allochtoon hèquote:
FF je tel pakkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ben een bruine boeddha, ook goed?
Ik nexus x5 ____ 15/16 cmquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Wie in de Op wilt ff je telefoon + lengte posten
nopequote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:18 schreef 6star6lord6 het volgende:
Heeft iemand hier ook meth gerookt? Of gezien in real life?
Dan ben je wel een mongool als je dat doetquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:18 schreef 6star6lord6 het volgende:
Heeft iemand hier ook meth gerookt? Of gezien in real life?
Volgens mij is dat best lekker.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
nope
komt ook nauwelijks voor in nederland
Moeten ze die hoofddoek 24/7 ophouden?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:19 schreef defokkingfoker het volgende:
Sommige meiden... draag je buiten hoofdoek enzo en post je alleen islam dingen op FB enzo.. stuurt ze me snaps zonder hoofddoek en in hemd en yogopants.. hypocriet vind ik dat
Nee tuurlijk niet.. boeit me geen tering.. maar hoofdoek is juist om je schoonheid te verbergen stuur je me gvd 2.30 snaps om mij op te geilen.. ik wordt blij hoor maar vind het wel hypocriet..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Moeten ze die hoofddoek 24/7 ophouden?
gewoon voor de ervaringquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom? Dat heeft toch bijna geen toegevoegde waarde?
Holly shit je staat nummer 1quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
De mm klopt kk sukkel
147,0 x 72,6 x 7,9 mm
https://www.google.com/intl/nl_nl/nexus/5x/
Ja okequote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon voor de ervaring
en het effect verschilt buiten dat het langer duurt ook wel wat met speed
Bloed of vleeslul?quote:
ja daar ben ik ook best benieuwd naarquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja oke
Ben zelf eigenlijk wel benieuwd naar heroine![]()
Vooral na Trainspotting
"Take the best orgasm you've ever had... multiply it by a thousand, and you're still nowhere near it." gheheh. Zou het nooit doen verder
Bloedquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Bloed of vleeslul?
Heb zelf bloed.. klein is hij gwn een kwart in vergelijking tot stijf![]()
Crack is ook wel chill, ookal zou ik het nooit gebruiken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook best benieuwd naar
keertje kan bestquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook best benieuwd naar
schijnt echt geen fuck aan te zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:26 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Crack is ook wel chill, ookal zou ik het nooit gebruiken.
Ik zou je doen xxquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:28 schreef kdricklamar het volgende:
Mijn dicksize is Nexus 6 hihi ik win
ja een keertje kan ook gwn bestquote:
Viesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:28 schreef kdricklamar het volgende:
Mijn dicksize is Nexus 6 hihi ik win
coke is ook kutquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Maar dat is gezuiverde coke met amoniak (of iets dergelijks.) maar ja idk
Ben al gepimpt srryquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik zou je doen xx
Dan pimp je tot een butterfly
mja die verhalen zijn wel grotendeels propagandaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben niet zo verslavingsgevoelig maar die shit is too much.
hou jij het maar bij wat wiet verkopenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:31 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je kan er wel veel geld mee verdienen
ja gwn gram ofzo bestellenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weetje als je er gewoon niet meer aan zou kunnen komen kan het prima
wel leukquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat vinden jullie van mdma.
Als ie klapt, dat is kk chill.
ik ben wel een van de weinigen die pep prefereertquote:
Mdma of xtcquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat is de beste drugs om mee te beginnen>?
uniekquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben wel een van de weinigen die pep prefereert
swsquote:
crack is gewoon opgefokte coke!quote:
Vertel eensquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws
nee, mdma werkt op mij gwn niet helemaal zoals het hoort
Daarom mdmaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:44 schreef Zosk het volgende:
Ben nooit zo'n fan geweest van iets door mijn neus.
nou nou totaal ongefundeerd ditquote:
goedzoquote:
Schaam je niet schat.. We doen het allemaalquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nou nou totaal ongefundeerd dit
[..]
goedzo
het spacende ontbreekt bij mij een beetje, ongeacht hoeveelheden, net als het blijkbaar magische gelukszalige liefdesgevoelquote:
Misschien kreeg je troep?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
het spacende ontbreekt bij mij een beetje, ongeacht hoeveelheden, net als het blijkbaar magische gelukszalige liefdesgevoel
sta gwn strak op een wat wazigere manier met en meer euforie dan pep
nee, en als mn naam ook maar iets met mn afkomst te maken had zou ik een iranees zijn geweestquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je bent geen marokaan, vieze troll.
ik weet precies wat ik krijgquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Misschien kreeg je troep?
Ik had eere gisteren ook gehad.
De eerste pil ging helemaal goed.
Die andere twee voelee ik me alleen maar strak.
trustenquote:
Dus je kan geen arabisch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nee, en als mn naam ook maar iets met mn afkomst te maken had zou ik een iranees zijn geweest
Nee, wel gewoon nederlandsquote:
je weet niet wie ahmadinejad is?quote:
Mischien normale mdma gebruiken?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet precies wat ik krijg
is ook gewoon elke keer, terwijl het bij mn vriendin gewoon werkt zoals het hoort
mdma is mdmaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mischien normale mdma gebruiken?
Nee, mdma kristallen zijn anders dan pillen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
mdma is mdma
maar ik zit er verder ook niet mee hoor, pep heeft toch mn voorkeur
misschien geen drie pillen doenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Misschien kreeg je troep?
Ik had eere gisteren ook gehad.
De eerste pil ging helemaal goed.
Die andere twee voelee ik me alleen maar strak.
tja zeg wat je wil, maar stiekem wel lekker hoor dat blank zijnquote:
hooguit omdat je anders doseertquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nee, mdma kristallen zijn anders dan pillen.
Op zaterdag 30 juli 2016 02:55 schreef deadprez het volgende:
neequote:
Dat is beter man! Dan denken chicks eerstquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Bloed of vleeslul?
Heb zelf bloed.. klein is hij gwn een kwart in vergelijking tot stijf![]()
Het voelt in iedergeval wel anders.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
althans, dat is niet de bedoeling
gewoon de hardere elektronische shitquote:
BAMBAMABDDNDBWQEUIDFBIWQFEBIWEBFIEIWFOBEFBHIOWFEBQWOIFQWEBOHIFQWBOHFQWBIOWQDWDBIWFDBIWFQBOIHFAWQBFIOBEBIFBEWIQFBIQFBSIDBJDSJFBJUSAFBJWBHAQFCHYUASBCWF9QDW32REH8932RH3E8F9UHUWFVNCAPIUENF8UHEWUPGFBAMBAMABDDNDBWQEUIDFBIWQFEBIWEBFIEIWFOBEFBHIOWFEBQWOIFQWEBOHIFQWBOHFQWBIOWQDWDBIWFDBIWFQBOIHFAWQBFIOBEBIFBEWIQFBIQFBSIDBJDSJFBJUSAFBJWBHAQFCHYUASBCWF9QDW32REH8932RH3E8F9UHUWFVNCAPIUENF8UHEWUPGFquote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon de hardere elektronische shit
jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
BAMBAMABDDNDBWQEUIDFBIWQFEBIWEBFIEIWFOBEFBHIOWFEBQWOIFQWEBOHIFQWBOHFQWBIOWQDWDBIWFDBIWFQBOIHFAWQBFIOBEBIFBEWIQFBIQFBSIDBJDSJFBJUSAFBJWBHAQFCHYUASBCWF9QDW32REH8932RH3E8F9UHUWFVNCAPIUENF8UHEWUPGFBAMBAMABDDNDBWQEUIDFBIWQFEBIWEBFIEIWFOBEFBHIOWFEBQWOIFQWEBOHIFQWBOHFQWBIOWQDWDBIWFDBIWFQBOIHFAWQBFIOBEBIFBEWIQFBIQFBSIDBJDSJFBJUSAFBJWBHAQFCHYUASBCWF9QDW32REH8932RH3E8F9UHUWFVNCAPIUENF8UHEWUPGF
Gwn tering aan je oor jah
Ik zit nu met hem te lullen via Facebookquote:
Hij kan wel goed gitaar spelenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zit nu met hem te lullen via Facebook
Hij wil een bandje met mij oprichten
lowl laat chloro dit maar niet lezenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Toch eigenlijk ook best wel sneu ergens..
Maar hij is wel creatief!
Het is toch zo?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 03:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
lowl laat chloro dit maar niet lezen
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 04:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee z'n foknaam aub
Begint het met de p en eindigt het op een
Deadprezquote:Op zaterdag 30 juli 2016 04:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nee z'n foknaam aub
Begint het met de p en eindigt het op een
wtf zie je me voor aanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 04:09 schreef kdricklamar het volgende:
Hmmm is dat je kloon dan dp die me dmt
Wie dmt je?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 04:09 schreef kdricklamar het volgende:
Hmmm is dat je kloon dan dp die me dmt
Nou kan tochquote:
dat kan ik niet ontkennenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 04:12 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nou kan toch
Je bent wel een bekende fokker
En ik weet dat alle bekende fokkers weirdos zijn in rl
Pics van jezelfquote:Op zaterdag 30 juli 2016 04:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan ik niet ontkennen
maar ben nog geen oude weirdo
dat wil ik jullie niet aandoenquote:
Moet je het weer met die seniele gek doen. Jeminee.quote:
Och, een beetje het gebruikelijke zaterdag- en zondagochtend stofzuigen, het was ooit erger.quote:
Ik geniet elke keer weer van je sluitposts.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 05:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, een beetje het gebruikelijke zaterdag- en zondagochtend stofzuigen, het was ooit erger.
LudoSanders - ken je ongetwijfeld ook nog wel - was daar trouwens echt de onbetwiste kampioen in.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 05:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik geniet elke keer weer van je sluitposts.
Ben niet zo'n klaagfiguur maar die ken ik nog wel ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 05:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
LudoSanders - ken je ongetwijfeld ook nog wel - was daar trouwens echt de onbetwiste kampioen in.
Neuh dat klopt, jij bent ook van de ochtendgloren. Toen ik nog tijd had om ook doordeweeks hier rond dit uur alle meuk door te lezen kwam ik je geregeld tegenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben niet zo'n klaagfiguur maar die ken ik nog wel ja.
Ben bijna te laat nu om te gaan pitten, zowat weer licht alweer..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh dat klopt, jij bent ook van de ochtendgloren. Toen ik nog tijd had om ook doordeweeks hier rond dit uur alle meuk door te lezen kwam ik je geregeld tegen.
Wisseling van de wacht, jij gaat pitten, ik ben net wakker. Al is het fluiten van vogeltjes nooit bevorderlijk voor je slaap.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben bijna te laat nu om te gaan pitten, zowat weer licht alweer..
Ik vind dat wel fijn geluid, krijg ik rust in mijn hoofd, ochtenden haat ik en slaap danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wisseling van de wacht, jij gaat pitten, ik ben net wakker. Al is het fluiten van vogeltjes nooit bevorderlijk voor je slaap.
Ik ben al heel de week aan de beurt geweest kullie. Kom op.quote:
Dat is geinig, ik dacht dat je juist een mede-ochtendmens was. Maar je haat ze dusdanig dat je ze vermijdt met slapen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind dat wel fijn geluid, krijg ik rust in mijn hoofd, ochtenden haat ik en slaap dan
Het ochtendgloren ben ik dol op maar al die mensen die daarna ontwaken is niet mijn ding.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is geinig, ik dacht dat je juist een mede-ochtendmens was. Maar je haat ze dusdanig dat je ze vermijdt met slapen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het ochtendgloren ben ik dol op maar al die mensen die daarna ontwaken is niet mijn ding.
Sorry Frank, ben wat baldadig nog ff voordat ik omdonder.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Tja, daar valt ook wel iets voor te zeggen ja.
We zijn hier wel wat gewend.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry Frank, ben wat baldadig nog ff voordat ik omdonder.
Er waren nog wat mensen eerder hoor hermannetjequote:
Ochtendfapjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er waren nog wat mensen eerder hoor hermannetje. Wat doe jij al zo vroeg op?
hoop dat je daar blijftquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:26 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het giet oan bitches!!!!
Hoe lang duurt dat gebeuren eigenlijk? Want dan is heel die kutstad zeker weer afgesloten van de week?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:26 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het giet oan bitches!!!!
Met zulke dames in de optocht krijg je vanzelf file.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat gebeuren eigenlijk? Want dan is heel die kutstad zeker weer afgesloten van de week?
Tot een uurtje of zes volgens mij, stad(centrum) is idd afgesloten. Ga zomenteen mij helemaal rond eten🌯🌮🍖🍹quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat gebeuren eigenlijk? Want dan is heel die kutstad zeker weer afgesloten van de week?
veel plezierquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tot een uurtje of zes volgens mij, stad(centrum) is idd afgesloten. Ga zomenteen mij helemaal rond eten🌯🌮🍖🍹
Nu ga ik bijzonder verzuurd klinken, eigenlijk moet ik het gewoon niet doen. Maar ik kom zelden voor mijn werk in Rotterdam en als ik er een keertje moet zijn is er verdomme altijd wel ietsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zulke dames in de optocht krijg je vanzelf file.
bruisende stad hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu ga ik bijzonder verzuurd klinken, eigenlijk moet ik het gewoon niet doen. Maar ik kom zelden voor mijn werk in Rotterdam en als ik er een keertje moet zijn is er verdomme altijd wel iets.
Dat geeft niet, maar die stad heeft de vervelende gewoonte alles vervolgens panisch af te zetten waardoor je al in Sintdinges in de file staat en je vervolgens lekker 20 minuten in een volgepropte metro kan gaan zitten. En zeker in de zomer is dat een ramp, want 90% ruikt niet zo geweldig fris.quote:
Misschien kom je Iwanius en Miep wel tegenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tot een uurtje of zes volgens mij, stad(centrum) is idd afgesloten. Ga zomenteen mij helemaal rond eten🌯🌮🍖🍹
Met de trein is het prima bereikbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat geeft niet, maar die stad heeft de vervelende gewoonte alles vervolgens panisch af te zetten waardoor je al in Sintdinges in de file staat en je vervolgens lekker 20 minuten in een volgepropte metro kan gaan zitten. En zeker in de zomer is dat een ramp, want 90% ruikt niet zo geweldig fris.
komt omdat veel evenementen op straat afspelenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat geeft niet, maar die stad heeft de vervelende gewoonte alles vervolgens panisch af te zetten waardoor je al in Sintdinges in de file staat en je vervolgens lekker 20 minuten in een volgepropte metro kan gaan zitten. En zeker in de zomer is dat een ramp, want 90% ruikt niet zo geweldig fris.
Dat ligt er maar aan van welke richting ik kom, de trein is niet altijd handiger volgens mij.quote:
Daar is ook niets mis mee hoor, maar doe het alleen in het weekend.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:42 schreef Drug het volgende:
[..]
komt omdat veel evenementen op straat afspelen
Is Iwanius een Rotterdammert ja?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kom je Iwanius en Miep wel tegen
werd wakker omdat ik moeilijk hard moest schijten en kon niet meer slapenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er waren nog wat mensen eerder hoor hermannetje. Wat doe jij al zo vroeg op?
Na zo'n inspanning ben je ook meestal wel wakker. Dat klopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
werd wakker omdat ik moeilijk hard moest schijten en kon niet meer slapen
In die omgeving gaat hij iig veelvuldig uit eten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is Iwanius een Rotterdammert ja?
maar om bloed te kunnen zien moet je al wakker zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:49 schreef Catkiller het volgende:
Ben ook altijd meteen wakker als ik bloed zie.
misschien in een visioenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar om bloed te kunnen zien moet je al wakker zijn
ik stuur alvast een sollicitatie voor de lege modpositiequote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, ik ga me eens met die mannetjes die overal en nergens door mijn tuin banjeren of niet banjeren bemoeien. De helft staat volgens mij ergens achter een zooitje bomen te roken. Als ik niet meer online kom heb ik waarschijnlijk een schep of zo'n grote vork in mijn nek gehad.
ripquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, ik ga me eens met die mannetjes die overal en nergens door mijn tuin banjeren of niet banjeren bemoeien. De helft staat volgens mij ergens achter een zooitje bomen te roken. Als ik niet meer online kom heb ik waarschijnlijk een schep of zo'n grote vork in mijn nek gehad.
als ik jou zie hoop ik nog altijd lekkr verder te dromenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:49 schreef Catkiller het volgende:
Ben ook altijd meteen wakker als ik bloed zie.
Geowon bukkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
nee maandje maar zei dat ik lief zou zijn en was okequote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
hele nacht gehuild omdat ik dacht dat je perm had want dat zeiden ze
is dat alles?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee maandje maar zei dat ik lief zou zijn en was oke
nee dacht ik wel, vast verkeerd knopje ingedrukt XDquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik had ook niks ergs gedaan verder he :p
haha ja, vast frank die ouwe ziet het allemaal niet zo godd meerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee dacht ik wel, vast verkeerd knopje ingedrukt XD
niet iedereen sommigen moeten nog een keer leven. En de hemel is niksquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het leven is een vakantie van de hemel en als je doodgaat ga je terug naar huis
jeetje, frank voor ouwe uitmaken, dat wordt weer een banquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja, vast frank die ouwe ziet het allemaal niet zo godd meer
45 minuten geleden ondertussen. Is het een schep of een grote vork, wat denken jullie?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk een bierflesjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
45 minuten geleden ondertussen. Is het een schep of een grote vork, wat denken jullie?
Op welke plek sta ik?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:41 schreef xcachet het volgende:
Eens even een to do lijstje maken voor vandaag. Vergeet altijd zo veel.
en terechtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:44 schreef xcachet het volgende:
Had eergisteren pas vrij gevraagd voor de 5e en de 6e. Was ze niet zo blij mee. Nu wil ik ook 8, 9 en 10 vrij. Maar durf niet te vragen. Zelfs niet via whatsapp.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:45 schreef Germano het volgende:
Zware nacht achter de rug in het bed van een kameraad zijn zus.
Ik vind dat je met die post heel veel insinuaties wekt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze was er niet hoor. Hij was alleen, dus afteren en blijven crashen.
Waarom doe je de zus van je maat. Niet verwacht ;squote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:45 schreef Germano het volgende:
Dat was mijn bedoeling. Ik hou ervan om te shockeren.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat je met die post heel veel insinuaties wekt.
Lees de volgende post eens. Zou met haar geen problemen hebben trouwens, is een lekker dingelingeling.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom doe je de zus van je maat. Niet verwacht ;s
lag zij erbij?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:45 schreef Germano het volgende:
Nou, als ik de 10e pas naar huis ga vlieg ik mee met een vriend die piloot is en dan mag ik in de cockpit zitten tijdens de vlucht. En daar zou ik echt een moord voor doen.quote:
dus het moet nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, als ik de 10e pas naar huis ga vlieg ik mee met een vriend die piloot is en dan mag ik in de cockpit zitten tijdens de vlucht. En daar zou ik echt een moord voor doen.
Alleen heb geen vervanger voor mijn krantenwijk..
Jawel. Anders ben ik teleurgesteld.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus het moet niet
waar ga je naartoe?
Lul nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh shit wakker geworden naast mn tinderdate
niks mis mee johquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom doe je de zus van je maat. Niet verwacht ;s
Aangezien we toch bezig zijn met het wakker worden naast zogenaamde vriendinnetjes/ONSjes/buuv'jesquote:
teleurstellingen horen bij het levenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Anders ben ik teleurgesteld.
Barcelona of course.
Mijn buurjongen kwam vannacht ook nog even langs. Hmmmmquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aangezien we toch bezig zijn met het wakker worden naast zogenaamde vriendinnetjes/ONSjes/buuv'jes
moet kunnenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:59 schreef xcachet het volgende:
Ik ga vanavond wokken. Dat betekent dat ik weer 10 kilo aankom en misselijk vol zit vanavond.
Is wel echt een lekker dingelingeling hoor. Alles aan haar gegeven qua uiterlijk, niets aan m'n kameraad.quote:
je begrijpt dat die vriend seks verwacht?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, als ik de 10e pas naar huis ga vlieg ik mee met een vriend die piloot is en dan mag ik in de cockpit zitten tijdens de vlucht. En daar zou ik echt een moord voor doen.
Alleen heb geen vervanger voor mijn krantenwijk..
Vandaar dat ze er maar al te graag op ingaat. Fresh meat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:02 schreef Drug het volgende:
[..]
je begrijpt dat die vriend seks verwacht?
suiker of koolhydraten?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:00 schreef xcachet het volgende:
Ik heb al de hele week zo min mogelijk suiker proberen te eten. Dus krijg daar een vreetkick met al dat onbeperkte ijs.
haha prachtig ditquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Ass like that. Je weet hoe het gaat, beetje aan stringetjes ruiken enzo.
Geef mn date terugquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:59 schreef Drug het volgende:
Wakker geworden naast opso's tinderdate.
Plan niet geslaagd
Je kunt zeggen wat je wil, maar ook jij weet dondersgoed dat je daarop doelde.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
waarom voel jij je zo aangesproken beste Gerkneuzo
Kom maar op, kijken wie de langste adem heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet ik je ook verrot schelden dan?
jij want ben niet zo sneuquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom maar op, kijken wie de langste adem heeft.
Ik heb 3 dingen opgenoemd en het was meer iets voor niels maar okequote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar ook jij weet dondersgoed dat je daarop doelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |