Met deze structuur en atleten nauwelijks. MIsschien bij de zwaargewichten, bij de lagere hoef je dat helemaal niet te verwachtenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef -0- het volgende:
Hoe vaak gaat er nou iemand echt knock out met boksen?
Michael Pagequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat voorhoofd laatst bij de MMA was nice.
no shit, ik bedoel dat onderdeel worstelen veel toekomstige MMA talenten heeft op OS, die maken het meest de overstap naar MMAquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Worstelen, boksen, judo, taekwondo valt onder MMA.
die hebben ze bij de vrouwen nog steedsquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Coelho het volgende:
Blijven staan en dan is hij er.
In de tijd van Tuur deden ze dit nog met een hoofdbeschermer
Dat bleek uiteindelijk nog gevaarlijker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Coelho het volgende:
Blijven staan en dan is hij er.
In de tijd van Tuur deden ze dit nog met een hoofdbeschermer
De volgende rondequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:04 schreef franklop het volgende:
6 punten voor
Mullenberg op weg naar..
Rousey deed eerst nog mee bij het onderdeel judoquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
no shit, ik bedoel dat onderdeel worstelen veel toekomstige MMA talenten heeft op OS, die maken het meest de overstap naar MMA
quote:
Ah. Ik vroeg me ook al af waar het gebleven was.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat bleek uiteindelijk nog gevaarlijker.
sowieso geen hoog niveau geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef heywoodu het volgende:
Volgende partij maar weer zonder commentaar denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |