Een type Van Gaal. Klopt wel dusquote:Op zondag 31 juli 2016 18:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Leeftijd he, beetje lafjes in de middencirkel rondwandelen.
Zingen is altijd triest, tenzij Axl Rose het doetquote:Op zondag 31 juli 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt er eindelijk eens gezongen in de Arena, is het weer niet goed.
Klopt. Als hem dat eens een keer zou lukken.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zingen is altijd triest, tenzij Axl Rose het doet
Is volgens Cocu niet de echte reden. Hij mist ritme en Brenet heeft een goede voorbereiding achter de rugquote:Op zondag 31 juli 2016 18:34 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Te laat terug van vakantie of zo, heeft straf
Betten op PSV nu het nog kan, quotering is aardig hoogquote:Op zondag 31 juli 2016 18:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik neem mijn woorden terug dat Feyenoord wel zou winnen, wat een slechte ploeg lol
Die konden van PSV winnen. Ziet er voorlopig bij jullie niet naar uit.quote:
Ze worden met dit materiaal minstens 18e.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik neem mijn woorden terug dat Feyenoord wel zou winnen, wat een slechte ploeg lol
PSV staat prima.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Correct, beide ploegen bakken er he-le-maal niks van
Te laatquote:Op zondag 31 juli 2016 18:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Betten op PSV nu het nog kan, quotering is aardig hoog
gvd net te laatquote:Op zondag 31 juli 2016 18:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb prematch op PSVquote:Op zondag 31 juli 2016 18:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
134quote:Op zondag 31 juli 2016 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeveel is Propper eigenlijk wel niet waard als je Milik voor 34 ziet gaan.
Kom er net in. PSV kansen gemist ?quote:
8 miljoen kun je m ophalenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV had rood moeten hebben.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoorders gaan roepen dat dit een lucky kutgoal is
3 miljoen. Dankzij Danny Blind is de Nederlandse reputatie wat anders dan de Poolse.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Miljoentje of twaalf?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat was het toch ook?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De helft.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
De keeper had em kunnen hebbenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
3 miljoen. Dankzij Danny Blind is de Nederlandse reputatie wat anders dan de Poolse.
quote:
Uh, okéquote:
Misschien 10?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sow.quote:
We spelen teringslecht en verdienen de tegengoal, maar hij was alsnog lucky natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
U mad bro?quote:
Nkrmaal is het wel iets beterquote:Op zondag 31 juli 2016 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh, dit is het niveau van Feyenoord. Volg je je club wel?
Omdat Dickie nu bij het NL elftal zit zekerquote:Op zondag 31 juli 2016 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV voetbalt niet goed maar staan tactisch wel goed. Feyenoord is gewoon heel erg slecht. De lijn van vorig seizoen wordt netjes doorgetrokken.
Ajax is de lachende derde.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:42 schreef Zorro het volgende:
Zowel PSV als Feyenoord gaan verder waar ze vorig seizoen zijn gebleven.
PSV weinig kansen nodig, tenzij strafschop, dan is het mis.
Feyenoord... nou ja, Feyenoord dus.
Hooen dat er wat potentiele deals zijn afgeketst na die smerige aanval in de rugquote:
Gio zal z'n record van 7 (dacht ik) wedstrijden op rij verliezen wel willen aanscherpen, zo lijkt het althans.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:42 schreef Zorro het volgende:
Zowel PSV als Feyenoord gaan verder waar ze vorig seizoen zijn gebleven.
PSV weinig kansen nodig, tenzij strafschop, dan is het mis.
Feyenoord... nou ja, Feyenoord dus.
Je bent zelf smerig.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hooen dat er wat potentiele deals zijn afgeketst na die smerige aanval in de rug
Nou volgens mij kunnen ze Feyenoord wel hebben hoor. Tweede dus.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou volgens mij kunnen ze Feyenoord wel hebben hoor. Tweede dus.
Smerigquote:Op zondag 31 juli 2016 18:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hooen dat er wat potentiele deals zijn afgeketst na die smerige aanval in de rug
Straks winnen ze de eerste drie potjes en in mei kunnen we weer genieten van schuimbekkenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord laat duidelijk zien dat ze dit jaar toch echt mee gaan doen om het kampioenschap
Berghuis is de missende link, duidelijk.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord laat duidelijk zien dat ze dit jaar toch echt mee gaan doen om het kampioenschap
Feyenoord heeft niet eens een fatsoenlijke aanval opgezet.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:45 schreef Doublepain het volgende:
Mooie aanval, jammer dat Locadia dit seizoen weer op de flanken staat
Ik eet op dit moment. Ik denk niet dat je gek veel gaat missenquote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 31 juli 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft niet eens een fatsoenlijke aanval opgezet.
Prima seizoen gehad maar dat zegt natuurlijk ook niet alles. Ik ben wel benieuwd naar hem maar ik verwacht niet dat het de verlosser wordt neequote:Op zondag 31 juli 2016 18:45 schreef Kopsterk het volgende:
Zo'n bijzondere speler was Berghuis toch ook weer niet bij AZ?
Moet dat nou de verlosser van Feyenoord worden
We missen gewoon nog een aardige rechtsbuiten.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:45 schreef Kopsterk het volgende:
Zo'n bijzondere speler was Berghuis toch ook weer niet bij AZ?
Moet dat nou de verlosser van Feyenoord worden
twitter:voetbalhumor twitterde op zondag 31-07-2016 om 18:46:10De logica van de scheids... #jcschaal #feypsv https://t.co/0NDB3xrGHh reageer retweet
madtwitter:PMeulenbelt twitterde op zondag 31-07-2016 om 18:46:54Wist niet dat het nieuwe uitshirt van PSV geel met zwart was #feypsv reageer retweet
't Is verdorie net het Nederlands Elftal zoquote:Op zondag 31 juli 2016 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat Feyenoord vandaag nog op doel schieten of wat?
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik quotede de verkeerde. VERGEEF ME OH DUBBELPIJN.
Wat een dramatische statistieken. 1 schot op doel in de hele eerste helft, beide partijenquote:
Klinkt wel als een potje van Ajax vorig seizoenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een dramatische statistieken. 1 schot op doel in de hele eerste helft, beide partijen
Vilhena en Elia zijn toch wel de opperkwalletjesquote:Op zondag 31 juli 2016 18:49 schreef franske19 het volgende:
Enige opwinding wordt veroorzaakt door de opstootjes. PSV heeft me een paar kwallen in het veld staan.
We zitten op SBS, rot op met je FOXquote:Op zondag 31 juli 2016 18:51 schreef TC03 het volgende:
Waarom draagt Jan Jood in godsnaam een outfit die zelfs met kerst redelijk overdressed is? Echt debiel hoor hoe overdreven iedereen altijd gekleed is bij Fox.
Tel al 22 sec.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijgen we zo een bespreking van 7 seconden en dan weer door met reclame
Ja, maar dan wel op het doel waar net Zoet in stondquote:Op zondag 31 juli 2016 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat Feyenoord vandaag nog op doel schieten of wat?
Daarom lekker FOXgoden kijken.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:53 schreef Doublepain het volgende:
14 minuten reclame, 1 minuut analyse..
Zo kennen we je weer SBS6
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:52 schreef Joezi het volgende:
Het inlegkruisje van Naomi van As, lekker sniffelen
Eredivisie is een must natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, ik twijfel nog welk van de 3 abo's ik zal nemen dit seizoen
Dat Feyenoordvak erachter ookquote:Op zondag 31 juli 2016 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die keeper juicht alsof 'ie de bal net uit de kruising heeft geplukt
Doet me denken aan Cil tegen Jablonec vorig jaarquote:Op zondag 31 juli 2016 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die keeper juicht alsof 'ie de bal net uit de kruising heeft geplukt
Was bij het EK niet andersquote:Op zondag 31 juli 2016 18:53 schreef Doublepain het volgende:
14 minuten reclame, 1 minuut analyse..
Zo kennen we je weer SBS6
Voor de wedstrijd nog een uitgebreide analyse van hem over hoe hij wel de beste middenvelder van de Eredivisie zou kunnen zijnquote:
Voor 2 euro meer heb je ook fox internationaal.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eredivisie is een must natuurlijk.
Hoeveel Pokémon heb jij vandaag gevangen?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:55 schreef timmmmm het volgende:
De Jong, luister je? Aanvallende tips van Heitinga![]()
Ik moest er ook aan denken /sad. Gelukkig is het bij ons de vierde keeper maarquote:Op zondag 31 juli 2016 18:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Doet me denken aan Cil tegen Jablonec vorig jaarTreuriger dan dat kan niet
Guardado is echt wel een klasse beterquote:Op zondag 31 juli 2016 18:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd nog een uitgebreide analyse van hem over hoe hij wel de beste middenvelder van de Eredivisie zou kunnen zijn
No wayquote:Op zondag 31 juli 2016 18:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd nog een uitgebreide analyse van hem over hoe hij wel de beste middenvelder van de Eredivisie zou kunnen zijn
Hangt van je contract af.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor 2 euro meer heb je ook fox internationaal.
Mijn ballen zijn op. Gister wel een pikachu gescoordquote:Op zondag 31 juli 2016 18:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoeveel Pokémon heb jij vandaag gevangen?
[ afbeelding ]
Overschatte speler.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
No way
Guardado > iedereen. Sowieso.
Moet me weer opnieuw aanmelden, heb het eind van het seizoen opgezegd.quote:
Heb vandaag een magmar en Electabuzz gevangenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoeveel Pokémon heb jij vandaag gevangen?
[ afbeelding ]
Serero, Riedewald, Pröpper, Hendrix, Vilhena, Guardaad en iedereen die boven gemiddeld kan voetballen ookquote:
Fijne open deurquote:Op zondag 31 juli 2016 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.
Daarbij is Pröpper ook al beter dan El Ahmadi.
Ik durf te stellen dat Bryan Smeets een betere middenvelder is dan El Ahmadi.quote:
Jup, ingevoerd vlak voor het EK.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:59 schreef Zipportal het volgende:
Sinds wanneer is de aftrap met één man? Op het EK was dat ook al. Nieuwe regel?
De beste middenvelder in de Eredivisie sluit pas eind augustus weer aan.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.
Daarbij is Pröpper ook al beter dan El Ahmadi.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, ingevoerd vlak voor het EK.
echt? Nice, dom gedoe altijdquote:Op zondag 31 juli 2016 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, ingevoerd vlak voor het EK.
De bezuinigingen zijn nu ook merkbaar in het voetbal. Als zelfs de aftrap nog maar door 1 speler gedaan wordt.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:59 schreef Zipportal het volgende:
Sinds wanneer is de aftrap met één man? Op het EK was dat ook al. Nieuwe regel?
Kramerquote:Op zondag 31 juli 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand me vertellen wat voor plan Gio heeft?
Meer ballen op Kuyt laten spelen.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
Gudelj is ook beter dan El Ahmadi.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat Bryan Smeets een betere middenvelder is dan El Ahmadi.
Zeg ik niet (lol)quote:Op zondag 31 juli 2016 19:02 schreef JanCees het volgende:
Hoe plaats ik een TR voor een individuele post op mobiel?
Feyenoord heeft nog steeds niks geleerd van vorig jaar. Kuyt is geen 10, Toornstra is geen rechtsbuiten en Nelom komt zwaar te kort. Voetballend is het weer 3 keer niks, niet zo raar ook aangezien het team enkel op de spits na hetzelfde is.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
Niet gelezen.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog steeds niks geleerd van vorig jaar. Kuyt is geen 10, Toornstra is geen rechtsbuiten en Nelom komt zwaar te kort. Voetballend is het weer 3 keer niks, niet zo raar ook aangezien het team enkel op de spits na hetzelfde is.
Ondanks dat het pas de eerste wedstrijd van het seizoen is, zie ik geen enkele reden waarom dit Feyenoord mee gaat spelen om de titel. Voetballend leggen ze het zwaar af tegen Ajax en Psv.
Mod eens opquote:Op zondag 31 juli 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees jij überhaupt een post van Joezi?
Ik probeer dat zo min mogelijk te doen.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees jij überhaupt een post van Joezi?
Er was ooit een tweede helft waarin PSV 8 keer scoorde tegen Feyenoord. Dus jawel, het kan slechter.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:03 schreef Bolasie het volgende:
De tweede helft kan niet slechter voor Feyenoord.
oke cool dan ga ik het kijkenquote:Op zondag 31 juli 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Sommigen zeggen beter dan The Wire maar vind ik niet.
En het einde is superkut
En jij bent?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:05 schreef Tagliano het volgende:
Als we nou allemaal even lekker de posts van Joezi laten voor wat ze zijn
Terecht wel, bang voor de verveling als hij weer 20 minuten op dezelfde plek staatquote:Op zondag 31 juli 2016 19:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meteen zie je de paniek bij PSV achterin.
Wil jij eens stoppen met je haatcampagne? Je weet niet met wie je mest!quote:Op zondag 31 juli 2016 19:05 schreef Tagliano het volgende:
Als we nou allemaal even lekker de posts van Joezi laten voor wat ze zijn
Eetze.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:06 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga eten, als ik terug kom heeft Kramer 2x gescoord.
Feyenoorders bedoel je?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sommige riepen dat Kuijt de beste speler van de Eredivisie is.
Wat een uitstekende omschrijvingquote:Op zondag 31 juli 2016 19:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze noemen Genee en Derksen wel eens een gouden koppel maar wij kunnen er ook wat van
Sommige riepen zelfs dat hij vorig seizoen Feyenoord in zijn eentje kampioen zou makenquote:Op zondag 31 juli 2016 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sommige riepen dat Kuijt de beste speler van de Eredivisie is.
Dat zou ik eigenlijk best leuk vindenquote:Op zondag 31 juli 2016 19:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oke en voortaan mondje dicht over Joezi anders TR ik al je posts vriend
De mods minder.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk best leuk vinden
Walgelijk dat jij geen moderator bent geworden.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
doe niet biggiequote:Op zondag 31 juli 2016 19:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
GGMM zou het eens mogen proberen.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Walgelijk dat jij geen moderator bent geworden.
Jij komt alleen op straat voor pokemon go maat. Ik was al al streetwise toen ik hier als kind op de straat stondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |