Jammer, have funquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig kan helaas niet luisteren en moet nu afsluiten
* Elfletterig verwacht zo bezoek
Veel plezier met Symph
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:13 schreef just me het volgende:
* just me heeft het kabouterbos verlaten en probeert straks in de trein mee te luisteren
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:13 schreef just me het volgende:
* just me heeft het kabouterbos verlaten en probeert straks in de trein mee te luisteren
Ik heb afgelopen weekend weer genoeg dialecten en accenten gehoord...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die Noord - Hollanders ook met hun scherpe V
aan mij schijn je niet te kunnen horen waar ik vandaan kom, ik gooi er alleen heel af en toe iets Uteregs doorheen, met name als ik in de auto zitquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend weer genoeg dialecten en accenten gehoord...
Gaspedaol!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
aan mij schijn je niet te kunnen horen waar ik vandaan kom, ik gooi er alleen heel af en toe iets Uteregs doorheen, met name als ik in de auto zit
Dat Utregs hoor je wel, je roots verraad je echter niet...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
aan mij schijn je niet te kunnen horen waar ik vandaan kom, ik gooi er alleen heel af en toe iets Uteregs doorheen, met name als ik in de auto zit
you are being servedquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu wil ik steeldrum muziek horen...
zitten daar niet van de mooie gekleurde stickertjes op?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel eens geprobeerd te spelen op zo'n steeldrum, dat valt echt niet mee
Gewoon vakjes rammen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel eens geprobeerd te spelen op zo'n steeldrum, dat valt echt niet mee
pure matelingquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Slechte herinneringen aan dit nummer.
5 Dagen in een politiecel een bandje met muziek moeten aanhoren, waar dit dus ook tussen zat.
Elk uur hetzelfde, verhoortechniek moet dat zijn geweest...
5 dagen is wel veel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Slechte herinneringen aan dit nummer.
5 Dagen in een politiecel een bandje met muziek moeten aanhoren, waar dit dus ook tussen zat.
Elk uur hetzelfde, verhoortechniek moet dat zijn geweest...
Ben nooit verder gekomen dan 3.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen cellentekort...
quote:
Ik 2 x 5 dagen in 2 maanden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nooit verder gekomen dan 3.
Ik werd vader en daarna ben ik braaf geworden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik 2 x 5 dagen in 2 maanden.
Dat was wel wat veel.
Maatschappelijk werker wilde me de 2e keer niet eens meer zien, die kon me al.
Kon ik fluiten naar mijn sigaretten...
'cross the Mercy denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Gerry zit ergens in een andere kamer?
op zolderquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Gerry zit ergens in een andere kamer?
als je het maar uit je hoofd laatquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Dit wordt vaak tijdens trouwfeestjes gedraaid, bruid en bruidegom op de schouders dan...
Je zit gewoon een pak hagelslag leeg te knagen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ff geen alcohol, hoofd bonkt al genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |