SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
lijkt mij duidelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:40 schreef Azpilicueta het volgende:
De 1041 Ivysaur die ik net ving heeft een IV van 33%. Degene die ik al had is 909 met 88.9%
Twijfel
Denk ik ook, ga denk ik toch voor de goede IV. Een goede gras Pokemon is wel welkom in een wereld waarbij vuur pokemon relatief schaars zijn en water pokemon 90% van de gym's bezetten. Vandaag door naar de Venusaurquote:
Offer maken bij de Pokemon Goden en hopen dat ze je gunstig gestemd zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:43 schreef HSG het volgende:
Hoe moet je nou pokemons zoeken aangezien de update de voetjes weg heeft gehaald?
Heb ik al gedaan. Ik heb een Magmar verbrand maar dat bracht geen zoden aan de dijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Offer maken bij de Pokemon Goden en hopen dat ze je gunstig gestemd zijn
Niet. Het is nu gewoon wat je met wat geluk tegenkomt. Zoeken is er niet of nauwelijks meer bij, eigenlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:43 schreef HSG het volgende:
Hoe moet je nou pokemons zoeken aangezien de update de voetjes weg heeft gehaald?
Dat maakt het ook minder leuk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet. Het is nu gewoon wat je met wat geluk tegenkomt. Zoeken is er niet of nauwelijks meer bij, eigenlijk.
Nogal, idd.quote:
Hoe deed je dat hiervoor dan? Want die voetjes hebben nooit gewerkt.Dat gezeik op dat de voetjes weg zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:43 schreef HSG het volgende:
Die voetjes hebben het gewoon goed gedaan in het begin?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoe deed je dat hiervoor dan? Want die voetjes hebben nooit gewerkt.Dat gezeik op dat de voetjes weg zijn
Uhh de eerste week of 2 weken werkte het gewoon.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoe deed je dat hiervoor dan? Want die voetjes hebben nooit gewerkt.Dat gezeik op dat de voetjes weg zijn
15/15/14?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Even mijn vraag herhalen; hoe kan het dat een Gyarados met IV 14/15 en 30/30 in pokeadvisor maar 86% is?
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet sinds de officiele Nederlandse release. En ik denk ook niet dat de user waar ik op reageer het toen gespeeld heeft? Ik lees op veel plekken dat mensen het weggehaalde "niet werkende voetjessysteem" beoordelen, wat ik nogal achterlijk vind.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uhh de eerste week of 2 weken werkte het gewoon.
Gewoon Hydro pumpquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:30 schreef playirelia het volgende:
Ik heb 1 growlithe met body slam en 1 met flame wheel. Ik neem aan dat die met flame wheel fire blast gaat krijgen of werkt dat niet zo?
Dan ben ik benieuwd of je met dezelfde batterij dan ook daadwerkelijk meer vangtquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Er komen nu geluiden naar buiten dat met AR aan je een hogere Catch Rate hebt.
Yup, werkte prima. Misschien zorgde het voor veel te veel rekenwerk serverside ofzo, maar het werkte wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uhh de eerste week of 2 weken werkte het gewoon.
Een echte trainer heeft 10 powerbanks bij zich van 10.000 mAh.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:33 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd of je met dezelfde batterij dan ook daadwerkelijk meer vangt
En deze:quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een echte trainer heeft 10 powerbanks bij zich van 10.000 mAh.
Ach, het is volledig random.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zelf al getest?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Meenemen naar Kijkduin.quote:
Ik vang net een Blastoise met 1 pokeball, maar moet 10 ultras gebruiken voor een Bellsprout van 40CP en 12% IVquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach, het is volledig random.
Collega en ik beiden level 21.
Komen een 869CP Slowbro tegen.
Ik: 2 razzberries en 2 ultra balls, 2 x gevangen en hij naait ertussenuit
collega 5 normal balls (5 x gevangen) en hij heeft hem.
catchrate is zo volledig random dat het geen verschil lijkt te maken of je nu wel of niet die berries gebruikt of wat voor type bal.
Dat bedoel ik met random; de logica is compleet zoek.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik vang net een Blastoise met 1 pokeball, maar moet 10 ultras gebruiken voor een Bellsprout van 40CP en 12% IV
Het blijkt dat de 1KM eieren zijn gegeven door Niantic ter compensatie van verloren lures en incenses. Alleen vergeten dat de legendaries daar ook inzaten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
Er schijnen ook wat ditto's gespot te zijn. Zijn te hatchen uit 1km eggs. Ik weet niet meer wat ik moet denken. Schijnt dat de Articuno's ook daadwerkelijk door Niantic waren gegeven...
1 km ei? Zou iedereen die gekregen hebben?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het blijkt dat de 1KM eieren zijn gegeven door Niantic ter compensatie van verloren lures en incenses. Alleen vergeten dat de legendaries daar ook inzaten.
Select groepje dat wel een reactie heeft kunenn ontvangen van Niantic (Die reacties zijn net als legandaries, op dit moment mythesquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
1 km ei? Zou iedereen die gekregen hebben?
Alleen mensen die hebben geklaagd over de server downtimes en daardoor hun lures, incenses en lucky egg kwijt zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
1 km ei? Zou iedereen die gekregen hebben?
Stel je voor 9 incubators.... en 9x 1km ei... wat een mooie droom!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen mensen die hebben geklaagd over de server downtimes en daardoor hun lures, incenses en lucky egg kwijt zijn.
Vreselijk dat het allemaal zo random is. Had net 7 pokeballs nodig voor een matige Rattata, waar ik er voorheen 9/10 keer eentje nodig had. Weet niet of het door de update komt die ik gisteravond moest doen of doordat ik levels omhoog ga (wat het nog minder logisch zou maken). Sinds gisteravond hou ik gewoon geen pokeballen meer over en ben ik steeds leeg. Echt drama. Maakt het toch net ff wat minder leuk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met random; de logica is compleet zoek.
Skills maken niet uit, level lijkt alleen de vluchtkans hoger te maken en lage cp is geen enkele garantie dat je een poke in 1 keer vangt als je zelf al hoog level bent.
Dat maakt het juist logisch.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vreselijk dat het allemaal zo random is. Had net 7 pokeballs nodig voor een matige Rattata, waar ik er voorheen 9/10 keer eentje nodig had. Weet niet of het door de update komt die ik gisteravond moest doen of doordat ik levels omhoog ga (wat het nog minder logisch zou maken). Sinds gisteravond hou ik gewoon geen pokeballen meer over en ben ik steeds leeg. Echt drama. Maakt het toch net ff wat minder leuk.
Waarom dan? Want als je een sterkere trainer aan het worden bent, en je begint meer moeite te krijgen met zwakkere Pokemon vangen dan voorheen, dan is dat toch niet logisch? Ik zie het wss verkeerd, maar dat weet jij me vast uit te leggenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat maakt het juist logisch.
Over het algemeen, ook in de pokemon games, is het zo dat hoe verder je komt hoe hoger de levels van Pokémons zijn (hoger CP algemeen) hoe moeilijker het vangen wordt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom dan? Want als je een sterkere trainer aan het worden bent, en je begint meer moeite te krijgen met zwakkere Pokemon vangen dan voorheen, dan is dat toch niet logisch? Ik zie het wss verkeerd, maar dat weet jij me vast uit te leggen
?quote:
Mja. Voor de update ving ik pokemons tot 150cp met 1 bal... nu ontsnappen ze 4x en een berry....quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Over het algemeen, ook in de pokemon games, is het zo dat hoe verder je komt hoe hoger de levels van Pokémons zijn (hoger CP algemeen) hoe moeilijker het vangen wordt.
Dat hoef je mij niet uit te leggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
POK / Pokémon Go FAQ
Zie "Wat is IV?"
Oh nee, maar daar heb je een punt. Ik kom meer sterke Pokemon tegen. Maar, af en toe kom ik ook nog wel slappelingen tegen, en daar heb ik soms de grootste moeite mee, en dat was voorheen dus niet zo. Dat feit is heel onlogisch naar mijn idee. Misschien is dit marketing technisch beter. Om het leuk te houden moeten mensen toch Pokeballen gaan kopen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Over het algemeen, ook in de pokemon games, is het zo dat hoe verder je komt hoe hoger de levels van Pokémons zijn (hoger CP algemeen) hoe moeilijker het vangen wordt.
Ah, sorryquote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen.
De IV was 14/15.
Vandaar het vraagteken aangezien hij het over 3 waardes heeft.
Daarbij geeft zijn post geen antwoord op mijn vraag.
Vooral dat laatste dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oh nee, maar daar heb je een punt. Ik kom meer sterke Pokemon tegen. Maar, af en toe kom ik ook nog wel slappelingen tegen, en daar heb ik soms de grootste moeite mee, en dat was voorheen dus niet zo. Dat feit is heel onlogisch naar mijn idee. Misschien is dit marketing technisch beter. Om het leuk te houden moeten mensen toch Pokeballen gaan kopen.
De IV heeft er 3 hier.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen.
De IV was 14/15.
Vandaar het vraagteken aangezien hij het over 3 waardes heeft.
Daarbij geeft zijn post geen antwoord op mijn vraag.
Lures trekken over het algemeen niet zo snel 'bijzondere' of zeldzame Pokemon aan, he? Dat idee heb ik iig. Meestal gewoon de std Pokemon, en wellicht heel af en toe iets andersquote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
32 Drowzees gevangen bij een lure. Ik kan voorlopig even geen Drowzees meer zien
Ik was een weekendje london:quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lures trekken over het algemeen niet zo snel 'bijzondere' of zeldzame Pokemon aan, he? Dat idee heb ik iig. Meestal gewoon de std Pokemon, en wellicht heel af en toe iets anders
Geeft niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah, sorry. Ben aan het werk, zat maar met een half oog te lezen.
Gewoon meer van wat er al in de omgeving voorkomt heb ik het idee. Scheelt dat ik vlakbij een park woon met een enorm goed aanbod, daar komt dus ook veel goeds bij de lures langs.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lures trekken over het algemeen niet zo snel 'bijzondere' of zeldzame Pokemon aan, he? Dat idee heb ik iig. Meestal gewoon de std Pokemon, en wellicht heel af en toe iets anders
Zie uitleg in post hierboven.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
De IV heeft er 3 hier.
Attack, Defense, Stamina.
Allen met een max van 15.
Voor zover ik weet haalt PokeAdvisor de data direct op van de server, maar dat is van horen zeggen. Ik weet wel zeker dat Silph Road enzo aannames doen op basis van de ingevoerde data, dus het zou de verschillen wel verklaren.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geeft niet.
De waardes op silphroad zijn dus 14/15 en 30/30.
Pokeadvisor maakt hier dus 86% van.
Mijn vraag is dus, waar komt zo'n groot verschil vandaan.
Ik had zelf een Eevee die volgens silphroad een solid mon was. In pokeadvisor heeft deze 53%.
Dus concreet ook de vraag; welke van deze calculators is nou echt betrouwbaar?
Ja, Silphroad/research is vrij lastig ook om alles correct in te stellen. De Advanced mode laat ook al een tijdje op zich wachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zie uitleg in post hierboven.
Ah ok. Dus de Pokeadvisor zou de betrouwbare van de 2 moeten zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Voor zover ik weet haalt PokeAdvisor de data direct op van de server, maar dat is van horen zeggen. Ik weet wel zeker dat Silph Road enzo aannames doen op basis van de ingevoerde data, dus het zou de verschillen wel verklaren.
ik ga echt never nooit wat kopen bij dit spel hoor en ik kom gemakkelijk genoeg aan ballen. Ja, ze gaan idd sneller op, maar dan vang ik eens een keer een Pidgey of ratata niet, dat maakt t niet minder leuk wmb.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oh nee, maar daar heb je een punt. Ik kom meer sterke Pokemon tegen. Maar, af en toe kom ik ook nog wel slappelingen tegen, en daar heb ik soms de grootste moeite mee, en dat was voorheen dus niet zo. Dat feit is heel onlogisch naar mijn idee. Misschien is dit marketing technisch beter. Om het leuk te houden moeten mensen toch Pokeballen gaan kopen.
whehequote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik was een weekendje london:
[ afbeelding ]
ja lach maar, ik was blij dat ik weer Weedles en rattatas tegenkwam toen ik thuis was.quote:
pokeadvisor.comquote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:55 schreef agter het volgende:
Wat was die site ook al weer waar ik de IV kon laten berekenen door in te loggen?
Als hij 3x 14/15 is dan is het een logisch getal. En silphroad zegt bijna altijd dat het een 'solid mon' is tenzij het echt slecht is. Pokeadvisor is betrouwbaarquote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geeft niet.
De waardes op silphroad zijn dus 14/15 en 30/30.
Pokeadvisor maakt hier dus 86% van.
Mijn vraag is dus, waar komt zo'n groot verschil vandaan.
Ik had zelf een Eevee die volgens silphroad een solid mon was. In pokeadvisor heeft deze 53%.
Dus concreet ook de vraag; welke van deze calculators is nou echt betrouwbaar?
Pidgeysquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:30 schreef Aure het volgende:
Dat je een lure aan zet op je werk en er alleen maar pidgey's op af komeniets met karma ben ik bang....
Daar heb je er toch heel veel van nodig. Heb er in totaal 400 gevangen nu zoiets.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:30 schreef Aure het volgende:
Dat je een lure aan zet op je werk en er alleen maar pidgey's op af komeniets met karma ben ik bang....
Vergeet de verhoogde aantal ballen per Pokemon, de vermindering van uitgifte van stops en de verhoging dat de Pokemons wegvluchten niet xDquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:41 schreef Fascination het volgende:
Ik begin een beetje klaar te raken met het spel. Nearby-stapjes die helemaal verwijderd zijn, gps die steeds uitvalt, niet even een ander venster kunnen openen zonder dat het spel weer helemaal opnieuw moet worden opgestart en natuurlijk het gebrek aan variatie qua pokémon hier.
GPS die uitvalt geen last van, ligt mss aan je telefoon?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:41 schreef Fascination het volgende:
Ik begin een beetje klaar te raken met het spel. Nearby-stapjes die helemaal verwijderd zijn, gps die steeds uitvalt, niet even een ander venster kunnen openen zonder dat het spel weer helemaal opnieuw moet worden opgestart en natuurlijk het gebrek aan variatie qua pokémon hier.
Ja, dat zou best kunnen, maar zal het nog wel even met deze moeten doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
GPS die uitvalt geen last van, ligt mss aan je telefoon?
Geen ander venster kunnen openen zonder dat je het spel helemaal opnieuw moet starten lukt hier gewoon. Ligt sowieso aan je toestel.
Die stapjes komen ooit nog wel terug.
sinds de laatset update om de haverklap 'GPS Not Found' melding, daarvoor nergens last van.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
GPS die uitvalt geen last van, ligt mss aan je telefoon?
Geven de stops minder spullen? Dat was me nog nit opgevallenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:43 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
de vermindering van uitgifte van stops
mij ook niet, krijg nog steeds tussen de 4 en de 8 items.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geven de stops minder spullen? Dat was me nog nit opgevallen.
niet meer, die zijn ingenomenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:47 schreef probeer het volgende:
Maar er zijn nu dus serieus mensen met die legendary pokemon, of is dat maar een gerucht?
Ik telkens 3quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
mij ook niet, krijg nog steeds tussen de 4 en de 8 items.
Op een gegeven moment krijg je idd wel door dat het een enorme lange tijd gaat duren totdat je bv genoeg vulpix/startpokemon/insert favoriet-candy's hebt voor die ene toffe evolutie, want zo vaak kom je die beesten niet tegen. Dan kan je in de tussentijd wel je playerlevel gaan trainen door te grinden op de veelvoorkomende shit, maar och. Tsja ..quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik probeer.... nadruk op probeer.. het nu ook wat minder te spelen. Als je zoveel dagen/weken achter elkaar er constant mee bezig bent wordt het snel saai en valt alles op qua errors. Ik ben begonnen met Omega Ruby op de DS, daar me even mee vermaken en GO op een lager pitje (proberen!) zetten.
Pokemon met maar 1 vorm / geen evolutie, zijn qua cp gewoon nutteloos. Erg jammer. Mijn 89% 1400-nogwat CP scyther zit niet eens in mijn top 10. Wel 3 golducks en 3 slowbro's. -_-quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pinsir uit een 10K ei.pauper attacks ook nog eens.
1193CP
Fury Cutter en Vice Grip
Dan geef hem maar aan mijquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pinsir uit een 10K ei.pauper attacks ook nog eens.
1193CP
Fury Cutter en Vice Grip
Van wat ik begreep gaat die functie er (uiteindelijk ooit) komen ...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:02 schreef Ticootje het volgende:
Oh dat zou tof zijn! Als gebruikers konden ruilen.
Goede IV's?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:02 schreef probeer het volgende:
Alvast te ruil aangeboden:
2 gyarados, 1750+ CP. Te ruilen tegen vulpix / growlithe / charmanders, CP boeit niet.
Alle pokemon overzetten van je vrienden die gestopt zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:02 schreef Ticootje het volgende:
Oh dat zou tof zijn! Als gebruikers konden ruilen.
Je mag mn charmander.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:02 schreef probeer het volgende:
Alvast te ruil aangeboden:
2 gyarados, 1750+ CP. Te ruilen tegen vulpix / growlithe / charmanders, CP boeit niet.
Mag hopen niet op de wijze die jij nu voorsteltquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Van wat ik begreep gaat die functie er (uiteindelijk ooit) komen ...
Hoe bedoel je? Als er een ruil-systeem komt, kan ik me voorstellen dat dat zoiets wordt dat 2 spelers die naast elkaar staan, 1 pokemon tegen 1 andere pokemon kunnen ruilen? Net zoals bij de gameboy games?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mag hopen niet op de wijze die jij nu voorstelt
Als we het dan toch al hebben over vals spelen en oneerlijke systemen dan valt het ruilen van een 100 cp pokemon voor een 2000 cp pokemon daar zéker onderquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als er een ruil-systeem komt, kan ik me voorstellen dat dat zoiets wordt dat 2 spelers die naast elkaar staan, 1 pokemon tegen 1 andere pokemon kunnen ruilen? Net zoals bij de gameboy games?
Hoezo? Iemand kan het je toch gunnen?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als we het dan toch al hebben over vals spelen en oneerlijke systemen dan valt het ruilen van een 100 cp pokemon voor een 2000 cp pokemon daar zéker onder
Kijk je pakt een vliegtuig.. en je vliegt naar een land toe waar ze die pokemon hebben... En dan ga je ze vangenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:10 schreef Redbullkid het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat ze met die regiopokemons willen..
Hoe kan je nou de Pokemon uit Azie, Europa, Amerika en Australie vangen?
Ah, op die fiets. Ja, aan de ene kant kan ik me dat heel goed voorstellen. Aan de andere kant is vraag/aanbod wel een aardig principe voor dergelijk ruil-systeem.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als we het dan toch al hebben over vals spelen en oneerlijke systemen dan valt het ruilen van een 100 cp pokemon voor een 2000 cp pokemon daar zéker onder
Je kan ze uit een ei krijgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:10 schreef Redbullkid het volgende:
Niet, die komen anders gewoon uit een ei.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:10 schreef Redbullkid het volgende:
GPS-spoofen en dan in de krant komen dat je als eerste ze allemaal hebt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:10 schreef Redbullkid het volgende:
436 eieren gehatched hier en nog geen 1 gezien.. Op 7 Mr mimes naquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kijk je pakt een vliegtuig.. en je vliegt naar een land toe waar ze die pokemon hebben... En dan ga je ze vangen
Nah ze komen toch ook uit eggs
Je zal altijd mensen hebben die de extreme kanten opzoeken en dit soort 'trucs' doen. Uiteindelijk denk ik dat dat soort mensen ook het spel heel snel weggooien omdat er geen fuck meer aan is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Misschien zij ookquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:11 schreef Fopje het volgende:
1 augustus zouden die hackers het hele spel toch platgooien? Niet veel meer van gemerkt, was het helemaal vergeten
Iemand kan zeker iemand wat gunnen, maar je kan makkelijk alle goede pokemon dan overzetten héquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoezo? Iemand kan het je toch gunnen?
Volgens mij kwamen ze alleen uit 10km? Weet het niet zeker hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
436 eieren gehatched hier en nog geen 1 gezien.. Op 7 Mr mimes na
Zijn er 4 toch? Mr mime, tauros, kanghasnogwat, en die prei eend.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet, die komen anders gewoon uit een ei.
Ja en na de update alles kwijt zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:11 schreef probeer het volgende:
[..]
GPS-spoofen en dan in de krant komen dat je als eerste ze allemaal hebt.
Ik heb 250 eieren uit laten komen maar nog geen 1 gezien. Zijn zeker net zo zeldzaam als een weedle die verandert in een Articunoquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Ik ken 1 iemand die zei dat hij hem met een incence gehad heeft (tauros).. Maar geloof er niet veel vanquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Zijn er 4 toch? Mr mime, tauros, kanghasnogwat, en die prei eend.
Hoeveel fokkers hebben er 1 van de 4? Geen of nauwelijks. Dan acht ik de kans dat die ene dude ze wel alle 3 (minus mime) uit een ei heeft, astronomisch klein.
436 hierquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb 250 eieren uit laten komen maar nog geen 1 gezien. Zijn zeker net zo zeldzaam als een weedle die verandert in een Articuno
Als die net zo zeldzaam is als een mr mime dan is dat nog niet zo zeker.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Ik ken 1 iemand die zei dat hij hem met een incence gehad heeft (tauros).. Maar geloof er niet veel van
Heb binnenkort wel een Tauros over een maand, door mijn tripje naar de USA
Het is leuker als ze van Azie Kanto hadden gemaakt en van Europa weer een andere regio. Dan had je pas echt een uitdagend, diepgaand spelquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:10 schreef Redbullkid het volgende:
Als ze al moeilijk doen met die locatie spawns dan gaat dat natuurlijk helemaal nergens overquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zal altijd mensen hebben die de extreme kanten opzoeken en dit soort 'trucs' doen. Uiteindelijk denk ik dat dat soort mensen ook het spel heel snel weggooien omdat er geen fuck meer aan is.
En heel veel klagende mensen. Ofja.. nog veel meer dan nu al.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:16 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Het is leuker als ze van Azie Kanto hadden gemaakt en van Europa weer een andere regio. Dan had je pas echt een uitdagend, diepgaand spel.
Ik heb al zo'n ~300 magikarps gevangen, maar pas 2 vulpixquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ze al moeilijk doen met die locatie spawns dan gaat dat natuurlijk helemaal nergens over
Ik snap je gedachtegang, maar als er geen regels aan verbonden zijn dan is het einde zoek. Dan kan ik ook meerdere accounts maken en wanneer ik een goede pokemon tegenkom hem meerdere keren vangen en allemaal terugzetten naar mijn hoofdaccount. Dan heb je niet 1x Snorlax, maar gelijk een keer of 5.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n ~300 magikarps gevangen, maar pas 2 vulpix![]()
. Dat maakt voor mij een gyarados minder waard dan een vulpix.
Jup. En dat zou idd niet moeten kunnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtegang, maar als er geen regels aan verbonden zijn dan is het einde zoek. Dan kan ik ook meerdere accounts maken en wanneer ik een goede pokemon tegenkom hem meerdere keren vangen en allemaal terugzetten naar mijn hoofdaccount. Dan heb je niet 1x Snorlax, maar gelijk een keer of 5.
Das gewoon wel wat sneu.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Jup. En dat zou idd niet moeten kunnen.
Zag vandaag een dude met 3 telefoons lopen. 1tje met daarop een eigen zoek/spoof-script, 2 met pokemon accounts.
Ik ben door mijn jarenlange fok-ervaringen heel erg bedreven in dequote:
Ik wil meer meer meer pikachu.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Even flink rondje gelopen met alle eieren in een incubator
- Growlith uit een ei
- Starmie normaal gevangen
- Voltorb uit een ei
EN! Eindelijk! Uit mijn ei!![]()
[ afbeelding ]
En een heeeeel hoop magikarps gevangen en ander grut
is het sneu? Ja! is het knap? Ja!quote:
Europa, mr mime.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
In mijn omgeving krijg ik het idee dat de hype flink aan het afnemen is. Iemand trouwens een lijstje van de regio-exclusives? Heb er in de VS nl wat gevangen maar geen idee wat bijzonder is. Overigens hier in de buurt natuurlijk amper pokemon, stops etc
We stonden samen een dratini te vangen. Wat ik van hem begreep ging hij op de fiets, adv die scanner, alle 'zeldzamere' pokemons af. Dan is het een simpele kwestie van ze 2x vangen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:38 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
is het sneu? Ja! is het knap? Ja!
Ik kan al amper mijn telefoon en een paraplu vasthouden! laat staat 3 telefoons! :p
Oh haha was het ook vergeten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:11 schreef Fopje het volgende:
1 augustus zouden die hackers het hele spel toch platgooien? Niet veel meer van gemerkt, was het helemaal vergeten
quote:
Is er enig bewijs dat dat waar is? Ik heb namelijk nog niemand gezien op internet waarbij dat gebeurd is en met miljoenen spelers zou je dat wel verwachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das waar, ik sta met 3 kinderen pokemons te vangen. Ik heb mn telefoon echt al tig keer laten vallen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:38 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
is het sneu? Ja! is het knap? Ja!
Ik kan al amper mijn telefoon en een paraplu vasthouden! laat staat 3 telefoons! :p
Heb meer het idee dat het verzonnen is door de mensen die in de media terecht kwamen vanwege een Pokedex en wilde doen alsof ze alles legit gedaan hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Is er enig bewijs dat dat waar is? Ik heb namelijk nog niemand gezien op internet waarbij dat gebeurd is en met miljoenen spelers zou je dat wel verwachten.
Je kunt ze gewoon uit een ei krijgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Is er enig bewijs dat dat waar is? Ik heb namelijk nog niemand gezien op internet waarbij dat gebeurd is en met miljoenen spelers zou je dat wel verwachten.
Ja, bij die ene Nederlander is het dus 3x gebeurd.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, bij die ene Nederlander is het dus 3x gebeurd.
Ja dat beantwoord dus precies mijn vraag nietquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt ze gewoon uit een ei krijgen.
Heb ik gemist, net wakker, goeie manier om gebanned te worden lijkt mequote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, bij die ene Nederlander is het dus 3x gebeurd.
POK / Giovanni eerste Nederlander met alle 145 Pokémonquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja dat beantwoord dus precies mijn vraag niet
[..]
Heb ik gemist, net wakker, goeie manier om gebanned te worden lijkt me
Tauros heb ik vaker gezien en gevangen, die is dus VS dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Europa, mr mime.
Tauros, farfetched en khanghaskan (oid) zijn de andere 3. Geen idee welke bij welke regio hoort.
Pinsir lopen hier, al dan niet heel erg sporadisch, in het wild.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tauros heb ik vaker gezien en gevangen, die is dus VS dan.
Farfetched en Khanghaskan zijn dan Azie en Afrika? What about Z.Amerika en Oceanie?
Pinsir wel in EU te krijgen?
Deze is mooi: https://www.reddit.com/r/(...)45_of_145_no_cheats/quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)t_all_that_regional/
Misschien dat iemand dit wilt lezen en dan kan zeggen of het daar ook gebeurd is
Taurus is de enige US onlyquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tauros heb ik vaker gezien en gevangen, die is dus VS dan.
Farfetched en Khanghaskan zijn dan Azie en Afrika? What about Z.Amerika en Oceanie?
Pinsir wel in EU te krijgen?
Hij had gewoon geluk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:48 schreef Azpilicueta het volgende:
Zijn mensen in de media geweest - waaronder een Nederlander - met een gevulde Pokedex. Die gozer claimde dat hij de regionaal gebonden Pokemon allemaal uit een ei had. Ik heb nog geen 1x ergens gelezen dat iemand dat ook heeft gehad, laat staan alle drie binnen een week.
Ah ok. Maar zoals ik zei, wat met de andere continenten dan? Heeft elk continent (minus antarctica) een exclusive? Want dan zouden het er 6 moeten zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Deze is mooi: https://www.reddit.com/r/(...)45_of_145_no_cheats/
145 gevangen, niet gecheat, uit eieren.
Scroll je naar beneden, quote er iemand allerlei posts van die user waarin ie vraagt om hoe te spoofen en opschept dat ie het werkend heeft gekregen
[..]
Taurus is de enige US only
Nee 4 maar, US, EU, Australie en Azie.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah ok. Maar zoals ik zei, wat met de andere continenten dan? Heeft elk continent (minus antarctica) een exclusive? Want dan zouden het er 6 moeten zijn.
Wat dachten ze, in Afrika hebben ze toch geen internet?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee 4 maar, US, EU, Australie en Azie.
"In Afrika kunnen ze beter naar water zoeken ipv pokemons dus daar brengen we het niet uit."quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat dachten ze, in Afrika hebben ze toch geen internet?
Bannen? Gewoon account door de schredder.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:02 schreef Norrage het volgende:
Die Giovanni
Die zullen ze eens hard moeten bannen
Lees het sarcasme.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je maakt echt een grapje toch? Of ben je echt zo naďef?
Mijn excuus.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je er smileys bij gebruikt dan leest dan is dat makkelijker te interpreteren
Dat is behoorlijk hoog voor een staryuquote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:56 schreef julius123 het volgende:
247 ballen verzameld vandaagniet echt bijzondere pokemons gevangen jammergenoeg. Enige boeiende was een staryu van 956.
Snel nog even in de oplader dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet de deur nog uit, maar telefoon is maar 20%.
Regio?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:16 schreef Rabieluh het volgende:
Flinke Magmar uitbraak hier, kom ze overal tegen, ook op de gyms natuurlijk. Gelukkig heb ik een heel venijnige Seadra die ze zo wegspuit.
Daar zit ie al in, maar opladen schiet niet echt op.quote:
Betere oplader kopen? Een met hogere ampere, betere usb kabel?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zit ie al in, maar opladen schiet niet echt op.
Ik ben daar serieus vorig week nog geweest. Niet precies in die straat, maar wel in de buurt. Familie woont daar ergens .quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/9yLjQQyQjwG2
Aawhquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zit ie al in, maar opladen schiet niet echt op.
Toen was het nog een Pinsirbuurtquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:49 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik ben daar serieus vorig week nog geweest. Niet precies in die straat, maar wel in de buurt. Familie woont daar ergens .
Ook niet tegengekomenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Toen was het nog een Pinsirbuurt.
hmm balen, ik heb ook geregeld een Horsea naast het huis, verder uiteraard veel standaard meuk. Langs de Talmastraat (aan de Turfvaart, dat slootje) kom ik altijd Staryus tegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:51 schreef Unites het volgende:
[..]
Ook niet tegengekomen
Alleen maar de standaard-meuk.
LRquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vandaag mijn Lumia kapotgegooid puur en alleen om over te kunnen overstappen op een besturingssysteem zonder Pokemon Go discriminatie.
Wie heeft er hier een goede tip?
Bepaalde lumia's kon je flashen naar android.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vandaag mijn Lumia kapotgegooid puur en alleen om over te kunnen overstappen op een besturingssysteem zonder Pokemon Go discriminatie.
Ik heb mijn 930 ingewisseld voor een Nexus 5X. De batterij is niet het allersterkste punt, maar binnen een half uur is hij alweer 50% opgeladen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Aha, dat klinkt goed maar om het allemaal toch ietwat helderder uit te schrijven en het zo ook nog enigszins gerelateerd aan dit subforum te maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb mijn 930 ingewisseld voor een Nexus 5X. De batterij is niet het allersterkste punt, maar binnen een half uur is hij alweer 50% opgeladen.
Voelt goed aan, vingerscanner werkt super, GPS werkt goed, Here Drive mét filevermijding en Google Now is stiekem erg gaaf. Als ik klaar ben met werken geeft Android aan hoe lang mijn autorit naar huis duurt. Zonder dat ik er om hoef te vragen
Geen zorgen. Moeten werken met een Ipad is wel voldoende Apple voor mij in mijn leven.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
LR![]()
![]()
Geen Apple, de rest is prima.
Wilde gok, geslacht?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:44 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Weten iemand misschien wat de andere achtergrond bij de rhyhorn betekend? Niet de hoogste, niet de beste IV en ook niet favoriet.
Recently caught.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:44 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Weten iemand misschien wat de andere achtergrond bij de rhyhorn betekend? Niet de hoogste, niet de beste IV en ook niet favoriet.
Aaaa ja dat is hetquote:
Mr Mime.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
Place your bets, 10km zit op 7.5 km en gaat zo dus uitkomen.
Ik zeg.... een eevee.
Laprasquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik zeg.... een eevee.
verlengkabeltje er tussen uitgehaald, dat scheelde.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Betere oplader kopen? Een met hogere ampere, betere usb kabel?
Je moet geloof ik 2GB Ram hebben, dat hebben de meeste wel. De Nexus 5X kost minder dan 300 (250 als je 16GB gaat) en Pokémon draait super op dat toestel. Betere specs zijn volgens mij echt niet nodig, grafisch is het geen Crysis ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha, dat klinkt goed maar om het allemaal toch ietwat helderder uit te schrijven en het zo ook nog enigszins gerelateerd aan dit subforum te maken.
Mijn telefoon is wel degelijk overleden waardoor ik een nieuwe nodig heb en als ik dan toch geld moet uitgeven dan maar eentje met Pokemon ondersteuning. Mijn vraag is eigenlijk, kan ik voor een goedkope optie gaan of vraagt Pokemon Go toch dusdanig veel van een telefoon dat ik beter iets duurder kan zitten qua model.
Top, dan daar eens heenlopen van het weekend.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:53 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand een Dragonite zou willen, dan is de beste plaats een golfbaan.
Ik zal een koud biertje drinken om een een mooie Lapras te vierenquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet geloof ik 2GB Ram hebben, dat hebben de meeste wel. De Nexus 5X kost minder dan 300 (250 als je 16GB gaat) en Pokémon draait super op dat toestel. Betere specs zijn volgens mij echt niet nodig, grafisch is het geen Crysis ofzo
Je kunt het waarschijnlijk ook wel spelen op telefoons die nog goedkoper zijn, je hebt immers al Android toestellen voor 100 euro, maar dat vind ik dan weer geen fijn gevoel. Bij een Nexus weet je overigens ook dat je 100% puur Android hebt zonder skins en andere meuk van fabrikanten.
Ik heb overigens géén aandelen Nexus, ben gewoon zeer tevreden over het toestel.
Klinkt vreemd, bij Kijkduin zitten redelijk wat elektrische Pokemon toch? Volgens die tabel 0% kans.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:53 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand een Dragonite zou willen, dan is de beste plaats een golfbaan.
Ja volgens de tabel komen er ook geen ghost pokémon voor inderdaad.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt vreemd, bij Kijkduin zitten redelijk wat elektrische Pokemon toch? Volgens die tabel 0% kans.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
Orlando Bloom is trending vanwege zn Weedle.
Die persoon zal er vast heel veel plezier aan beleven.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:08 schreef Zelfscanner het volgende:
Zit nu een weekje verweg. Krijg een appje dat er in NL een hele wijk vol zit met level 32 en dragonites van 2400 op de gyms. Zelfde persoon. Leuk hoor dat cheaten.
spearowquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik zeg.... een eevee.
Purmerend toevallig?XDquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:08 schreef Zelfscanner het volgende:
Zit nu een weekje verweg. Krijg een appje dat er in NL een hele wijk vol zit met level 32 en dragonites van 2400 op de gyms. Zelfde persoon. Leuk hoor dat cheaten.
Nee maar ik zag gister ook al zon gastje van blauw lvl 33 en hij had 3 dragonites...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:15 schreef nuget het volgende:
[..]
Dragonites zijn niet zo heel moeilijk om te verslaan hoor maar toch...
Dus? hij kan maar 1 tegelijk in een gym plaatsen.. zodra er meer dan 3 of 4 in zitten word het pas vervelend. (3 of 4 dragonites that is)..quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee maar ik zag gister ook al zon gastje van blauw lvl 33 en hij had 3 dragonites...
Als ik het goed heb gaat je hoogste CP pokemon door de shredder, als ik mis zit heb ik het niet goed.quote:
Goed ik win, fout jij verliest.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gaat je hoogste CP pokemon door de shredder, als ik mis zit heb ik het niet goed.
daar gaat het zo niet overquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:23 schreef nuget het volgende:
[..]
Dus? hij kan maar 1 tegelijk in een gym plaatsen.. zodra er meer dan 3 of 4 in zitten word het pas vervelend. (3 of 4 dragonites that is)..
Station Vlissingen heeft dat ook, en een gym + restaurant en snackbar om te chillenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:16 schreef DaMart het volgende:
Bij het station hier zit volgens mij een Voltorb-nest... drie keer langsgefietst deze week en twee keer een Voltorb en een keer een Electrode gevangen
Nee het ging over cheaten, en ja dat is kinderachtig.. maar het vormt geen probleem lijkt mij..quote:
het ging erover dat iemand hoog lvl was met meerdere dragonites koekenbakkerquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:27 schreef nuget het volgende:
[..]
Nee het ging over cheaten, en ja dat is kinderachtig.. maar het vormt geen probleem lijkt mij..
Als men door cheaten hoog wil komen moeten zij dat zelf weten, ik kom er ook wel alleen doe er wat langer over.
Nexux 5xquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Eens! En doet ook tijd aangeven naar alle favo plekken bij het "naar huis/werk kost x minuten"quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb mijn 930 ingewisseld voor een Nexus 5X. De batterij is niet het allersterkste punt, maar binnen een half uur is hij alweer 50% opgeladen.
Voelt goed aan, vingerscanner werkt super, GPS werkt goed, Here Drive mét filevermijding en Google Now is stiekem erg gaaf. Als ik klaar ben met werken geeft Android aan hoe lang mijn autorit naar huis duurt. Zonder dat ik er om hoef te vragen
Boh, dan wrijft dat spel het er echt in he.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Na tijden weer een 10km-ei, hopelijk een goede.
Vorige keer een Pinsir van 450 en later ving ik er eentje van 850, dat is dan een beetje jammer
Aan pokecoins en andere spelers vast wel jaquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die persoon zal er vast heel veel plezier aan beleven.
Ik dacht Amsterdam. Maar als die toch zo speelt zal die vast ook naar Purmerend zijn gegaan.quote:
Och doe gewoon alsof het andersom is gebeurd?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Na tijden weer een 10km-ei, hopelijk een goede.
Vorige keer een Pinsir van 450 en later ving ik er eentje van 850, dat is dan een beetje jammer
Daar dan ook maar heen dit weekend. Wordt zo wel een druk weekend.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Station Vlissingen heeft dat ook, en een gym + restaurant en snackbar om te chillen.
Moet zeggen dat de laatste keer dat ik er was, afgelopen maandagmiddag, ik geen enkele Voltorb of Magnemite zag...maar alle 7 keer ervoor wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar dan ook maar heen dit weekend. Wordt zo wel een druk weekend.![]()
Misschien ook wel opschrijven waar ik allemaal heen moet, voordat ik het allemaal vergeet.
Ik fietste op een kaktempo voor een kilometer of 4 en hij registreerde nog niet eens de helft. Geen slechte score eigenlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoe zit t nog eens met fietsen en de max snelheid voor een egg
Ik ben er nog geen één keer geweest, maar kan wel een keer kijken. Misschien kom ik nog eens iets leuks tegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de laatste keer dat ik er was, afgelopen maandagmiddag, ik geen enkele Voltorb of Magnemite zag...maar alle 7 keer ervoor wel.
Normaal (van het weekend viel het wat tegen) kom je als je over de sluizen gaat en daarna rechtsaf de commandeweg neemt, best wat aparte pokemon tegen. Tentacruel, Sandshrew, een Seal en een Ekans. Best aan te raden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er nog geen één keer geweest, maar kan wel een keer kijken. Misschien kom ik nog eens iets leuks tegen.
Thanks voor de tip.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Normaal (van het weekend viel het wat tegen) kom je als je over de sluizen gaat en daarna rechtsaf de commandeweg neemt, best wat aparte pokemon tegen. Tentacruel, Sandshrew, een Seal en een Ekans. Best aan te raden.
Waardeloos ja... Ik heb al een 1300 cp kabutops.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat wordt dat bij een evolve? 1230 ofzo?
Beetje jammer. Er stond hier net weer een Magmar voor de deurquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Waardeloos ja... Ik heb al een 1300 cp kabutops.
Troost je met de gedachte dat Persian toch een matige Pokemon isquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:58 schreef Loux het volgende:
77 CP Meowth uit mijn ei. Ik ben level 23. Wat is dit.
Dat is er een puur voor de heb, ik ga er zo eentje evolven.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat Persian toch een matige Pokemon is
Die ik bovendien al tweemaal heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat Persian toch een matige Pokemon is
Ah jij komt ook uit de buurtquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de laatste keer dat ik er was, afgelopen maandagmiddag, ik geen enkele Voltorb of Magnemite zag...maar alle 7 keer ervoor wel.
Bij station Souburg (die 2 lures op elkaar heeft overigens) kwam ik het hele weekend Horsea's tegen.
En over dat cluster bij de rechtbank in Middelburg hoef ik vast niks te vertellen tegen je.
Ik gok Weedlesquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:21 schreef timmmmm het volgende:
Morgen en overmorgen een weekendje Oostende. Benieuwd wat ik daar tegenkom
Mja, ik heb al veel dust gestoken in pokemon die ik gewoon tof vind maar op het einde blijkbaar totaal niet meekunnen qua CP, jammer dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:13 schreef Azpilicueta het volgende:
Vaporeon kan echt irritant zijn want er zijn niet veel goede elektrische. In ieder geval niet die je echt hoog kan maken. Ik ga geen stardust stoppen in pokemon die maar 17/1800 kunnen bereiken, max. Maar gelukkig heb ik de optie voor een Venusaur, maar twijfel nog steeds of ik voor mijn vandaag gevangen 1040 Ivy ga met matige IV of 900 met goede IV
Dat zijn maar 20 evoluties met een lucky egg. Pidgeys en weedles sparen dusquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:26 schreef Tofuburger het volgende:
Ik ben ondertussen level 15 en vraag me af hoe iedereen door die xp's komt.. Ik moet er gewoon 20.000 halen voor level 16, is toch abnormaal veel.
Hoe doen jullie dit? Constant lopen en Pokemon vangen?
Ik zat vandaag een uur in een parkje, met incense en lure aan, maar heb maar geloof ik een stuk of 8 Pokemon gevangen, zo schiet het natuurlijk ook niet op..
Ik zat vandaag bij de mac met een lure en ving er een stuk of 15.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:26 schreef Tofuburger het volgende:
Ik ben ondertussen level 15 en vraag me af hoe iedereen door die xp's komt.. Ik moet er gewoon 20.000 halen voor level 16, is toch abnormaal veel.
Hoe doen jullie dit? Constant lopen en Pokemon vangen?
Ik zat vandaag een uur in een parkje, met incense en lure aan, maar heb maar geloof ik een stuk of 8 Pokemon gevangen, zo schiet het natuurlijk ook niet op..
Nog steeds Vaporeon.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:30 schreef Ticootje het volgende:
Welke eevee evolutie is nou het beste?
Wow das chill, die heb ik ook nog nooit op de radar gehad, ik heb em uit een egg.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:32 schreef DaMart het volgende:
Ineens een Cubone in huis, die had ik nog niet.
CP is 42, maar dat boeit niet, ik wil vooral die Pokedex zo vol mogelijk krijgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wow das chill, die heb ik ook nog nooit op de radar gehad, ik heb em uit een egg.
Hoe ver ben je daarmee?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
CP is 42, maar dat boeit niet, ik wil vooral die Pokedex zo vol mogelijk krijgen.
Leuk vooruitzichtquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu op 48... maar als ik ga evolven zit ik op 56 als het goed is.
Zo das lekker.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:39 schreef esv7 het volgende:
[ afbeelding ]
Net ook een fraaie gevangen net buiten de tuin
Dan is die dus niet gevangenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:37 schreef DaMart het volgende:
Pikachu kwam buurten... gevangen met een great ball... ontsnapt hij en is meteen verdwenen.
Jawel, maar hij ontsnapte...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dan is die dus niet gevangen
Hij zit bij mij altijd in een poortje naar mijn tuin toe, als ik achter in de tuin loop kom ik hem wel eens tegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo das lekker.
Ik ben die echt maar 1 keer tegengekomen maar zie er al behoorlijk veel bij de Gyms. Al geldt dat ook voor al die Lapras en Snorlax, iedere gym heeft er 1 of 2 en ik heb er nog niet eens een op de radar gehad.
Ei, daar heb ik de mijne uitquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:41 schreef Igen het volgende:
Ik vraag me ook af waar iedereen die Laprassen vandaan heeft.
Wel weer een nieuwe Pokemon gevangen vandaag, een doduo, heb er nu 69 verschillende.
Ik haat dat. Dat je 10 ballen gooit en ze dan poef weg zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:37 schreef DaMart het volgende:
Pikachu kwam buurten... gevangen met een great ball... ontsnapt hij en is meteen verdwenen.
Mijn lapras uit een ei, verder niet gezien.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:41 schreef Igen het volgende:
Ik vraag me ook af waar iedereen die Laprassen vandaan heeft.
Wel weer een nieuwe Pokemon gevangen vandaag, een doduo, heb er nu 69 verschillende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |