Al wist Johansson ook wel dat ze het zonder VDB echt niet zouden redden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef franklop het volgende:
Johansson ook; we doen het voor Annemiek
Mooie vrouw
Ja die.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Emma Johansson? Of een andere Zweedse? Die wordt ook vaak 2e/3e, mag ook wel eens iets groots winnen.
Hou toch op Syntixquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vind die Maurits Hendriks echt een vreselijke man. Sowieso te gek voor woorden dat hij een chef is
Totaal geen compassie voor Van Vleuten, ben echt woest weg gezaptquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zeiden de Belgische commentatoren? Waren ze een beetje blij voor hun Noorderburen?
Maakt niet uit toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
9 van de 10 mensen die zich nu zorgen maken om Annemieke hadden een week geleden nog nooit van haar gehoord.
Verschil natuurlijk wel dat het geen landgenoten zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Avermaet wint omdat Henao valt. Tsja.
Heeft vandaag haar grootste kans laten liggen, denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Emma Johansson? Of een andere Zweedse? Die wordt ook vaak 2e/3e, mag ook wel eens iets groots winnen.
Idd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
9 van de 10 mensen die zich nu zorgen maken om Annemieke hadden een week geleden nog nooit van haar gehoord.
In dit topic is het eerder 5/10quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
die waren erg positief over de nederlanders. de hele wedstrijd trouwens.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zeiden de Belgische commentatoren? Waren ze een beetje blij voor hun Noorderburen?
Ga jij is terug naar je VBL honk en kap me trollen!!!quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Dat zeker, was ook eigenbelang. Niets mis mee trouwens.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Al wist Johansson ook wel dat ze het zonder VDB echt niet zouden redden.
Wat een drogreden. Jij laat ook iemand kermend van de pijn liggen op straat. 'Jou ken ik niet'.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
Wat maakt dat uit danquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
en helder, een geruststelling na haar zo hebben te zien liggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |