van de blessure van Tommeke af.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Niet allemaal goud neem ik aan?
Je kan zappenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Syntix het volgende:
Niet haten op FroomeGOD. Die gebruikt geen doping.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, goudeerlijk ook
Maakt het zo mooi om naar te kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
[ afbeelding ]
Het moeten benoemen ervan zet je helaas wel weer een stap achter de mensen zonder een leven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zwemmen zou nu toch beginnen...quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Fuck op met die huldigingen, er is vast wel ergens live-sport.
Dat gebruikten die 4 daarboven ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet haten op FroomeGOD. Die gebruikt geen doping.
NOS staat toch ook voor Nederlandse Omroep Stichting???quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Syntix het volgende:
Katholieke sport, biechten, beloven nooit meer foute dingen te doen en alles is vergeten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, goudeerlijk ook
Maakt het zo mooi om naar te kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
[ afbeelding ]
Bij de mannen vroeg je je niet af of een van de rijders nog wel in leven was.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Ook bij de mannen werd het een andere winnaar door een (Dubbele zelfs) valpartij.
Zo jij durft.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet haten op FroomeGOD. Die gebruikt geen doping.
[..]
Ik ken mijn plek, geen zorgenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moeten benoemen ervan zet je helaas wel weer een stap achter de mensen zonder een leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |