Bron: http://www.ad.nl/digitaal(...)met-alle-145-pokemonquote:Giovanni, deze zomer geslaagd voor de havo, geniet op dit moment van zijn zomervakantie waardoor hij alle tijd heeft om op jacht te gaan naar Pokémon. ,,Ik ben elke dag op pad geweest. Ik besteedde er dagelijks zo'n zes tot acht uur aan, het leken wel werkdagen. Maar ik pakte tussendoor mijn rust wanneer ik het nodig had."
Hij legt op website Pokemon Go Guide uit hoe hij zo snel aan alle Pokémon kon komen. Van Scherpenzeel kwam bijvoorbeeld aan zeldzame beestjes door zoveel mogelijk zogenaamde broedmachines te kopen, daarin Pokémon eieren uit te broeden die elk een compleet willekeurige Pokémon opleveren.
Hij heeft daar wel wat geld in moeten steken. De broedmachines kosten in het spel 150 Pokecoins. Spelers kunnen honderd Pokecoins kopen voor 99 eurocent.
De laatste loodjes waren het moeilijkst, maar Giovanni geeft toe dat hij ook veel geluk heeft gehad. Zo zijn er in zijn woonplaats Den Helder twee hele goede plekken om Pokemon te vangen. Er komen altijd veel Pokémon op de hotspots af, waardoor hij daar altijd wel door twee of meer Pokémon omringd werd. Ook heeft hij gebruik gemaakt van websites die de locaties van bepaalde Pokémon in kaart brengen.
Van Scherpenzeel is niet van plan te stoppen met het spel, ook al lijkt de lol er met een volle Pokémoncatalogus wel vanaf lijkt. ,,Ik heb mijn doelen alleen maar bijgesteld. Ik wil mijn Pokémon nu trainen tot ze zo sterk mogelijk zijn, zodat ik ook de sterkste speler in de buurt ben."
Hij kan niet wachten tot de aangekondigde updates van het spel. ,,Ik denk dat er aardig wat mensen in de rij zullen staan om met mij te ruilen."
quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
16 gemeenschappelijke vrienden met deze jongeman, het komt wel heel dichtbij zo.
Kak.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
16 gemeenschappelijke vrienden met deze jongeman, het komt wel heel dichtbij zo.
Had ie uit een ei!quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Is die dan ook naar Azië geweest?
Farfetch
Volgens mij ging het om alle Europese Pokemonsquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Is die dan ook naar Azië geweest?
Farfetch
Die twee zinnen spreken elkaar tegen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:33 schreef KingRadler het volgende:
hij is nauwelijks de deur uit geweest.
hij heeft ook flink eieren zitten broeden.
Ik had gelezen dat je ze in Europa niet wild kunt vangen, hetzelfde als een Tauros. Maar in zijn interview benoemde hij dat hij ze wel uit 10km eieren had gekregen, en daar had hij "heel veel geluk bij" benoemde die.quote:
Ik heb pas 1 keer een 10 km ei gekregenquote:Op donderdag 28 juli 2016 23:18 schreef Cirilico het volgende:
Knap, als ik tot nu overal lees dat mensen die constant eieren broeden (zga)nooit een region specific pokemon uitbroeden. En hij krijgt ze allemaal.
Kreeg m'n 2e op lvl 19 en vandaag mijn derde op lvl 22... dus ik denk het niet, of we hebben beide pech!quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:33 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 keer een 10 km ei gekregenBen inmiddels bij level 18. Gek toch.
Den Helder.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
20, net geslaagd voor de havo.
Wat?
Duidelijk een cheater dus...quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:18 schreef Cirilico het volgende:
Knap, als ik tot nu overal lees dat mensen die constant eieren broeden (zga)nooit een region specific pokemon uitbroeden. En hij krijgt ze allemaal.
Toch jammer dat ze in 5km eieren zouden zitten volgens alle overzichten en tevens werkelijk nog nooit gehoord dat er iemand een Tauros, Kengaskan of Farfetched in een ei heeft gehad. Dus het gaat hier gewoon om een spoofer. Niets mis mee, maar doe dan gewoon niet zo tof en geef dat toe.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:41 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat je ze in Europa niet wild kunt vangen, hetzelfde als een Tauros. Maar in zijn interview benoemde hij dat hij ze wel uit 10km eieren had gekregen, en daar had hij "heel veel geluk bij" benoemde die.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |