Heb vandaag een magmar en Electabuzz gevangenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoeveel Pokémon heb jij vandaag gevangen?
[ afbeelding ]
Serero, Riedewald, Pröpper, Hendrix, Vilhena, Guardaad en iedereen die boven gemiddeld kan voetballen ookquote:
Fijne open deurquote:Op zondag 31 juli 2016 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.
Daarbij is Pröpper ook al beter dan El Ahmadi.
Ik durf te stellen dat Bryan Smeets een betere middenvelder is dan El Ahmadi.quote:
Jup, ingevoerd vlak voor het EK.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:59 schreef Zipportal het volgende:
Sinds wanneer is de aftrap met één man? Op het EK was dat ook al. Nieuwe regel?
De beste middenvelder in de Eredivisie sluit pas eind augustus weer aan.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.
Daarbij is Pröpper ook al beter dan El Ahmadi.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, ingevoerd vlak voor het EK.
echt? Nice, dom gedoe altijdquote:Op zondag 31 juli 2016 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, ingevoerd vlak voor het EK.
De bezuinigingen zijn nu ook merkbaar in het voetbal. Als zelfs de aftrap nog maar door 1 speler gedaan wordt.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:59 schreef Zipportal het volgende:
Sinds wanneer is de aftrap met één man? Op het EK was dat ook al. Nieuwe regel?
Kramerquote:Op zondag 31 juli 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand me vertellen wat voor plan Gio heeft?
Meer ballen op Kuyt laten spelen.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
Gudelj is ook beter dan El Ahmadi.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat Bryan Smeets een betere middenvelder is dan El Ahmadi.
Zeg ik niet (lol)quote:Op zondag 31 juli 2016 19:02 schreef JanCees het volgende:
Hoe plaats ik een TR voor een individuele post op mobiel?
Feyenoord heeft nog steeds niks geleerd van vorig jaar. Kuyt is geen 10, Toornstra is geen rechtsbuiten en Nelom komt zwaar te kort. Voetballend is het weer 3 keer niks, niet zo raar ook aangezien het team enkel op de spits na hetzelfde is.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |