dat wil ik jullie niet aandoenquote:
Moet je het weer met die seniele gek doen. Jeminee.quote:
Och, een beetje het gebruikelijke zaterdag- en zondagochtend stofzuigen, het was ooit erger.quote:
Ik geniet elke keer weer van je sluitposts.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 05:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, een beetje het gebruikelijke zaterdag- en zondagochtend stofzuigen, het was ooit erger.
LudoSanders - ken je ongetwijfeld ook nog wel - was daar trouwens echt de onbetwiste kampioen in.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 05:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik geniet elke keer weer van je sluitposts.
Ben niet zo'n klaagfiguur maar die ken ik nog wel ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 05:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
LudoSanders - ken je ongetwijfeld ook nog wel - was daar trouwens echt de onbetwiste kampioen in.
Neuh dat klopt, jij bent ook van de ochtendgloren. Toen ik nog tijd had om ook doordeweeks hier rond dit uur alle meuk door te lezen kwam ik je geregeld tegenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben niet zo'n klaagfiguur maar die ken ik nog wel ja.
Ben bijna te laat nu om te gaan pitten, zowat weer licht alweer..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh dat klopt, jij bent ook van de ochtendgloren. Toen ik nog tijd had om ook doordeweeks hier rond dit uur alle meuk door te lezen kwam ik je geregeld tegen.
Wisseling van de wacht, jij gaat pitten, ik ben net wakker. Al is het fluiten van vogeltjes nooit bevorderlijk voor je slaap.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben bijna te laat nu om te gaan pitten, zowat weer licht alweer..
Ik vind dat wel fijn geluid, krijg ik rust in mijn hoofd, ochtenden haat ik en slaap danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wisseling van de wacht, jij gaat pitten, ik ben net wakker. Al is het fluiten van vogeltjes nooit bevorderlijk voor je slaap.
Ik ben al heel de week aan de beurt geweest kullie. Kom op.quote:
Dat is geinig, ik dacht dat je juist een mede-ochtendmens was. Maar je haat ze dusdanig dat je ze vermijdt met slapen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind dat wel fijn geluid, krijg ik rust in mijn hoofd, ochtenden haat ik en slaap dan
Het ochtendgloren ben ik dol op maar al die mensen die daarna ontwaken is niet mijn ding.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is geinig, ik dacht dat je juist een mede-ochtendmens was. Maar je haat ze dusdanig dat je ze vermijdt met slapen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het ochtendgloren ben ik dol op maar al die mensen die daarna ontwaken is niet mijn ding.
Sorry Frank, ben wat baldadig nog ff voordat ik omdonder.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Tja, daar valt ook wel iets voor te zeggen ja.
We zijn hier wel wat gewend.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry Frank, ben wat baldadig nog ff voordat ik omdonder.
Er waren nog wat mensen eerder hoor hermannetjequote:
Ochtendfapjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er waren nog wat mensen eerder hoor hermannetje. Wat doe jij al zo vroeg op?
hoop dat je daar blijftquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:26 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het giet oan bitches!!!!
Hoe lang duurt dat gebeuren eigenlijk? Want dan is heel die kutstad zeker weer afgesloten van de week?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:26 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het giet oan bitches!!!!
Met zulke dames in de optocht krijg je vanzelf file.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat gebeuren eigenlijk? Want dan is heel die kutstad zeker weer afgesloten van de week?
Tot een uurtje of zes volgens mij, stad(centrum) is idd afgesloten. Ga zomenteen mij helemaal rond eten🌯🌮🍖🍹quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat gebeuren eigenlijk? Want dan is heel die kutstad zeker weer afgesloten van de week?
veel plezierquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tot een uurtje of zes volgens mij, stad(centrum) is idd afgesloten. Ga zomenteen mij helemaal rond eten🌯🌮🍖🍹
Nu ga ik bijzonder verzuurd klinken, eigenlijk moet ik het gewoon niet doen. Maar ik kom zelden voor mijn werk in Rotterdam en als ik er een keertje moet zijn is er verdomme altijd wel ietsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zulke dames in de optocht krijg je vanzelf file.
bruisende stad hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu ga ik bijzonder verzuurd klinken, eigenlijk moet ik het gewoon niet doen. Maar ik kom zelden voor mijn werk in Rotterdam en als ik er een keertje moet zijn is er verdomme altijd wel iets.
Dat geeft niet, maar die stad heeft de vervelende gewoonte alles vervolgens panisch af te zetten waardoor je al in Sintdinges in de file staat en je vervolgens lekker 20 minuten in een volgepropte metro kan gaan zitten. En zeker in de zomer is dat een ramp, want 90% ruikt niet zo geweldig fris.quote:
Misschien kom je Iwanius en Miep wel tegenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tot een uurtje of zes volgens mij, stad(centrum) is idd afgesloten. Ga zomenteen mij helemaal rond eten🌯🌮🍖🍹
Met de trein is het prima bereikbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat geeft niet, maar die stad heeft de vervelende gewoonte alles vervolgens panisch af te zetten waardoor je al in Sintdinges in de file staat en je vervolgens lekker 20 minuten in een volgepropte metro kan gaan zitten. En zeker in de zomer is dat een ramp, want 90% ruikt niet zo geweldig fris.
komt omdat veel evenementen op straat afspelenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat geeft niet, maar die stad heeft de vervelende gewoonte alles vervolgens panisch af te zetten waardoor je al in Sintdinges in de file staat en je vervolgens lekker 20 minuten in een volgepropte metro kan gaan zitten. En zeker in de zomer is dat een ramp, want 90% ruikt niet zo geweldig fris.
Dat ligt er maar aan van welke richting ik kom, de trein is niet altijd handiger volgens mij.quote:
Daar is ook niets mis mee hoor, maar doe het alleen in het weekend.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:42 schreef Drug het volgende:
[..]
komt omdat veel evenementen op straat afspelen
Is Iwanius een Rotterdammert ja?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kom je Iwanius en Miep wel tegen
werd wakker omdat ik moeilijk hard moest schijten en kon niet meer slapenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er waren nog wat mensen eerder hoor hermannetje. Wat doe jij al zo vroeg op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |