laatste restje ja. Bewust geen chocola gekocht, gelukkig dit nog als noodoplossing achter de handquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zit gewoon een pak hagelslag leeg te knagen?
Paard zal heerlijk smaken in de favela's...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is inmiddels gearriveerd.
Stoofvlees.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paard zal heerlijk smaken in de favela's...
Met de biefstuk kan dat wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar nemen ze de tijd niet voor.
Die uitgehongerde stumperds vreten het desnoods rauw...
Da's een goede, Lemon van U2...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Met citroenen erbij, een en al kilte
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met z'n rondje door Nederland
Jij moet wat offers brengen...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg nu net een knal voor mijn kop
Waarom, dit is tof nummer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg nu net een knal voor mijn kop
Hij zal het wel verdiend hebben 😊quote:
Het volgende station is Leiden...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Hij zal het wel verdiend hebben 😊
Just me gaat overstappen
Vrouwenlogica.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Hij zal het wel verdiend hebben 😊
daar ga ik binnenkort heenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het volgende station is Leiden...
best wel jaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Je zit nu wel aan je Status Quotum...
Leuke restaurantjes, leuke terrasjes, goede markt op zaterdag, aparte winkels, relaxte stad...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben ooit een keer daar in een schouwburg geweest, verder ken ik de stad niet.
Ben op CS overgestaptquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het volgende station is Leiden...
Veel studenten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuke restaurantjes, leuke terrasjes, goede markt op zaterdag, aparte winkels, relaxte stad...
leuke stadquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuke restaurantjes, leuke terrasjes, goede markt op zaterdag, aparte winkels, relaxte stad...
Willem heeft er zijn naam prins pils opgedaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook, soms halfnaakt voor het raam...
Dat is dan de reden dat ik je nooit eerder heb gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik ging studeren leek Leiden me niks en heb ik voor Utrecht gekozen
Eerst wachten op de bus, toen wachten op de treinquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je ook al lang onderweg vanuit Hillywood...
Utrecht is ook wel leuk maar ga dan meestal met schoonzoon en zijn neefje, die zijn kind aan huis daar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan de reden dat ik je nooit eerder heb gezien.
In Utrecht kom ik zelden, in Leiden zeer geregeld...
Wachten duurt lang...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
Eerst wachten op de bus, toen wachten op de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |