't Is verdorie net het Nederlands Elftal zoquote:Op zondag 31 juli 2016 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat Feyenoord vandaag nog op doel schieten of wat?
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik quotede de verkeerde. VERGEEF ME OH DUBBELPIJN.
Wat een dramatische statistieken. 1 schot op doel in de hele eerste helft, beide partijenquote:
Klinkt wel als een potje van Ajax vorig seizoenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een dramatische statistieken. 1 schot op doel in de hele eerste helft, beide partijen
Vilhena en Elia zijn toch wel de opperkwalletjesquote:Op zondag 31 juli 2016 18:49 schreef franske19 het volgende:
Enige opwinding wordt veroorzaakt door de opstootjes. PSV heeft me een paar kwallen in het veld staan.
We zitten op SBS, rot op met je FOXquote:Op zondag 31 juli 2016 18:51 schreef TC03 het volgende:
Waarom draagt Jan Jood in godsnaam een outfit die zelfs met kerst redelijk overdressed is? Echt debiel hoor hoe overdreven iedereen altijd gekleed is bij Fox.
Tel al 22 sec.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijgen we zo een bespreking van 7 seconden en dan weer door met reclame
Ja, maar dan wel op het doel waar net Zoet in stondquote:Op zondag 31 juli 2016 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat Feyenoord vandaag nog op doel schieten of wat?
Daarom lekker FOXgoden kijken.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:53 schreef Doublepain het volgende:
14 minuten reclame, 1 minuut analyse..
Zo kennen we je weer SBS6
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:52 schreef Joezi het volgende:
Het inlegkruisje van Naomi van As, lekker sniffelen
Eredivisie is een must natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, ik twijfel nog welk van de 3 abo's ik zal nemen dit seizoen
Dat Feyenoordvak erachter ookquote:Op zondag 31 juli 2016 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die keeper juicht alsof 'ie de bal net uit de kruising heeft geplukt
Doet me denken aan Cil tegen Jablonec vorig jaarquote:Op zondag 31 juli 2016 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die keeper juicht alsof 'ie de bal net uit de kruising heeft geplukt
Was bij het EK niet andersquote:Op zondag 31 juli 2016 18:53 schreef Doublepain het volgende:
14 minuten reclame, 1 minuut analyse..
Zo kennen we je weer SBS6
Voor de wedstrijd nog een uitgebreide analyse van hem over hoe hij wel de beste middenvelder van de Eredivisie zou kunnen zijnquote:
Voor 2 euro meer heb je ook fox internationaal.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eredivisie is een must natuurlijk.
Hoeveel Pokémon heb jij vandaag gevangen?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:55 schreef timmmmm het volgende:
De Jong, luister je? Aanvallende tips van Heitinga![]()
Ik moest er ook aan denken /sad. Gelukkig is het bij ons de vierde keeper maarquote:Op zondag 31 juli 2016 18:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Doet me denken aan Cil tegen Jablonec vorig jaarTreuriger dan dat kan niet
Guardado is echt wel een klasse beterquote:Op zondag 31 juli 2016 18:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd nog een uitgebreide analyse van hem over hoe hij wel de beste middenvelder van de Eredivisie zou kunnen zijn
No wayquote:Op zondag 31 juli 2016 18:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd nog een uitgebreide analyse van hem over hoe hij wel de beste middenvelder van de Eredivisie zou kunnen zijn
Hangt van je contract af.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor 2 euro meer heb je ook fox internationaal.
Mijn ballen zijn op. Gister wel een pikachu gescoordquote:Op zondag 31 juli 2016 18:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoeveel Pokémon heb jij vandaag gevangen?
[ afbeelding ]
Overschatte speler.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
No way
Guardado > iedereen. Sowieso.
Moet me weer opnieuw aanmelden, heb het eind van het seizoen opgezegd.quote:
Heb vandaag een magmar en Electabuzz gevangenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoeveel Pokémon heb jij vandaag gevangen?
[ afbeelding ]
Serero, Riedewald, Pröpper, Hendrix, Vilhena, Guardaad en iedereen die boven gemiddeld kan voetballen ookquote:
Fijne open deurquote:Op zondag 31 juli 2016 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.
Daarbij is Pröpper ook al beter dan El Ahmadi.
Ik durf te stellen dat Bryan Smeets een betere middenvelder is dan El Ahmadi.quote:
Jup, ingevoerd vlak voor het EK.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:59 schreef Zipportal het volgende:
Sinds wanneer is de aftrap met één man? Op het EK was dat ook al. Nieuwe regel?
De beste middenvelder in de Eredivisie sluit pas eind augustus weer aan.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.
Daarbij is Pröpper ook al beter dan El Ahmadi.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, ingevoerd vlak voor het EK.
echt? Nice, dom gedoe altijdquote:Op zondag 31 juli 2016 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jup, ingevoerd vlak voor het EK.
De bezuinigingen zijn nu ook merkbaar in het voetbal. Als zelfs de aftrap nog maar door 1 speler gedaan wordt.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:59 schreef Zipportal het volgende:
Sinds wanneer is de aftrap met één man? Op het EK was dat ook al. Nieuwe regel?
Kramerquote:Op zondag 31 juli 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand me vertellen wat voor plan Gio heeft?
Meer ballen op Kuyt laten spelen.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
Gudelj is ook beter dan El Ahmadi.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat Bryan Smeets een betere middenvelder is dan El Ahmadi.
Zeg ik niet (lol)quote:Op zondag 31 juli 2016 19:02 schreef JanCees het volgende:
Hoe plaats ik een TR voor een individuele post op mobiel?
Feyenoord heeft nog steeds niks geleerd van vorig jaar. Kuyt is geen 10, Toornstra is geen rechtsbuiten en Nelom komt zwaar te kort. Voetballend is het weer 3 keer niks, niet zo raar ook aangezien het team enkel op de spits na hetzelfde is.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:01 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |