SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Heb nog een album van 'm gevonden...quote:
Luchtkastelen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog een album van 'm gevonden...
Die tijd is geweest,quote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:35 schreef Melting het volgende:
Dit zou je tegenwoordig zo niet meer moeten proberen op het podium.
Fad Gadgetquote:
Nou, HIER is je pilsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:35 schreef Melting het volgende:
Dit zou je tegenwoordig zo niet meer moeten proberen op het podium.
Tja dat "Witch doctor" is een tof nummer met een toffe clip, maar dit slaat idd echt nergens op.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:33 schreef knokkels het volgende:
NWS / Nederlandse rockband 'De Staat' krijgt jaarlijks ruim 2,5 ton subsidie
qué?
Howdy!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja dat "Witch doctor" is een tof nummer met een toffe clip, maar dit slaat idd echt nergens op.Helleuh overigens!
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Howdy!![]()
Ja inderdaad, maandelijks 21917 euro binnenkrijgen.
Zullen we ook een bandje opstarten, ToT?
Dan hebben we al 2 triangeljosti'squote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]The Radio49 houseband! Ik speel wel de triangel!
En we hebben hier ook mensen die met de synthesizer en keyboard of orgel overweg kunnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan hebben we al 2 triangeljosti's![]()
Ik heb nog een gitaartje hier liggen
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
En we hebben hier ook mensen die met de synthesizer en keyboard of orgel overweg kunnen.
Van mij ook, dus wie weet valt onze timing dan weer precies samen!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:52 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Mijn timinggevoel is wel ruk hoor. Is dat een probleem denk je?
Ahh kunnen we dan weer marketen als "apart"quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mij ook, dus wie weet valt onze timing dan weer precies samen!
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:18 schreef knokkels het volgende:
Wil ik net een show aanmaken: DJ Knokkels - 100% Bomfunk MC's vrij, is het nummer afgelopen
Grote kans op, dat welquote:
quote:Programma van vandaag
14:35 - 16:35 DJ Knokkels - 100% gegarandeerd vrij van Bomfunk MC's
20:00 - 22:00 DJ Symph Ola Again Serving (ijs en weder dienende)
Wel interessant!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:48 schreef knokkels het volgende:
Dit klinkt niet als Icona P........... owwwwwwwww wacht![]()
Had hem met een half oog gequeuedquote:
quote:
Dat was een foutje, ik was even afgeleid door Vocal Fryquote:
Ah!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was een foutje, ik was even afgeleid door Vocal Fry
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:09 schreef knokkels het volgende:
Nog verzoekjes, oh immense grote schare luisteraars?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt dat het aantal luisteraars zojuist met 100 procent is toegenomen
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meldt dat het aantal luisteraars zojuist met 100 procent is toegenomen
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Woei
En gegarandeerd geen Bomfunk MC's, wat wil je nog meer
Toen het weerbericht nog aanzienlijk beter wasquote:
De bom van Doe Maar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:09 schreef knokkels het volgende:
Nog verzoekjes, oh immense grote schare luisteraars?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toen het weerbericht nog aanzienlijk beter was
Alstuquote:
Windmolens!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:28 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
De wind die de vogels vermoord. De wind. Serieus, Trump?
Als Trump zelfs zijn eigen partij ziet leeglopen ten gunste van de democraten, doe je iets fout als Trump zijndequote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Windmolens!![]()
Maar ALLE vogels?
WTF?
Maar goed, als je ziet wat een ongelooflijk gewetenloze en corrupte bitch die Clinton is, kun je haast beter een volslagen idioot aan het roer hebben.
impeach them bothquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Windmolens!![]()
Maar ALLE vogels?
WTF?
Maar goed, als je ziet wat een ongelooflijk gewetenloze en corrupte bitch die Clinton is, kun je haast beter een volslagen idioot aan het roer hebben.
Volgens mij heb je met deze verkiezingen serieus de slechtste keuzes OOIT!!!!
Mogelijk bedoelt hij dat vogels tegen windmolens aanvliegen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:28 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
De wind die de vogels vermoord. De wind. Serieus, Trump?
Dat sowieso!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als Trump zelfs zijn eigen partij ziet leeglopen ten gunste van de democraten, doe je iets fout als Trump zijnde
Wikileaks staat op het punt gegevens te verspreiden die volgens hen gegarandeerd voor de arrestatie van Clinton zullen zorgen, maar ja: kan grootspraak zijn, en Clinton heeft sowieso heel veel machtige vrienden.quote:
Toch heb ik liever Clinton dan Trump. Er is ook nog zoiets als stabiliteit in de wereld.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Windmolens!![]()
Maar ALLE vogels?
WTF?
Ik kan dingen af en toe wat knullig brengen, maar ja.. Ik ben dan ook niet in de race voor het presidentschap van de USA.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mogelijk bedoelt hij dat vogels tegen windmolens aanvliegen?
Bij Trump weet je zeker dat haat en nijd hoogtij gaat vieren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch heb ik liever Clinton dan Trump. Er is ook nog zoiets als stabiliteit in de wereld.
Een idioot of een corrupt persoon die de voorzitter van de DNC direct aanneemt als ze stopt bij de partij omdat ze is betrapt op haar corruptie. Geweldige keuze. Ik was altijd kamp Sanders maar helaas voor hem loopt hij qua plannen gewoon jaren voor op Amerika.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:31 schreef ToT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True, true!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Een idioot of een corrupt persoon die de voorzitter van de DNC direct aanneemt als ze stopt bij de partij omdat ze is betrapt op haar corruptie. Geweldige keuze. Ik was altijd kamp Sanders maar helaas voor hem loopt hij qua plannen gewoon jaren voor op Amerika.
Sanders was ook geen slechte keuze geweest inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Een idioot of een corrupt persoon die de voorzitter van de DNC direct aanneemt als ze stopt bij de partij omdat ze is betrapt op haar corruptie. Geweldige keuze. Ik was altijd kamp Sanders maar helaas voor hem loopt hij qua plannen gewoon jaren voor op Amerika.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:37 schreef knokkels het volgende:
Ben benieuwd of ik morgen contact met de huisarts kan krijgen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
er zit iets in mijn linkeroog wat best irritant voelt.quote:
Toepasselijk nummer er meteen bij!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
er zit iets in mijn linkeroog wat best irritant voelt.
Clinton heeft zoveel naar links moeten gaan om Sanders en zijn aanhang tegemoet te komen. Ken genoeg mensen die op Jill Stein gaan stemmen(Green Party) wegens de DNC. Heb heel lang al gedacht dat de Democratische partij Bernie niet mocht en hem weg wou hebben maar werd altijd uitgelachen en niet serieus genomen, nou, ik heb toch een grijns gehad toen ik van die leaks hoorde.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true!
Toch had hij ook wel een punt waar ik het volstrekt niet mee eens was, maar ik weet niet meer wat dat was. Toch is hij sowieso verreweg de beste!
Mar ja, Clinton's vriendjes hebben er op illegale wijze voor gezorgd dat hij op een zijspoor gezet werd.
Was de beste kandidaat imo. Als mijn zus(een feminist die dagelijks wel begint over misogynie etc) voor Sanders zou kiezen ipv Clinton moet er toch wel wat mis zijn met haar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sanders was ook geen slechte keuze geweest inderdaad.
quote:
Ik zie grootste mogelijkheden voor verkiezingsposters..... - ToT vast ook wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan dingen af en toe wat knullig brengen, maar ja.. Ik ben dan ook niet in de race voor het presidentschap van de USA.
Clinton zegt ook wel eens dat alle vrouwen op haar zouden moeten stemmen omdat zij een vrouw is, maar veel feministen zeggen inderdaad dat vrouwen niet met hun kut stemmen, maar met hun verstand!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Was de beste kandidaat imo. Als mijn zus(een feminist die dagelijks wel begint over misogynie etc) voor Sanders zou kiezen ipv Clinton moet er toch wel wat mis zijn met haar.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens,Ik zou zelf op Martin O'Malley hebben gestemd. Hij wordt nu getipt als mogelijke partijvoorzitter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump-haters krijgen genoeg podium om hun ideeën te ventileren, en ook wel terecht! Maar Clinton moet ook bekritiseerd kunnen worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vond ook dat de media altijd zo Pro Clinton was. Die leaks zijn bijna nergens echt dik besproken en Sanders kreeg geen podium om dat aan de kaart te stellen, zo zie je maar hoe bagger de media is.
Leuk idee voor een painttopic idd!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie grootste mogelijkheden voor verkiezingsposters..... - ToT vast ook wel.
Ik heb voor Homijn ooit een Obama-achtige campagne gemaakt in de zogenaamde KLB-mod-verkiezing.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
Persconferentie waarin Homijn zijn kandidatuur introk.... - met op de achtergrond de posters
[ afbeelding ]
Post in kwestie: KLB / De nieuwe KLB-mod #11 Homijn :')
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
Persconferentie waarin Homijn zijn kandidatuur introk.... - met op de achtergrond de posters
[ afbeelding ]
Post in kwestie: KLB / De nieuwe KLB-mod #11 Homijn :')
moet je hier kommen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
moet je hier kommen!Backupkoffie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
filterkoffiequote:
ow ja, ik kan natuurlijk ook nog koffie in mijn ijsklontjesbakje doenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Oploskoffie misschien?Of gewoon nog een volle pot?
Ook al ervaring mee.... ONZ / Ik heb een hekel aan oploskoffiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Oploskoffie misschien?Of gewoon nog een volle pot?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook al ervaring mee.... ONZ / Ik heb een hekel aan oploskoffie
Grapje viel helemaal niet goed, trouwens. Bleek al te bestaan.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet zo flauw als deze: KLB / Cup a Soup maakt belofte niet waar
Scala & Kolacny Brothers.quote:
Ik proef niet echt enthousiasme uit je zinquote:
Het is wel leuk hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik proef niet echt enthousiasme uit je zin![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is wel leuk hoorMaar ik hoef er geen 20 nummers van op een rij
over 10 minuten kun je draaienquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet zo nog afwassen en stofzuigen
* Elfletterig heeft daar geen zin in
Prioriteitenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is fijn, maar dat wordt qua tijd een beetje lastig.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is altijd wel een mouw aan te passen, natuurlijk...
Geoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
quote:
Bomfunk MC's. De nieuwe BHquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja nou als je ze elke dag een stuk of 6 - 8x langs hoort komen met 3 of 4 nummers die telkens weer gedraaid worden.......
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:33 schreef Elfletterig het volgende:
DJ11 - What? Where? How? Who? (part 2)
Sinéad O'Connorquote:
aber natürlichquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Moet je me alleen wel even inroosteren. Een uurtje, okè?
quote:Programma van vandaag
16:37 - 17:37 DJ11 - What? Where? How? Who? (part 2)
20:00 - 22:00 DJ Symph Ola Again Serving (ijs en weder dienende)
What? Just told you guysquote:
quote:
hoi LBquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien tune ik zo in, heb soort van bezoek
ik heb al een tijdje geen jinglespiratie meer gehadquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor mijn komende reguliere uitzending ben ik iets bijzonders van plan met de jingle....
LittleBrowniequote:
ik had al een vaag vermoedenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens zijn we bezig - dat weten jullie nog niet, maar ik wel - met een blokje van nummers waar klassieke muziek in is verwerkt.
Tja, de '80s he!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:11 schreef knokkels het volgende:
Huh? Dat deuntje komt me erg bekend voor van een of ander C64 computerspelletje
ALstuquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
Aangevraagd / gesuggereerd door Knokkels, waarvoor dank![]()
De eerste keer dat ik een plaat draai die tijdens de uitzending is aangevraagd
quote:
Dank voor de deuntjesquote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
Luisteraar, bedankt voor het luisteren
Ja, maar ik moet even nog even wat dingen doen. Bezoek straks.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
Tracklisting - DJ11 - What? Where? How? Who? (Part 2)
01 Bomfunk MC's - Freestyler (radio edit)
Ik moest even klierenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest even klieren
Deze uitzending was voor mij heel leerzaam, wat betreft dingen gedaan krijgen nét voor en tijdens de uitzending(Ik had de Bomfunk MC's echt nét voor de uitzending uit de cd-kast geplukt en gegrabt)
Zal je de eerste zijn die het nummer op de radio gedraaid hebt?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
En ik ben ook wel een beetje trots dat ik een nummer heb gedraaid dat net een paar uur uit is.
Geen idee. Het lijkt me dat BBC Radio 6 Music zo'n track ook wel gelijk oppikt. Daar heb ik ook "Say" ontdekt. Ik loop wekelijks de playlisten van dergelijke zenders langs.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zal je de eerste zijn die het nummer op de radio gedraaid hebt?
Jammer, have funquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig kan helaas niet luisteren en moet nu afsluiten
* Elfletterig verwacht zo bezoek
Veel plezier met Symph
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:13 schreef just me het volgende:
* just me heeft het kabouterbos verlaten en probeert straks in de trein mee te luisteren
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:13 schreef just me het volgende:
* just me heeft het kabouterbos verlaten en probeert straks in de trein mee te luisteren
Ik heb afgelopen weekend weer genoeg dialecten en accenten gehoord...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die Noord - Hollanders ook met hun scherpe V
aan mij schijn je niet te kunnen horen waar ik vandaan kom, ik gooi er alleen heel af en toe iets Uteregs doorheen, met name als ik in de auto zitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend weer genoeg dialecten en accenten gehoord...
Gaspedaol!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
aan mij schijn je niet te kunnen horen waar ik vandaan kom, ik gooi er alleen heel af en toe iets Uteregs doorheen, met name als ik in de auto zit
Dat Utregs hoor je wel, je roots verraad je echter niet...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
aan mij schijn je niet te kunnen horen waar ik vandaan kom, ik gooi er alleen heel af en toe iets Uteregs doorheen, met name als ik in de auto zit
you are being servedquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu wil ik steeldrum muziek horen...
zitten daar niet van de mooie gekleurde stickertjes op?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel eens geprobeerd te spelen op zo'n steeldrum, dat valt echt niet mee
Gewoon vakjes rammen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel eens geprobeerd te spelen op zo'n steeldrum, dat valt echt niet mee
pure matelingquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Slechte herinneringen aan dit nummer.
5 Dagen in een politiecel een bandje met muziek moeten aanhoren, waar dit dus ook tussen zat.
Elk uur hetzelfde, verhoortechniek moet dat zijn geweest...
5 dagen is wel veel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Slechte herinneringen aan dit nummer.
5 Dagen in een politiecel een bandje met muziek moeten aanhoren, waar dit dus ook tussen zat.
Elk uur hetzelfde, verhoortechniek moet dat zijn geweest...
Ben nooit verder gekomen dan 3.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen cellentekort...
quote:
Ik 2 x 5 dagen in 2 maanden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nooit verder gekomen dan 3.
Ik werd vader en daarna ben ik braaf geworden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik 2 x 5 dagen in 2 maanden.
Dat was wel wat veel.
Maatschappelijk werker wilde me de 2e keer niet eens meer zien, die kon me al.
Kon ik fluiten naar mijn sigaretten...
'cross the Mercy denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Gerry zit ergens in een andere kamer?
op zolderquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Gerry zit ergens in een andere kamer?
als je het maar uit je hoofd laatquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Dit wordt vaak tijdens trouwfeestjes gedraaid, bruid en bruidegom op de schouders dan...
Je zit gewoon een pak hagelslag leeg te knagen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ff geen alcohol, hoofd bonkt al genoeg
laatste restje ja. Bewust geen chocola gekocht, gelukkig dit nog als noodoplossing achter de handquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zit gewoon een pak hagelslag leeg te knagen?
Paard zal heerlijk smaken in de favela's...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is inmiddels gearriveerd.
Stoofvlees.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paard zal heerlijk smaken in de favela's...
Met de biefstuk kan dat wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar nemen ze de tijd niet voor.
Die uitgehongerde stumperds vreten het desnoods rauw...
Da's een goede, Lemon van U2...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Met citroenen erbij, een en al kilte
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met z'n rondje door Nederland
Jij moet wat offers brengen...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg nu net een knal voor mijn kop
Waarom, dit is tof nummer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg nu net een knal voor mijn kop
Hij zal het wel verdiend hebben 😊quote:
Het volgende station is Leiden...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Hij zal het wel verdiend hebben 😊
Just me gaat overstappen
Vrouwenlogica.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Hij zal het wel verdiend hebben 😊
daar ga ik binnenkort heenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het volgende station is Leiden...
best wel jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Je zit nu wel aan je Status Quotum...
Leuke restaurantjes, leuke terrasjes, goede markt op zaterdag, aparte winkels, relaxte stad...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben ooit een keer daar in een schouwburg geweest, verder ken ik de stad niet.
Ben op CS overgestaptquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het volgende station is Leiden...
Veel studenten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuke restaurantjes, leuke terrasjes, goede markt op zaterdag, aparte winkels, relaxte stad...
leuke stadquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuke restaurantjes, leuke terrasjes, goede markt op zaterdag, aparte winkels, relaxte stad...
Willem heeft er zijn naam prins pils opgedaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook, soms halfnaakt voor het raam...
Dat is dan de reden dat ik je nooit eerder heb gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik ging studeren leek Leiden me niks en heb ik voor Utrecht gekozen
Eerst wachten op de bus, toen wachten op de treinquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je ook al lang onderweg vanuit Hillywood...
Utrecht is ook wel leuk maar ga dan meestal met schoonzoon en zijn neefje, die zijn kind aan huis daar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan de reden dat ik je nooit eerder heb gezien.
In Utrecht kom ik zelden, in Leiden zeer geregeld...
Wachten duurt lang...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
Eerst wachten op de bus, toen wachten op de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |