quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Ik dacht dat jij niet meer zou kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik pleit na een TDF-topic in SPT ook voor een OS-wielren-topic in SPT. Niveautje weer hier.
En dan keert dat groepje erachter wel terug.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dan was Abbott niet bijgehaald, dus hooguit voor brons dan.
Bij bewustzijn, niets ernstigs gebroken.quote:
Mooi commentaar van Herbert en Ducrot, oprecht in shock en meelevend, mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef ratatat het volgende:
https://cdn.streamable.com/video/mp4-mobile/k2b8.mp4
Wel echt heel slecht die bocht genomen.
okquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
LIKE EN DEEL DEZE POST ALS JE OOK VIND DAT VAN VLEUTEN DE GOUDEN MEDAILLE MOET KRIJGEN!!!
okeequote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
LIKE EN DEEL DEZE POST ALS JE OOK VIND DAT VAN VLEUTEN DE GOUDEN MEDAILLE MOET KRIJGEN!!!
follow for followquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Kan me ook voorstellen dat die Abbott zich helemaal wezenloos is geschrokken en daarom is geblokkeerd
+1quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
twitter:Vannieuwkerke twitterde op zondag 07-08-2016 om 21:15:12Nieuws van onze eigen mensen in Brazilië @AvVleuten is bij bewustzijn, maar in shock. Belangrijker dan Olympisch goud. Veel belangrijker. reageer retweet
Je mag toch hopen dat ze een keertje leert normaal te sturen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:15 schreef Acheronacis het volgende:
zulke valpartijen horen gewoon bij wielrennen...
van Vleuten zal in haar carrière misschien wel 100 keer zo op der bek gegaan
"Een shock is een levensbedreigende situatie. Als je in shock bent, is namelijk je bloeddruk te laag om je lichaam van voldoende bloed en zuurstof te voorzien."quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:Vannieuwkerke twitterde op zondag 07-08-2016 om 21:15:12Nieuws van onze eigen mensen in Brazilië @AvVleuten is bij bewustzijn, maar in shock. Belangrijker dan Olympisch goud. Veel belangrijker. reageer retweet
Voorzichtig goed nieuws dus.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:15 schreef Acheronacis het volgende:
zulke valpartijen horen gewoon bij wielrennen...
van Vleuten zal in haar carrière misschien wel 100 keer zo op der bek gegaan
Ik ookquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:16 schreef marcodej het volgende:
Nog steeds klotsende oksels en kippenvel hier. Man, wat een emoties.
Ik zat als FOK!ker gewoon te juichen in mijn eentje.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Snolquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:16 schreef Nober het volgende:
Vos: Neem de vlag mee.
VDB: Nee hoeft niet.
Zouden ze fysieke shock of psychische shock bedoelen..?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:
Maakt allemaal niks meer uit. Als ze er maar niets vervelends aan over houdt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:17 schreef Blik het volgende:
Van Vleuten sneed de bocht echt helemaal verkeerd aan
Een shock is idd niet best. Dan heb je vaak inwendige bloeding oid. Alleen 9 van de 10 mensen bedoelen wat anders met een shockquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:16 schreef Cattivo het volgende:
[..]
"Een shock is een levensbedreigende situatie. Als je in shock bent, is namelijk je bloeddruk te laag om je lichaam van voldoende bloed en zuurstof te voorzien."
-https://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/shock/item38265
BBC zijn godenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:17 schreef Dwersdriever het volgende:
Bbc had het interview al. Hoe kan dat dan?
En te hard.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:17 schreef Blik het volgende:
Dacht ook icm die witte lijn die misschien glad is geworden?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:17 schreef Acheronacis het volgende:
Ze remde al heel ruim van te voren af
Net alsof ze het al zag aankomen als je de beelden nog een keer ziet
Ja, leek dan nog te proberen te remmen en dan gaat het natuurlijk fout.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:17 schreef Blik het volgende:
En vervolgens de voorrem en achterrem veel te hard ingeknepen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:17 schreef Blik het volgende:
Ik hoop een emotionele shockquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een shock is idd niet best. Dan heb je vaak inwendige bloeding oid. Alleen 9 van de 10 mensen bedoelen wat anders met een shock
Precies.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een shock is idd niet best. Dan heb je vaak inwendige bloeding oid. Alleen 9 van de 10 mensen bedoelen wat anders met een shock
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef Pedroso het volgende:
Ik mis de waardevolle bijdrage van Vendetta na het behalen van het goud.
Voor toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef wimderon het volgende:
'Ik heb me gespaard op de klim'
Aparte uitspraak.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi dat die Zweedse tegen Anna zei: "We doen het voor Annemiek"
Jawel. We hadden goud en zilver moeten pakken en nu dit....quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef wvsnl het volgende:
Denk na deze overwinning dat er geen reden is om meer te spreken van het niet bestaan van een Nederlandse winnaarsmentaliteit!
Alles tot nu toe stond in het teken van Vos he.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef wvsnl het volgende:
Denk na deze overwinning dat er geen reden is om meer te spreken van het niet bestaan van een Nederlandse winnaarsmentaliteit!
Hendriks is een mongool.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Hendriks doet dit toch wel prima als chef de mission
Leek het inderdaad erg zwaar te hebben op een gegeven moment.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:19 schreef wimderon het volgende:
'Ik heb me gespaard op de klim'
Aparte uitspraak.
Klopt, ja.. Prima.. Is bij van der Vleuten...quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Hendriks doet dit toch wel prima als chef de mission
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |