Bij dit soort wedstrijden vrijwel nooit. Dat is meer iets voor de profs (klitschko's etc)quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef -0- het volgende:
Hoe vaak gaat er nou iemand echt knock out met boksen?
Zelden, daarom MMA en Kickboksen > boksenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef -0- het volgende:
Dat voorhoofd laatst bij de MMA was nice.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelden, daarom MMA en Kickboksen > boksen
Worstelen, boksen, judo, taekwondo valt onder MMA.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef Henrys het volgende:
[..]
Worstelen heeft veel deelnemers die na de OS een MMA carriere gaan beginnen
Met deze structuur en atleten nauwelijks. MIsschien bij de zwaargewichten, bij de lagere hoef je dat helemaal niet te verwachtenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef -0- het volgende:
Michael Pagequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat voorhoofd laatst bij de MMA was nice.
no shit, ik bedoel dat onderdeel worstelen veel toekomstige MMA talenten heeft op OS, die maken het meest de overstap naar MMAquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Worstelen, boksen, judo, taekwondo valt onder MMA.
die hebben ze bij de vrouwen nog steedsquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Coelho het volgende:
Blijven staan en dan is hij er.
In de tijd van Tuur deden ze dit nog met een hoofdbeschermer
Dat bleek uiteindelijk nog gevaarlijker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Coelho het volgende:
Blijven staan en dan is hij er.
In de tijd van Tuur deden ze dit nog met een hoofdbeschermer
De volgende rondequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:04 schreef franklop het volgende:
6 punten voor
Mullenberg op weg naar..
Rousey deed eerst nog mee bij het onderdeel judoquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
no shit, ik bedoel dat onderdeel worstelen veel toekomstige MMA talenten heeft op OS, die maken het meest de overstap naar MMA
quote:
Ah. Ik vroeg me ook al af waar het gebleven was.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat bleek uiteindelijk nog gevaarlijker.
sowieso geen hoog niveau geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:05 schreef heywoodu het volgende:
Volgende partij maar weer zonder commentaar denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |