ik denk dat ze allemaal op zich wel voor goud gaan.quote:
hoe laat moet kromo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik pik Mullenberg nog even mee en dan slapen, Kromo ga ik mezelf niet aan doen
4 uur geloof ikquote:
4.18 uurquote:
veranderde regels denk ik, is pas sinds dit jaar geloof ik en alleen bij de mannenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:29 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is die hoofdbescherming tegenwoordig weg?
Ja maar we gaan voor goud!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:32 schreef TheVulture het volgende:
Is het bij boksen trouwens ook twee keer brons vanaf de halve finales?
Wel 2x brons, maar anders dan je denkt, namelijk de 2 halve finalisten die verliezen krijgen direct brons. Dus halve finale = medaille.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:32 schreef TheVulture het volgende:
Is het bij boksen trouwens ook twee keer brons vanaf de halve finales?
Wat is dat nou weer voor gekkigheid.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel 2x brons, maar anders dan je denkt, namelijk de 2 halve finalisten die verliezen krijgen direct brons. Dus halve finale = medaille.
Past er perfect bij jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:33 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Hennie van Bemmel echt een boksnaam.
Dat had ik met Cassis Clay in 1960.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Eén van m'n eerste sporthelden ooit.
Ja dat wist ik, maar ik dacht dat er misschien op dat gebied iets gewijzigd was, dat er ook om brons gevochten moest worden tegenwoordigquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel 2x brons, maar anders dan je denkt, namelijk de 2 halve finalisten die verliezen krijgen direct brons. Dus halve finale = medaille.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |