Die stelt deze vraag een paar honderd keer deze weken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nu komt de specialilteit van Dione: "Wat gaat er nu door haar heen?"
Wat dacht je van haar ploeggenote die goud won? En Vos? Kortom, aperte onzin.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:28 schreef bombmannl het volgende:
Wel schande dat Abott doorreedt ipv eerste hulp verleend. Karma bij de finish
En dat heeft met het niet bestaan van een winnaars mentaliteit te maken? Waar iedereen tot nu toe over liep te zeiken in dit subforum?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. We hadden goud en zilver moeten pakken en nu dit....
Geeft schaatstraining in de favela's.quote:
Het komt dan ineens wel heel dichtbijquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Je zal maar naaste familie zijn van v. Vleuten en je ziet dit.
De wielrensters misschien. De wielrenners krijgen alleen pek en veren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef MakkieR het volgende:
Zouden alle wielrenners van Nederland goud moeten hebben?
Ja. Het is een team.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef MakkieR het volgende:
auquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voordat hij klaar is met een zin is de wedstrijd al afgelopen.
Goeie opmerking. Waren er maar meer van dit soort verstandige users.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:23 schreef GGMM het volgende:
9 van de 10 mensen die zich nu zorgen maken om Annemieke hadden een week geleden nog nooit van haar gehoord.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef wvsnl het volgende:
[..]
En dat heeft met het niet bestaan van een winnaars mentaliteit te maken? Waar iedereen tot nu toe over liep te zeiken in dit subforum?
Tuurlijk twee medailles was ideaal geweest,maar je ziet je teamgenoot liggen en dan nog winnen. Dan ben je een pure winnaar.
Wat ze eerder zagen was pas erg.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Je zal maar naaste familie zijn van v. Vleuten en je ziet dit.
die moeten op strafkamp in de Ronde van Siberiequote:Op zondag 7 augustus 2016 21:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
De wielrensters misschien. De wielrenners krijgen alleen pek en veren.
Alle Nederlandersquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef MakkieR het volgende:
Weggegooid geld...daar hadden ze beter een paar allround commentators voor de stream kunnen inhuren.quote:
Dat bedoelde ik ook eigenlijk, dat je de val ziet en ze zo bij ziet liggen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat ze eerder zagen was pas erg.
Das toch WorldTour volgend jaar?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die moeten op strafkamp in de Ronde van Siberie
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wielrennen, mooiste sport op aarde.
Dat zeker. Jammer dat ik het hele spektakel gemist heb door het hebben van een levenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
QFT!quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef Maver24 het volgende:
Feit is dat de eerste medaille binnen is en goud.
Leugenaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zeker. Jammer dat ik het hele spektakel gemist heb door het hebben van een leven
odds 1.01quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef franklop het volgende:
wat zetten we erop dat de NOS het begin van de huldiging mist?
werd tijdquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef Maver24 het volgende:
Feit is dat de eerste medaille binnen is en goud.
Dit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
God nee. Dat zijn mij te slechte oddsquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef franklop het volgende:
Twee sweeps.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef truedestiny het volgende:
Wat een mooie medaille zeg. Wat was de voorspelling voor Nederland bij het wielrennen qua medailles?
3, deze en 2 bij het tijdrijden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef truedestiny het volgende:
Wat een mooie medaille zeg. Wat was de voorspelling voor Nederland bij het wielrennen qua medailles?
aLS JE een leven gehad zou hebben dan had je het gezien....quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zeker. Jammer dat ik het hele spektakel gemist heb door het hebben van een leven
Drie keer goud, kan nog steeds.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef truedestiny het volgende:
De persoon met de meeste doping wintquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het NPO Reisbureau moet wel blijven draaien, ze hadden trouwens ook gewoon wat commentatoren van uit een bezemkast in Hilversum commentaar kunnen laten geven. Dat kost ze de kop ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weggegooid geld...daar hadden ze beter een paar allround commentators voor de stream kunnen inhuren.
Hoe zou jij het graag zien dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:30 schreef Evertjan het volgende:
en dan heb je goud gewonnen en krijg je Mark Rutte aan de telefoon en Camiel Eurlings om je nek. Wat gaan wij in Nederland toch verschrikkelijk om met onze sporthelden
open deurquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef franklop het volgende:
Deze act is wel klaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Syntix het volgende:
Oh hier gaan ze wel de huldiging uitzenden, want we hebben wat gewonnen
NOSchauvinistische rotbende
Syntix wil de huldigng van het 10 meter luchtgeweerschieten ook zien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Syntix het volgende:
plus het feit dat er met kleine ploegen werd gereden. Had Froome de beschikking tot de Sky trein dan was het alsnog een saaie koers geweest ben ik bangquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef komrad het volgende:
Het was trouwens net als bij de heren weer een fantastische wedstrijd. Parcours heeft zich echt bewezen
Idd, goudeerlijk ookquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sarcasme?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie opmerking. Waren er maar meer van dit soort verstandige users.
Wat een sensatiezoekers heb je hier toch.
Mwa, af en toe wil ik wel eens van mijn zolderkamer af komenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Acheronacis het volgende:
[..]
aLS JE een leven gehad zou hebben dan had je het gezien....
[..]
Dumoulin was (lig voor zijn val) wel grote favoriet voor het goud. Dat is nu wel minder, maar is nog steeds mogelijk. Van Dijk en Van der Breggen hebben ook een goede kans in de tijdrit voor de vrouwen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Niet allemaal goud neem ik aan?
jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Wilskracht het volgende:
Wie rijden de tijdrit bij de dames ?
Van Breggen/van Dijk?
Fuck op met die huldigingen, er is vast wel ergens live-sport.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Syntix wil de huldigng van het 10 meter luchtgeweerschieten ook zien.
Makkelijk geld verdienen met deze stellingquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef franklop het volgende:
Hoezo? Ook bij de mannen werd het een andere winnaar door een (Dubbele zelfs) valpartij.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Dit moet wel een van de alltime meest bizarre gouden medailles ooit zijn.![]()
Nee voor de blessure van Dumoulin, dnek ik 2x goud. Nu 1 goud(deze) en 2x zilver op de tijdritten. Al hangt dit helemaal van de blessure van Tommeke af.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Niet allemaal goud neem ik aan?
Je kan zappenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Syntix het volgende:
Niet haten op FroomeGOD. Die gebruikt geen doping.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, goudeerlijk ook
Maakt het zo mooi om naar te kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
[ afbeelding ]
Het moeten benoemen ervan zet je helaas wel weer een stap achter de mensen zonder een leven.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zwemmen zou nu toch beginnen...quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Fuck op met die huldigingen, er is vast wel ergens live-sport.
Dat gebruikten die 4 daarboven ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet haten op FroomeGOD. Die gebruikt geen doping.
NOS staat toch ook voor Nederlandse Omroep Stichting???quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:34 schreef Syntix het volgende:
Katholieke sport, biechten, beloven nooit meer foute dingen te doen en alles is vergeten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, goudeerlijk ook
Maakt het zo mooi om naar te kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
[ afbeelding ]
Bij de mannen vroeg je je niet af of een van de rijders nog wel in leven was.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Ook bij de mannen werd het een andere winnaar door een (Dubbele zelfs) valpartij.
Zo jij durft.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet haten op FroomeGOD. Die gebruikt geen doping.
[..]
Ik ken mijn plek, geen zorgenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moeten benoemen ervan zet je helaas wel weer een stap achter de mensen zonder een leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |