dat soort gedrag gaat nog eens de de doodsteek worden voor het voetbalquote:Op zondag 31 juli 2016 18:31 schreef Noppie2000 het volgende:
> Wordt in de rug geduwd
> Grijpt naar gezicht
Zag de duw niet aankomen en een bijna faceplant op de grond daardoorquote:Op zondag 31 juli 2016 18:31 schreef Noppie2000 het volgende:
> Wordt in de rug geduwd
> Grijpt naar gezicht
HIj zei net ook al (voor de penalty) dat beide ploegen nog geen kans hadden gehad. Nou ja een bal op de lat is inderdaad geen kans..quote:Op zondag 31 juli 2016 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toornstra gewoon terecht geel, wat lult die commentator.
Vrije trap is niet echt een kans, die rebound wel overigens.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
HIj zei net ook al (voor de penalty) dat beide ploegen nog geen kans hadden gehad. Nou ja een bal op de lat is inderdaad geen kans..
Neequote:Op zondag 31 juli 2016 18:33 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand mij de gedachte achter Kuyt op 10 uitleggen?
Je wilt hem 2 wedstrijden schorsen??quote:Op zondag 31 juli 2016 18:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's wel een érg zware straf, even veel wedstrijden als z'n IQ hoog is.
Is gewoon rood dit iig
Wordt er eindelijk eens gezongen in de Arena, is het weer niet goed.quote:
Geen Staafgenotquote:Op zondag 31 juli 2016 18:33 schreef Tagliano het volgende:
Die is er niet. Gio ten voete uit.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:33 schreef Tagliano het volgende:
Ja. Leeftijd he, beetje lafjes in de middencirkel rondwandelen.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:33 schreef Tagliano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |