Reeksje hem ook meteen evenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:14 schreef Nibb-it het volgende:
Zaterdag 9 april begint het Europees OKT voor de dames en heren boksers in het Turkse Samsun. Nederland zal met zes atleten vertegenwoordigd zijn:
Alicia Holsken (51kg)
Nouchka Fontijn (75kg)
Enrico Lacruz (60kg)
Max van der Pas (75kg)
Peter Müllenberg (81kg)
Roy Korving (91kg)
Het toernooi duurt tot en met de zondag een week later, de 17e dus. De mannen moeten top-3 halen, de vrouwen moeten zich plaatsen voor de finale. Voor de vrouwen is het ook de eerste kans op plaatsing, met alleen het WK van volgende maand als tweede optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Nee, boksen heeft vaak wel een dag (of twee) rust tussenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat alles net als bij Judo op dezelfde dag ging
Lacruz zit straks bij Hahnry en Edith, dus ik hoop het niet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:59 schreef Nober het volgende:
Wanneer Mullenberg?
En Lacruz ook nog een keer vandaag?
En Fontijn?
Geen idee.quote:
Achtste finales 60kg, 69kg en 81kg (m) met om 23.45 uur: Peter Müllenbergquote:
Dat is nu bezig ja, nu rust.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Achtste finales 60kg, 69kg en 81kg (m) met om 23.45 uur: Peter Müllenberg
Geen live hockey? Wat een gefaal.
3x3 minuten.quote:
Hier ook. Wordt niet meer dan 6 uur slaapquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik pik deze pot nog mee en dan is het bedtijd, ik ben moe
En Verschuren dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik pik deze pot nog mee en dan is het bedtijd, ik ben moe
Regilio Tuur in het Engels?quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:54 schreef TheVulture het volgende:
De NOS heeft een commentator gevonden
De boksen-stream is liver.quote:
Dat geloof ik wel, ik hoop en denk dat ie de finale wel haalt maar ik moet morgenvroeg gewoon enigszins fris op mijn werk zitten... en het is nog maar de halve finalequote:
Hoeft niet, blijkbaar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze geen helm meer op tegenwoordig?
Dank.quote:
We noteren het even.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:59 schreef TheTraveler het volgende:
Ik vind hier echt geen klap aan
No pun intended
Kritiek een beetje aangetrokken hequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:59 schreef chufi het volgende:
Live Boksen, hockey is geweken voor boksen... Dit stond niet op de planning volgens mij
Toch zeker wel 2quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef Henrys het volgende:
Volgens mij weet die commentator niks van boksen af. Nog geen enkele stoot benoemd
Ach, tenminste live. Ze beginnen het te leren bij de NOS.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef Henrys het volgende:
Volgens mij weet die commentator niks van boksen af. Nog geen enkele stoot benoemd
Ze hadden ook die kerel moeten strikken die altijd Its showtime becommentarieerd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef Henrys het volgende:
een linker en een rechter?quote:
Ik ben een groot kenner.quote:
Je hebt de linker en de rechter geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef Henrys het volgende:
8 kan ook, volgens mij is 7 voor als je naar de grond bent gegaanquote:
Heywoodu weet alles van sport.quote:
Oh alle drie rondes worden bij elkaar opgeteld?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet je de derde wel heel zwaar verliezen
'Gewoon Sierdquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hadden ook die kerel moeten strikken die altijd Its showtime becommentarieerd.
En MMA.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef superniger het volgende:
Jammer dat kickboksen niet olympisch is.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
'Gewoon Sierd
Bij elke stoot Koekoek! SOOW
Bij dit soort wedstrijden vrijwel nooit. Dat is meer iets voor de profs (klitschko's etc)quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef -0- het volgende:
Hoe vaak gaat er nou iemand echt knock out met boksen?
Zelden, daarom MMA en Kickboksen > boksenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef -0- het volgende:
Dat voorhoofd laatst bij de MMA was nice.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelden, daarom MMA en Kickboksen > boksen
Worstelen, boksen, judo, taekwondo valt onder MMA.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef Henrys het volgende:
[..]
Worstelen heeft veel deelnemers die na de OS een MMA carriere gaan beginnen
Met deze structuur en atleten nauwelijks. MIsschien bij de zwaargewichten, bij de lagere hoef je dat helemaal niet te verwachtenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef -0- het volgende:
Michael Pagequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat voorhoofd laatst bij de MMA was nice.
no shit, ik bedoel dat onderdeel worstelen veel toekomstige MMA talenten heeft op OS, die maken het meest de overstap naar MMAquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Worstelen, boksen, judo, taekwondo valt onder MMA.
die hebben ze bij de vrouwen nog steedsquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Coelho het volgende:
Blijven staan en dan is hij er.
In de tijd van Tuur deden ze dit nog met een hoofdbeschermer
Dat bleek uiteindelijk nog gevaarlijker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Coelho het volgende:
Blijven staan en dan is hij er.
In de tijd van Tuur deden ze dit nog met een hoofdbeschermer
De volgende rondequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:04 schreef franklop het volgende:
6 punten voor
Mullenberg op weg naar..
Rousey deed eerst nog mee bij het onderdeel judoquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
no shit, ik bedoel dat onderdeel worstelen veel toekomstige MMA talenten heeft op OS, die maken het meest de overstap naar MMA
quote:
Ah. Ik vroeg me ook al af waar het gebleven was.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat bleek uiteindelijk nog gevaarlijker.
sowieso geen hoog niveau geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef heywoodu het volgende:
Volgende partij maar weer zonder commentaar denk ik.
wegen ze voor elke wedstrijd dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:06 schreef Nober het volgende:
Hoe blijf je eigenlijk op het juiste gewicht als zo'n bokstoernooi een week (of langer) duurt?
dat is de grote favoriet?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Normaal gesproken tegen de Azeri Mammadov, dat is wel jammer.
Weet niet hoe dat werkt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wegen ze voor elke wedstrijd dan?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Met deze structuur en atleten nauwelijks. MIsschien bij de zwaargewichten, bij de lagere hoef je dat helemaal niet te verwachten
Alleen Cubanen,Amerikanen en Engelsen zijn van wereldklasse op de OS met boksenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
sowieso geen hoog niveau geloof ik
Hoezo jammer?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Normaal gesproken tegen de Azeri Mammadov, dat is wel jammer.
volgens mij heeft Edith Bosch daar toen van gewonnenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Rousey deed eerst nog mee bij het onderdeel judo
Die is beterquote:
Is alleen niet full contactquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:07 schreef Joezi het volgende:
We hebben ook Taekwondo ook soort kick en boks
oh wie dan? Dr was laatst ook een "echte prof", een italiaan geloof ik. Een record van niks en die bakte er weinig van.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Alleen Cubanen,Amerikanen en Engelsen zijn van wereldklasse op de OS met boksen
Ze schijnen in het Olympisch Dorp 3 condooms per persoon per dag uitgedeeld te hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:06 schreef Nober het volgende:
Hoe blijf je eigenlijk op het juiste gewicht als zo'n bokstoernooi een week (of langer) duurt?
prachtigquote:
Het tempo ligt wel lekker hoog maar dat is dan ook alles. Zou ook wel onmogelijk zijn om zoveel gevechten te organiseren en dan 10+ ronden doen.quote:
Fokken kan pittig zijn met dit soort toernooitjes.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:14 schreef Joezi het volgende:
pff motten we weer naar het hockey topix
Elke ronde krijg je tien punten, als je geraakt wordt krijg je een punt aftrek. Maar dan is het aan de drie juryleden of die stoot "telt".quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:55 schreef Paxcon het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de werking van de punteltelling want vanmiddag zonder commentaar snapte ik er weinig van
Aah dankjequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:15 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
[..]
Elke ronde krijg je tien punten, als je geraakt wordt krijg je een punt aftrek. Maar dan is het aan de drie juryleden of die stoot "telt".
Dan zou het met 10-9 elke ronde net zijn alsof er maar 1 persoon 1x geraakt was. Vroeger moesten juryleden gewoon op een knop drukken als ze meenden dat het een punt was. Als X van de Y juryleden drukten, dan was het een punt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:15 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
[..]
Elke ronde krijg je tien punten, als je geraakt wordt krijg je een punt aftrek. Maar dan is het aan de drie juryleden of die stoot "telt".
Moet het gezicht geraakt worden en maakt de impact ook wat uit of is raken gewoon een punt?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:15 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
[..]
Zitten ook wel leuke Russen en Aziaten (Kazachen, Azeri's, Oezbeken) bij. Echt veel goede Amerikanen doen er dit jaar niet mee trouwens.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Alleen Cubanen,Amerikanen en Engelsen zijn van wereldklasse op de OS met boksen
Nuttige reminderquote:
Televoting?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:09 schreef heywoodu het volgende:
Als beiden 1 jurylid meekrijgen en het derde jurylid geeft beiden dezelfde punten, wat beslist dan?
Nee, net afgelopen.quote:
Ja best raar, dacht dat dat sowieso moest bij de amateursquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:12 schreef Remzz het volgende:
Waarom hebben ze een tijd met hoofdbescherming gespeeld en nu weer niet.
leek mij ook inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:13 schreef truedestiny het volgende:
Dacht echt dat die de 3e ronde in z'n zak had
Dat was juist het enige jurylid dat alle rondes aan onze landgenoot gafquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Judge B: LIU Ming Li
Discutabel
Omgekochtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat was juist het enige jurylid dat alle rondes aan onze landgenoot gaf
Echt heel raar dat ze een medaille partij met een Nederlander voorrang geven op een bokswedstrijd in de achste? finale. KUT NOS!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:15 schreef Rockiejj het volgende:
Chill om hier al spoilers te lezen, NOS wtf
Komt door het judo.quote:
Ze hebben toch drie zenders?!!!?!???!! [/NLse fan]quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Echt heel raar dat ze een medaille partij met een Nederlander voorrang geven op een bokswedstrijd in de achste? finale. KUT NOS!
Stream is gewoon live geweest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:16 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ze hebben toch drie zenders?!!!?!???!! [/NLse fan]
Müllenberg moet morgen toch pas?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Of door het turnen..
Hoe laat is de volgen NLmatch op de stream?
Wat. Want?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kun jij niet elk bericht van jezelf in een spoiler plaatsen?
Hij wil het niet lezen.quote:
Ik ga handboogschieten kijken.quote:
Hele format is een flop imo, en dan nog alleen maar amateurs is niet echt een recept voor succes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Vind het maar weinig spektakel vergeleken met UFC etc.
Hele OS op wielrennen/judo na kan mij nog niet echt bekoren. Wachten op handbal/volleybal/hockey knock out rondes en tot atletiek en bmx begintquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hele format is een flop imo, en dan nog alleen maar amateurs is niet echt een recept voor succes.
Bij boksen altijd, stampen ze met de voeten op de stalen vloer ofzo. Ze deden ook de wave.quote:
ik denk dat ze allemaal op zich wel voor goud gaan.quote:
hoe laat moet kromo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik pik Mullenberg nog even mee en dan slapen, Kromo ga ik mezelf niet aan doen
4 uur geloof ikquote:
4.18 uurquote:
veranderde regels denk ik, is pas sinds dit jaar geloof ik en alleen bij de mannenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:29 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is die hoofdbescherming tegenwoordig weg?
Ja maar we gaan voor goud!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:32 schreef TheVulture het volgende:
Is het bij boksen trouwens ook twee keer brons vanaf de halve finales?
Wel 2x brons, maar anders dan je denkt, namelijk de 2 halve finalisten die verliezen krijgen direct brons. Dus halve finale = medaille.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:32 schreef TheVulture het volgende:
Is het bij boksen trouwens ook twee keer brons vanaf de halve finales?
Wat is dat nou weer voor gekkigheid.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel 2x brons, maar anders dan je denkt, namelijk de 2 halve finalisten die verliezen krijgen direct brons. Dus halve finale = medaille.
Past er perfect bij jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:33 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Hennie van Bemmel echt een boksnaam.
Dat had ik met Cassis Clay in 1960.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Eén van m'n eerste sporthelden ooit.
Ja dat wist ik, maar ik dacht dat er misschien op dat gebied iets gewijzigd was, dat er ook om brons gevochten moest worden tegenwoordigquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel 2x brons, maar anders dan je denkt, namelijk de 2 halve finalisten die verliezen krijgen direct brons. Dus halve finale = medaille.
Toch wel idioot om zo met gratis bronzen medailles te strooien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |