Absoluut. Mooie gasten. Ga dit seizoen een wedstrijd pakken van Helmond. Nog nooit geweest. Lijkt me best gezellig op vrijdagavond. Pilsje erbij, broodje bal.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mag jou.
Beste clublied van Nederland tevens.

Arena is gewoon een sfeerloos stadion.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is net zoveel sfeer als tijdens een wedstrijd van Ajax.

De club is de laatste jaren wel wat afgezakt. 10 jaar geleden waren ze vaste klant in de play-offs. Twee keer bijna gepromoveerdquote:Op zondag 31 juli 2016 18:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absoluut. Mooie gasten. Ga dit seizoen een wedstrijd pakken van Helmond. Nog nooit geweest. Lijkt me best gezellig op vrijdagavond. Pilsje erbij, broodje bal.

Vroeger toen de Admirals nog American Football speelde was het wel altijd topsfeer.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:27 schreef Collide het volgende:
[..]
Arena is gewoon een sfeerloos stadion.

Komt wel weer. Willem II speelde 10 jaar geleden nog champions league en vechten nu ook zowat elk jaar om in de Eredivisie te blijven.quote:Op zondag 31 juli 2016 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De club is de laatste jaren wel wat afgezakt. 10 jaar geleden waren ze vaste klant in de play-offs. Twee keer bijna gepromoveerd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |