Ik kende haar dus het zullen er niet 9/10 zijnquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
9 van de 10 mensen die zich nu zorgen maken om Annemieke hadden een week geleden nog nooit van haar gehoord.
Tuurlijk die deed dat niet om vd breggen harder te laten rijden en er met een medaille vandoor te laten gaanquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef wdn het volgende:
Interview NED 1
Emma(canadese??) gaf aan mee te rijden voor AVV.
Aardig
en?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
9 van de 10 mensen die zich nu zorgen maken om Annemieke hadden een week geleden nog nooit van haar gehoord.
Ja!quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Verstond ik het goed dat Van Vleuten praat.
Ze waren meer bezig met de dramatiek van Abbott die in het zicht van de haven strandt. Daarna Van Vleuten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zeiden de Belgische commentatoren? Waren ze een beetje blij voor hun Noorderburen?
En dit komt van iemand die haar Annemieke noemt?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Wat is dit dan voor een voorbeeldquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Wat een drogreden. Jij laat ook iemand kermend van de pijn liggen op straat. 'Jou ken ik niet'.
en Annemieke? Het is Annemiek.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
oortjes zouden ook verplicht moeten zijn alleen geen contact met ploegleiders maar alleen met de koersradioquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef Cattivo het volgende:
Oortjes zijn dus toch nodig? Ernstige valpartijen zonder..
Wat?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor een voorbeeld
Ik denk dat GGMM ook achter 9/11 zit
Als ik in mijn trainingsrondje zit, wel ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Wat een drogreden. Jij laat ook iemand kermend van de pijn liggen op straat. 'Jou ken ik niet'.
Dit was een anderequote:Op zondag 7 augustus 2016 21:25 schreef Acheronacis het volgende:
Die vent komt iedere keer in beeld als de cameraploeg bij die dames staat
WIE IS DIE GEK
Dat was een anderquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:25 schreef Acheronacis het volgende:
Die vent komt iedere keer in beeld als de cameraploeg bij die dames staat
WIE IS DIE GEK
Ik snap deze uitspraak niet. Als je iemand niet kent dan mag je je geen zorgen maken als zo iemand een afschuwelijk ongeluk heeft gekregen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Stel je voor dat je net een PR op een strava segmentje daardoor mistquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ik in mijn trainingsrondje zit, wel ja.
Dit jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |