Omdat Dickie nu bij het NL elftal zit zekerquote:Op zondag 31 juli 2016 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV voetbalt niet goed maar staan tactisch wel goed. Feyenoord is gewoon heel erg slecht. De lijn van vorig seizoen wordt netjes doorgetrokken.
Ajax is de lachende derde.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:42 schreef Zorro het volgende:
Zowel PSV als Feyenoord gaan verder waar ze vorig seizoen zijn gebleven.
PSV weinig kansen nodig, tenzij strafschop, dan is het mis.
Feyenoord... nou ja, Feyenoord dus.
Hooen dat er wat potentiele deals zijn afgeketst na die smerige aanval in de rugquote:
Gio zal z'n record van 7 (dacht ik) wedstrijden op rij verliezen wel willen aanscherpen, zo lijkt het althans.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:42 schreef Zorro het volgende:
Zowel PSV als Feyenoord gaan verder waar ze vorig seizoen zijn gebleven.
PSV weinig kansen nodig, tenzij strafschop, dan is het mis.
Feyenoord... nou ja, Feyenoord dus.
Je bent zelf smerig.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hooen dat er wat potentiele deals zijn afgeketst na die smerige aanval in de rug
Nou volgens mij kunnen ze Feyenoord wel hebben hoor. Tweede dus.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou volgens mij kunnen ze Feyenoord wel hebben hoor. Tweede dus.
Smerigquote:Op zondag 31 juli 2016 18:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hooen dat er wat potentiele deals zijn afgeketst na die smerige aanval in de rug
Straks winnen ze de eerste drie potjes en in mei kunnen we weer genieten van schuimbekkenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord laat duidelijk zien dat ze dit jaar toch echt mee gaan doen om het kampioenschap
Berghuis is de missende link, duidelijk.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord laat duidelijk zien dat ze dit jaar toch echt mee gaan doen om het kampioenschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |