Lees de volgende post eens. Zou met haar geen problemen hebben trouwens, is een lekker dingelingeling.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom doe je de zus van je maat. Niet verwacht ;s
lag zij erbij?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:45 schreef Germano het volgende:
Zware nacht achter de rug in het bed van een kameraad zijn zus.
Nou, als ik de 10e pas naar huis ga vlieg ik mee met een vriend die piloot is en dan mag ik in de cockpit zitten tijdens de vlucht. En daar zou ik echt een moord voor doen.quote:
dus het moet nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, als ik de 10e pas naar huis ga vlieg ik mee met een vriend die piloot is en dan mag ik in de cockpit zitten tijdens de vlucht. En daar zou ik echt een moord voor doen.
Alleen heb geen vervanger voor mijn krantenwijk..
Jawel. Anders ben ik teleurgesteld.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus het moet niet
waar ga je naartoe?
Lul nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh shit wakker geworden naast mn tinderdate
niks mis mee johquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom doe je de zus van je maat. Niet verwacht ;s
Aangezien we toch bezig zijn met het wakker worden naast zogenaamde vriendinnetjes/ONSjes/buuv'jesquote:
teleurstellingen horen bij het levenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Anders ben ik teleurgesteld.
Barcelona of course.
Mijn buurjongen kwam vannacht ook nog even langs. Hmmmmquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aangezien we toch bezig zijn met het wakker worden naast zogenaamde vriendinnetjes/ONSjes/buuv'jes
moet kunnenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:59 schreef xcachet het volgende:
Ik ga vanavond wokken. Dat betekent dat ik weer 10 kilo aankom en misselijk vol zit vanavond.
Is wel echt een lekker dingelingeling hoor. Alles aan haar gegeven qua uiterlijk, niets aan m'n kameraad.quote:
je begrijpt dat die vriend seks verwacht?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, als ik de 10e pas naar huis ga vlieg ik mee met een vriend die piloot is en dan mag ik in de cockpit zitten tijdens de vlucht. En daar zou ik echt een moord voor doen.
Alleen heb geen vervanger voor mijn krantenwijk..
Vandaar dat ze er maar al te graag op ingaat. Fresh meat.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:02 schreef Drug het volgende:
[..]
je begrijpt dat die vriend seks verwacht?
suiker of koolhydraten?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:00 schreef xcachet het volgende:
Ik heb al de hele week zo min mogelijk suiker proberen te eten. Dus krijg daar een vreetkick met al dat onbeperkte ijs.
haha prachtig ditquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Ass like that. Je weet hoe het gaat, beetje aan stringetjes ruiken enzo.
Geef mn date terugquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:59 schreef Drug het volgende:
Wakker geworden naast opso's tinderdate.
Plan niet geslaagd
Je kunt zeggen wat je wil, maar ook jij weet dondersgoed dat je daarop doelde.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
waarom voel jij je zo aangesproken beste Gerkneuzo
Kom maar op, kijken wie de langste adem heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet ik je ook verrot schelden dan?
jij want ben niet zo sneuquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom maar op, kijken wie de langste adem heeft.
Ik heb 3 dingen opgenoemd en het was meer iets voor niels maar okequote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar ook jij weet dondersgoed dat je daarop doelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |