Sorry Frank, ben wat baldadig nog ff voordat ik omdonder.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Tja, daar valt ook wel iets voor te zeggen ja.
We zijn hier wel wat gewend.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry Frank, ben wat baldadig nog ff voordat ik omdonder.
Er waren nog wat mensen eerder hoor hermannetjequote:
Ochtendfapjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er waren nog wat mensen eerder hoor hermannetje. Wat doe jij al zo vroeg op?
hoop dat je daar blijftquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:26 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het giet oan bitches!!!!
Hoe lang duurt dat gebeuren eigenlijk? Want dan is heel die kutstad zeker weer afgesloten van de week?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:26 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het giet oan bitches!!!!
Met zulke dames in de optocht krijg je vanzelf file.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat gebeuren eigenlijk? Want dan is heel die kutstad zeker weer afgesloten van de week?
Tot een uurtje of zes volgens mij, stad(centrum) is idd afgesloten. Ga zomenteen mij helemaal rond eten🌯🌮🍖🍹quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat gebeuren eigenlijk? Want dan is heel die kutstad zeker weer afgesloten van de week?
veel plezierquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tot een uurtje of zes volgens mij, stad(centrum) is idd afgesloten. Ga zomenteen mij helemaal rond eten🌯🌮🍖🍹
Nu ga ik bijzonder verzuurd klinken, eigenlijk moet ik het gewoon niet doen. Maar ik kom zelden voor mijn werk in Rotterdam en als ik er een keertje moet zijn is er verdomme altijd wel ietsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zulke dames in de optocht krijg je vanzelf file.
bruisende stad hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu ga ik bijzonder verzuurd klinken, eigenlijk moet ik het gewoon niet doen. Maar ik kom zelden voor mijn werk in Rotterdam en als ik er een keertje moet zijn is er verdomme altijd wel iets.
Dat geeft niet, maar die stad heeft de vervelende gewoonte alles vervolgens panisch af te zetten waardoor je al in Sintdinges in de file staat en je vervolgens lekker 20 minuten in een volgepropte metro kan gaan zitten. En zeker in de zomer is dat een ramp, want 90% ruikt niet zo geweldig fris.quote:
Misschien kom je Iwanius en Miep wel tegenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tot een uurtje of zes volgens mij, stad(centrum) is idd afgesloten. Ga zomenteen mij helemaal rond eten🌯🌮🍖🍹
Met de trein is het prima bereikbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat geeft niet, maar die stad heeft de vervelende gewoonte alles vervolgens panisch af te zetten waardoor je al in Sintdinges in de file staat en je vervolgens lekker 20 minuten in een volgepropte metro kan gaan zitten. En zeker in de zomer is dat een ramp, want 90% ruikt niet zo geweldig fris.
komt omdat veel evenementen op straat afspelenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat geeft niet, maar die stad heeft de vervelende gewoonte alles vervolgens panisch af te zetten waardoor je al in Sintdinges in de file staat en je vervolgens lekker 20 minuten in een volgepropte metro kan gaan zitten. En zeker in de zomer is dat een ramp, want 90% ruikt niet zo geweldig fris.
Dat ligt er maar aan van welke richting ik kom, de trein is niet altijd handiger volgens mij.quote:
Daar is ook niets mis mee hoor, maar doe het alleen in het weekend.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:42 schreef Drug het volgende:
[..]
komt omdat veel evenementen op straat afspelen
Is Iwanius een Rotterdammert ja?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kom je Iwanius en Miep wel tegen
werd wakker omdat ik moeilijk hard moest schijten en kon niet meer slapenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er waren nog wat mensen eerder hoor hermannetje. Wat doe jij al zo vroeg op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |