Wil je nog eettips van mij?quote:
Omdat het een risicowedstrijd is ditdat en verplichte combi'squote:Op zondag 31 juli 2016 18:10 schreef Collide het volgende:
Waarom gaan de kaarten niet in de vrije verkoop, genoeg supporters die wilde gaan.
Precies. Zat neutrale voetballiefhebbers die ook wel heen hadden willen gaan. Ik zie liever een vol stadion met liefhebbers dan een half gevuld stadion.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:10 schreef Collide het volgende:
Waarom gaan de kaarten niet in de vrije verkoop, genoeg supporters die wilde gaan.
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Als PSV dit spel een seizoen kan volhouden
quote:
twitter:KNVB twitterde op zondag 31-07-2016 om 15:33:02🚨🚨 Het dak blijft open 🚨🚨#JCSchaal #FeyPSV https://t.co/l4PJ9jN8vO reageer retweet
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat Kuyt wel eens met Erdogan op de foto is geweest?
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
hier gaat iets misquote:
Zo weinig zin in.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En je blijft er een seizoen voor straf naar kijken.
Dit boeit echt helemaal niemandquote:Op zondag 31 juli 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
mi?quote:
monopolyquote:Op zondag 31 juli 2016 18:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mij wel. Jij hoeft niet voor mij beslissingen te maken.
Dank je wel.
Dit is wel waar natuurlijk, behalve jou. Mijn trouwste fanquote:Op zondag 31 juli 2016 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
De frontpage, die boeit pas helemaal niemand.
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:15 schreef Collide het volgende:
Ik mis Pelle die had heel de kleedkamer van Ajax vol met stickers geplakt.
Volgens mij basht hij het spel.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
TR gemaakt. Users bashen als mod, kom op zeg. Doe eens normaal man.
Miskramer, leuke!quote:
You have a ajax-face.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:15 schreef Collide het volgende:
Ik mis Pelle die had heel de kleedkamer van Ajax vol met stickers geplakt.
Cruijff heeft denkelijk ook nooit een schoonheidsprijs gewonnenquote:Op zondag 31 juli 2016 18:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wauw wat is die dochter van Cruijff lelijk
Ik lees die kutstukjes van jou serieus nooit. Snap ook niet dat er mensen zijn die dat wel doen.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is wel waar natuurlijk, behalve jou. Mijn trouwste fan
quote:Op zondag 31 juli 2016 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lees die kutstukjes van jou serieus nooit. Snap ook niet dat er mensen zijn die dat wel doen.
(no offence)
Wie?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:17 schreef Brammess het volgende:
De Jörg heeft nog geen bal aangeraakt
TOPAANKOOP, COOLSINGEL
Hij raakte er zojuist één aan.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:17 schreef Brammess het volgende:
De Jörg heeft nog geen bal aangeraakt
TOPAANKOOP, COOLSINGEL
Hilarisch.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:18 schreef GGMM het volgende:
Die Schwaab weet totaal niet wat hij moet doen als hij aan de bal is.
Hij doet me denken aan Waz op Haxball
Hebben de seizoenskaarthouders van Ajax erbij geteld.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:19 schreef Doublepain het volgende:
Amsterdam Arena management be like: 'Uitverkocht stadion'
Als de tegenstander FC Barcelona was geweest wel. Maar Feyenoord schat ik lager in.quote:
Zijn teamgenoten zijn complete debielen die nooit vrijstaan.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerder behoorlijk frustrerend voor zijn teamgenoten.
Energiedirect.nlquote:Op zondag 31 juli 2016 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch mooi dat we de kampioen zien spelen in de nieuwe uitshirts
donder op johquote:Op zondag 31 juli 2016 18:21 schreef GGMM het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL VAN HARTE UITGENODIGD OM MEE TE HAXBALLEN!!!
http://www.haxball.com/?r(...)4950f1c5c485d&pass=1
Nee.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:21 schreef GGMM het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL VAN HARTE UITGENODIGD OM MEE TE HAXBALLEN!!!
http://www.haxball.com/?r(...)4950f1c5c485d&pass=1
Helmond pakt vaak rode kaarten, altijd wel wat te beleven.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:20 schreef mabo11 het volgende:
Deze wedstrijd is nog kutter dan Deurne tegen Helmond Sport
Jemig wat ben jij een zurige pauper man.quote:
monopolyquote:Op zondag 31 juli 2016 18:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jemig wat ben jij een zurige pauper man.
Je bent crew, wees eens wat normaler.
Shots fired.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, die gast is echt mega-triest.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zag laatst een wedstrijd terug van ons uit 2014 die geupload is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag jou.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Helmond pakt vaak rode kaarten, altijd wel wat te beleven.
Hoop dat ze dit seizoen promoveren.
Veur welleke club bende gijquote:Op zondag 31 juli 2016 18:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mag jou.
Beste clublied van Nederland tevens.
xDquote:Op zondag 31 juli 2016 18:25 schreef Zorro het volgende:
"Die zag El Ahmadi vertrekken"
Verstandige jongen. Deden de rest van zijn landgenoten dat ook maar.
hihiquote:Op zondag 31 juli 2016 18:25 schreef Zorro het volgende:
"Die zag El Ahmadi vertrekken"
Verstandige jongen. Deden de rest van zijn landgenoten dat ook maar.
Eenzame hoogtequote:Op zondag 31 juli 2016 18:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mag jou.
Absoluut. Mooie gasten. Ga dit seizoen een wedstrijd pakken van Helmond. Nog nooit geweest. Lijkt me best gezellig op vrijdagavond. Pilsje erbij, broodje bal.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mag jou.
Arena is gewoon een sfeerloos stadion.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is net zoveel sfeer als tijdens een wedstrijd van Ajax.
De club is de laatste jaren wel wat afgezakt. 10 jaar geleden waren ze vaste klant in de play-offs. Twee keer bijna gepromoveerdquote:Op zondag 31 juli 2016 18:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absoluut. Mooie gasten. Ga dit seizoen een wedstrijd pakken van Helmond. Nog nooit geweest. Lijkt me best gezellig op vrijdagavond. Pilsje erbij, broodje bal.
Vroeger toen de Admirals nog American Football speelde was het wel altijd topsfeer.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:27 schreef Collide het volgende:
[..]
Arena is gewoon een sfeerloos stadion.
Komt wel weer. Willem II speelde 10 jaar geleden nog champions league en vechten nu ook zowat elk jaar om in de Eredivisie te blijven.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De club is de laatste jaren wel wat afgezakt. 10 jaar geleden waren ze vaste klant in de play-offs. Twee keer bijna gepromoveerd
Ik zei het, nostradamusquote:Op zondag 31 juli 2016 18:28 schreef Noppie2000 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Weer pingels missen
Vreselijk.quote:
?quote:Op zondag 31 juli 2016 18:29 schreef Brammess het volgende:
HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR HAHA NOG 4 JAAR
Dit is wel een beetje overdreven.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:29 schreef GGMM het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik zie nu pas dat jij het bent, met je smurf ui!quote:Op zondag 31 juli 2016 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje overdreven.
Doe niet zo zuur johquote:Op zondag 31 juli 2016 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje overdreven.
Daar wil ik niet mee vergeleken worden.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur joh
Je lijkt TImmmmmmmm wel.
Watquote:Op zondag 31 juli 2016 18:30 schreef Brammess het volgende:
Willems heeft zijn laatste minuut voor PSV gespeeld.
Da's wel een érg zware straf, even veel wedstrijden als z'n IQ hoog is.quote:
Dit dus. Goed van Guzupuntjesquote:Op zondag 31 juli 2016 18:30 schreef Zorro het volgende:
Massaal, dan weet je dat je met 1x geel per ploeg klaar bent.
Het is Leo Oldenburger, doe de moeite nietquote:Op zondag 31 juli 2016 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toornstra gewoon terecht geel, wat lult die commentator.
Kan zijn dat ie rot terecht komt natuurlijk door die val...quote:Op zondag 31 juli 2016 18:31 schreef Noppie2000 het volgende:
> Wordt in de rug geduwd
> Grijpt naar gezicht
Dacht dat hij vuist gebruikte. Maar was niet zo. Is wel onnodig voor een wedstrijd zoals dit.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's wel een érg zware straf, even veel wedstrijden als z'n IQ hoog is.
Is gewoon rood dit iig
dat soort gedrag gaat nog eens de de doodsteek worden voor het voetbalquote:Op zondag 31 juli 2016 18:31 schreef Noppie2000 het volgende:
> Wordt in de rug geduwd
> Grijpt naar gezicht
Zag de duw niet aankomen en een bijna faceplant op de grond daardoorquote:Op zondag 31 juli 2016 18:31 schreef Noppie2000 het volgende:
> Wordt in de rug geduwd
> Grijpt naar gezicht
HIj zei net ook al (voor de penalty) dat beide ploegen nog geen kans hadden gehad. Nou ja een bal op de lat is inderdaad geen kans..quote:Op zondag 31 juli 2016 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toornstra gewoon terecht geel, wat lult die commentator.
Vrije trap is niet echt een kans, die rebound wel overigens.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
HIj zei net ook al (voor de penalty) dat beide ploegen nog geen kans hadden gehad. Nou ja een bal op de lat is inderdaad geen kans..
Neequote:Op zondag 31 juli 2016 18:33 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand mij de gedachte achter Kuyt op 10 uitleggen?
Je wilt hem 2 wedstrijden schorsen??quote:Op zondag 31 juli 2016 18:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's wel een érg zware straf, even veel wedstrijden als z'n IQ hoog is.
Is gewoon rood dit iig
Wordt er eindelijk eens gezongen in de Arena, is het weer niet goed.quote:
Geen Staafgenotquote:Op zondag 31 juli 2016 18:33 schreef Tagliano het volgende:
Die is er niet. Gio ten voete uit.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:33 schreef Tagliano het volgende:
Ja. Leeftijd he, beetje lafjes in de middencirkel rondwandelen.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:33 schreef Tagliano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |