dat wil ik jullie niet aandoenquote:
Moet je het weer met die seniele gek doen. Jeminee.quote:
Och, een beetje het gebruikelijke zaterdag- en zondagochtend stofzuigen, het was ooit erger.quote:
Ik geniet elke keer weer van je sluitposts.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 05:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, een beetje het gebruikelijke zaterdag- en zondagochtend stofzuigen, het was ooit erger.
LudoSanders - ken je ongetwijfeld ook nog wel - was daar trouwens echt de onbetwiste kampioen in.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 05:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik geniet elke keer weer van je sluitposts.
Ben niet zo'n klaagfiguur maar die ken ik nog wel ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 05:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
LudoSanders - ken je ongetwijfeld ook nog wel - was daar trouwens echt de onbetwiste kampioen in.
Neuh dat klopt, jij bent ook van de ochtendgloren. Toen ik nog tijd had om ook doordeweeks hier rond dit uur alle meuk door te lezen kwam ik je geregeld tegenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben niet zo'n klaagfiguur maar die ken ik nog wel ja.
Ben bijna te laat nu om te gaan pitten, zowat weer licht alweer..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh dat klopt, jij bent ook van de ochtendgloren. Toen ik nog tijd had om ook doordeweeks hier rond dit uur alle meuk door te lezen kwam ik je geregeld tegen.
Wisseling van de wacht, jij gaat pitten, ik ben net wakker. Al is het fluiten van vogeltjes nooit bevorderlijk voor je slaap.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben bijna te laat nu om te gaan pitten, zowat weer licht alweer..
Ik vind dat wel fijn geluid, krijg ik rust in mijn hoofd, ochtenden haat ik en slaap danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wisseling van de wacht, jij gaat pitten, ik ben net wakker. Al is het fluiten van vogeltjes nooit bevorderlijk voor je slaap.
Ik ben al heel de week aan de beurt geweest kullie. Kom op.quote:
Dat is geinig, ik dacht dat je juist een mede-ochtendmens was. Maar je haat ze dusdanig dat je ze vermijdt met slapen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind dat wel fijn geluid, krijg ik rust in mijn hoofd, ochtenden haat ik en slaap dan
Het ochtendgloren ben ik dol op maar al die mensen die daarna ontwaken is niet mijn ding.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is geinig, ik dacht dat je juist een mede-ochtendmens was. Maar je haat ze dusdanig dat je ze vermijdt met slapen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 06:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het ochtendgloren ben ik dol op maar al die mensen die daarna ontwaken is niet mijn ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |