Na zo'n inspanning ben je ook meestal wel wakker. Dat klopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
werd wakker omdat ik moeilijk hard moest schijten en kon niet meer slapen
In die omgeving gaat hij iig veelvuldig uit eten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is Iwanius een Rotterdammert ja?
maar om bloed te kunnen zien moet je al wakker zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:49 schreef Catkiller het volgende:
Ben ook altijd meteen wakker als ik bloed zie.
misschien in een visioenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar om bloed te kunnen zien moet je al wakker zijn
ik stuur alvast een sollicitatie voor de lege modpositiequote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, ik ga me eens met die mannetjes die overal en nergens door mijn tuin banjeren of niet banjeren bemoeien. De helft staat volgens mij ergens achter een zooitje bomen te roken. Als ik niet meer online kom heb ik waarschijnlijk een schep of zo'n grote vork in mijn nek gehad.
ripquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, ik ga me eens met die mannetjes die overal en nergens door mijn tuin banjeren of niet banjeren bemoeien. De helft staat volgens mij ergens achter een zooitje bomen te roken. Als ik niet meer online kom heb ik waarschijnlijk een schep of zo'n grote vork in mijn nek gehad.
als ik jou zie hoop ik nog altijd lekkr verder te dromenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:49 schreef Catkiller het volgende:
Ben ook altijd meteen wakker als ik bloed zie.
Geowon bukkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
nee maandje maar zei dat ik lief zou zijn en was okequote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
hele nacht gehuild omdat ik dacht dat je perm had want dat zeiden ze
is dat alles?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee maandje maar zei dat ik lief zou zijn en was oke
nee dacht ik wel, vast verkeerd knopje ingedrukt XDquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik had ook niks ergs gedaan verder he :p
haha ja, vast frank die ouwe ziet het allemaal niet zo godd meerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee dacht ik wel, vast verkeerd knopje ingedrukt XD
niet iedereen sommigen moeten nog een keer leven. En de hemel is niksquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het leven is een vakantie van de hemel en als je doodgaat ga je terug naar huis
jeetje, frank voor ouwe uitmaken, dat wordt weer een banquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja, vast frank die ouwe ziet het allemaal niet zo godd meer
45 minuten geleden ondertussen. Is het een schep of een grote vork, wat denken jullie?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk een bierflesjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
45 minuten geleden ondertussen. Is het een schep of een grote vork, wat denken jullie?
Op welke plek sta ik?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:41 schreef xcachet het volgende:
Eens even een to do lijstje maken voor vandaag. Vergeet altijd zo veel.
en terechtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:44 schreef xcachet het volgende:
Had eergisteren pas vrij gevraagd voor de 5e en de 6e. Was ze niet zo blij mee. Nu wil ik ook 8, 9 en 10 vrij. Maar durf niet te vragen. Zelfs niet via whatsapp.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:45 schreef Germano het volgende:
Zware nacht achter de rug in het bed van een kameraad zijn zus.
Ik vind dat je met die post heel veel insinuaties wekt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze was er niet hoor. Hij was alleen, dus afteren en blijven crashen.
Waarom doe je de zus van je maat. Niet verwacht ;squote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:45 schreef Germano het volgende:
Zware nacht achter de rug in het bed van een kameraad zijn zus.
Dat was mijn bedoeling. Ik hou ervan om te shockeren.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat je met die post heel veel insinuaties wekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |