SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
lijkt mij duidelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:40 schreef Azpilicueta het volgende:
De 1041 Ivysaur die ik net ving heeft een IV van 33%. Degene die ik al had is 909 met 88.9%
Twijfel
Denk ik ook, ga denk ik toch voor de goede IV. Een goede gras Pokemon is wel welkom in een wereld waarbij vuur pokemon relatief schaars zijn en water pokemon 90% van de gym's bezetten. Vandaag door naar de Venusaurquote:
Offer maken bij de Pokemon Goden en hopen dat ze je gunstig gestemd zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:43 schreef HSG het volgende:
Hoe moet je nou pokemons zoeken aangezien de update de voetjes weg heeft gehaald?
Heb ik al gedaan. Ik heb een Magmar verbrand maar dat bracht geen zoden aan de dijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Offer maken bij de Pokemon Goden en hopen dat ze je gunstig gestemd zijn
Niet. Het is nu gewoon wat je met wat geluk tegenkomt. Zoeken is er niet of nauwelijks meer bij, eigenlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:43 schreef HSG het volgende:
Hoe moet je nou pokemons zoeken aangezien de update de voetjes weg heeft gehaald?
Dat maakt het ook minder leuk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet. Het is nu gewoon wat je met wat geluk tegenkomt. Zoeken is er niet of nauwelijks meer bij, eigenlijk.
Nogal, idd.quote:
Hoe deed je dat hiervoor dan? Want die voetjes hebben nooit gewerkt.Dat gezeik op dat de voetjes weg zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:43 schreef HSG het volgende:
Die voetjes hebben het gewoon goed gedaan in het begin?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoe deed je dat hiervoor dan? Want die voetjes hebben nooit gewerkt.Dat gezeik op dat de voetjes weg zijn
Uhh de eerste week of 2 weken werkte het gewoon.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoe deed je dat hiervoor dan? Want die voetjes hebben nooit gewerkt.Dat gezeik op dat de voetjes weg zijn
15/15/14?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Even mijn vraag herhalen; hoe kan het dat een Gyarados met IV 14/15 en 30/30 in pokeadvisor maar 86% is?
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet sinds de officiele Nederlandse release. En ik denk ook niet dat de user waar ik op reageer het toen gespeeld heeft? Ik lees op veel plekken dat mensen het weggehaalde "niet werkende voetjessysteem" beoordelen, wat ik nogal achterlijk vind.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uhh de eerste week of 2 weken werkte het gewoon.
Gewoon Hydro pumpquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:30 schreef playirelia het volgende:
Ik heb 1 growlithe met body slam en 1 met flame wheel. Ik neem aan dat die met flame wheel fire blast gaat krijgen of werkt dat niet zo?
Dan ben ik benieuwd of je met dezelfde batterij dan ook daadwerkelijk meer vangtquote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Er komen nu geluiden naar buiten dat met AR aan je een hogere Catch Rate hebt.
Yup, werkte prima. Misschien zorgde het voor veel te veel rekenwerk serverside ofzo, maar het werkte wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uhh de eerste week of 2 weken werkte het gewoon.
Een echte trainer heeft 10 powerbanks bij zich van 10.000 mAh.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:33 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd of je met dezelfde batterij dan ook daadwerkelijk meer vangt
En deze:quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Een echte trainer heeft 10 powerbanks bij zich van 10.000 mAh.
Ach, het is volledig random.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zelf al getest?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 13:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |