SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Heb nog een album van 'm gevonden...quote:
Luchtkastelen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog een album van 'm gevonden...
Die tijd is geweest,quote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:35 schreef Melting het volgende:
Dit zou je tegenwoordig zo niet meer moeten proberen op het podium.
Fad Gadgetquote:
Nou, HIER is je pilsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:35 schreef Melting het volgende:
Dit zou je tegenwoordig zo niet meer moeten proberen op het podium.
Tja dat "Witch doctor" is een tof nummer met een toffe clip, maar dit slaat idd echt nergens op.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:33 schreef knokkels het volgende:
NWS / Nederlandse rockband 'De Staat' krijgt jaarlijks ruim 2,5 ton subsidie
qué?
Howdy!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja dat "Witch doctor" is een tof nummer met een toffe clip, maar dit slaat idd echt nergens op.Helleuh overigens!
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Howdy!![]()
Ja inderdaad, maandelijks 21917 euro binnenkrijgen.
Zullen we ook een bandje opstarten, ToT?
Dan hebben we al 2 triangeljosti'squote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]The Radio49 houseband! Ik speel wel de triangel!
En we hebben hier ook mensen die met de synthesizer en keyboard of orgel overweg kunnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan hebben we al 2 triangeljosti's![]()
Ik heb nog een gitaartje hier liggen
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
En we hebben hier ook mensen die met de synthesizer en keyboard of orgel overweg kunnen.
Van mij ook, dus wie weet valt onze timing dan weer precies samen!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:52 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Mijn timinggevoel is wel ruk hoor. Is dat een probleem denk je?
Ahh kunnen we dan weer marketen als "apart"quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mij ook, dus wie weet valt onze timing dan weer precies samen!
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:18 schreef knokkels het volgende:
Wil ik net een show aanmaken: DJ Knokkels - 100% Bomfunk MC's vrij, is het nummer afgelopen
Grote kans op, dat welquote:
quote:Programma van vandaag
14:35 - 16:35 DJ Knokkels - 100% gegarandeerd vrij van Bomfunk MC's
20:00 - 22:00 DJ Symph Ola Again Serving (ijs en weder dienende)
Wel interessant!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:48 schreef knokkels het volgende:
Dit klinkt niet als Icona P........... owwwwwwwww wacht![]()
Had hem met een half oog gequeuedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |