Hoeft niet, blijkbaar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Hebben ze geen helm meer op tegenwoordig?
Dank.quote:
We noteren het even.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:59 schreef TheTraveler het volgende:
Ik vind hier echt geen klap aan
No pun intended
Kritiek een beetje aangetrokken hequote:Op zondag 7 augustus 2016 23:59 schreef chufi het volgende:
Live Boksen, hockey is geweken voor boksen... Dit stond niet op de planning volgens mij
Toch zeker wel 2quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef Henrys het volgende:
Volgens mij weet die commentator niks van boksen af. Nog geen enkele stoot benoemd
Ach, tenminste live. Ze beginnen het te leren bij de NOS.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef Henrys het volgende:
Volgens mij weet die commentator niks van boksen af. Nog geen enkele stoot benoemd
Ze hadden ook die kerel moeten strikken die altijd Its showtime becommentarieerd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef Henrys het volgende:
een linker en een rechter?quote:
Ik ben een groot kenner.quote:
Je hebt de linker en de rechter geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:00 schreef Henrys het volgende:
8 kan ook, volgens mij is 7 voor als je naar de grond bent gegaanquote:
Heywoodu weet alles van sport.quote:
Oh alle drie rondes worden bij elkaar opgeteld?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet je de derde wel heel zwaar verliezen
'Gewoon Sierdquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hadden ook die kerel moeten strikken die altijd Its showtime becommentarieerd.
En MMA.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef superniger het volgende:
Jammer dat kickboksen niet olympisch is.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
'Gewoon Sierd
Bij elke stoot Koekoek! SOOW
Bij dit soort wedstrijden vrijwel nooit. Dat is meer iets voor de profs (klitschko's etc)quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef -0- het volgende:
Hoe vaak gaat er nou iemand echt knock out met boksen?
Zelden, daarom MMA en Kickboksen > boksenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef -0- het volgende:
Hoe vaak gaat er nou iemand echt knock out met boksen?
Dat voorhoofd laatst bij de MMA was nice.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelden, daarom MMA en Kickboksen > boksen
Worstelen, boksen, judo, taekwondo valt onder MMA.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:02 schreef Henrys het volgende:
[..]
Worstelen heeft veel deelnemers die na de OS een MMA carriere gaan beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |