Dat sowieso!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als Trump zelfs zijn eigen partij ziet leeglopen ten gunste van de democraten, doe je iets fout als Trump zijnde
Wikileaks staat op het punt gegevens te verspreiden die volgens hen gegarandeerd voor de arrestatie van Clinton zullen zorgen, maar ja: kan grootspraak zijn, en Clinton heeft sowieso heel veel machtige vrienden.quote:
Toch heb ik liever Clinton dan Trump. Er is ook nog zoiets als stabiliteit in de wereld.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Windmolens!![]()
Maar ALLE vogels?
WTF?
Maar goed, als je ziet wat een ongelooflijk gewetenloze en corrupte bitch die Clinton is, kun je haast beter een volslagen idioot aan het roer hebben.
Volgens mij heb je met deze verkiezingen serieus de slechtste keuzes OOIT!!!!
Ik kan dingen af en toe wat knullig brengen, maar ja.. Ik ben dan ook niet in de race voor het presidentschap van de USA.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mogelijk bedoelt hij dat vogels tegen windmolens aanvliegen?
Bij Trump weet je zeker dat haat en nijd hoogtij gaat vieren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch heb ik liever Clinton dan Trump. Er is ook nog zoiets als stabiliteit in de wereld.
Een idioot of een corrupt persoon die de voorzitter van de DNC direct aanneemt als ze stopt bij de partij omdat ze is betrapt op haar corruptie. Geweldige keuze. Ik was altijd kamp Sanders maar helaas voor hem loopt hij qua plannen gewoon jaren voor op Amerika.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:31 schreef ToT het volgende:
Volgens mij heb je met deze verkiezingen serieus de slechtste keuzes OOIT!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True, true!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Een idioot of een corrupt persoon die de voorzitter van de DNC direct aanneemt als ze stopt bij de partij omdat ze is betrapt op haar corruptie. Geweldige keuze. Ik was altijd kamp Sanders maar helaas voor hem loopt hij qua plannen gewoon jaren voor op Amerika.
Sanders was ook geen slechte keuze geweest inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Een idioot of een corrupt persoon die de voorzitter van de DNC direct aanneemt als ze stopt bij de partij omdat ze is betrapt op haar corruptie. Geweldige keuze. Ik was altijd kamp Sanders maar helaas voor hem loopt hij qua plannen gewoon jaren voor op Amerika.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:37 schreef knokkels het volgende:
Ben benieuwd of ik morgen contact met de huisarts kan krijgen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
er zit iets in mijn linkeroog wat best irritant voelt.quote:
Toepasselijk nummer er meteen bij!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
er zit iets in mijn linkeroog wat best irritant voelt.
Clinton heeft zoveel naar links moeten gaan om Sanders en zijn aanhang tegemoet te komen. Ken genoeg mensen die op Jill Stein gaan stemmen(Green Party) wegens de DNC. Heb heel lang al gedacht dat de Democratische partij Bernie niet mocht en hem weg wou hebben maar werd altijd uitgelachen en niet serieus genomen, nou, ik heb toch een grijns gehad toen ik van die leaks hoorde.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true!
Toch had hij ook wel een punt waar ik het volstrekt niet mee eens was, maar ik weet niet meer wat dat was. Toch is hij sowieso verreweg de beste!
Mar ja, Clinton's vriendjes hebben er op illegale wijze voor gezorgd dat hij op een zijspoor gezet werd.
Was de beste kandidaat imo. Als mijn zus(een feminist die dagelijks wel begint over misogynie etc) voor Sanders zou kiezen ipv Clinton moet er toch wel wat mis zijn met haar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sanders was ook geen slechte keuze geweest inderdaad.
quote:
Ik zie grootste mogelijkheden voor verkiezingsposters..... - ToT vast ook wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan dingen af en toe wat knullig brengen, maar ja.. Ik ben dan ook niet in de race voor het presidentschap van de USA.
Clinton zegt ook wel eens dat alle vrouwen op haar zouden moeten stemmen omdat zij een vrouw is, maar veel feministen zeggen inderdaad dat vrouwen niet met hun kut stemmen, maar met hun verstand!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Was de beste kandidaat imo. Als mijn zus(een feminist die dagelijks wel begint over misogynie etc) voor Sanders zou kiezen ipv Clinton moet er toch wel wat mis zijn met haar.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens,Ik zou zelf op Martin O'Malley hebben gestemd. Hij wordt nu getipt als mogelijke partijvoorzitter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump-haters krijgen genoeg podium om hun ideeën te ventileren, en ook wel terecht! Maar Clinton moet ook bekritiseerd kunnen worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vond ook dat de media altijd zo Pro Clinton was. Die leaks zijn bijna nergens echt dik besproken en Sanders kreeg geen podium om dat aan de kaart te stellen, zo zie je maar hoe bagger de media is.
Leuk idee voor een painttopic idd!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie grootste mogelijkheden voor verkiezingsposters..... - ToT vast ook wel.
Ik heb voor Homijn ooit een Obama-achtige campagne gemaakt in de zogenaamde KLB-mod-verkiezing.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
Persconferentie waarin Homijn zijn kandidatuur introk.... - met op de achtergrond de posters
[ afbeelding ]
Post in kwestie: KLB / De nieuwe KLB-mod #11 Homijn :')
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
Persconferentie waarin Homijn zijn kandidatuur introk.... - met op de achtergrond de posters
[ afbeelding ]
Post in kwestie: KLB / De nieuwe KLB-mod #11 Homijn :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |