Daarom mdmaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:44 schreef Zosk het volgende:
Ben nooit zo'n fan geweest van iets door mijn neus.
nou nou totaal ongefundeerd ditquote:
goedzoquote:
Schaam je niet schat.. We doen het allemaalquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nou nou totaal ongefundeerd dit
[..]
goedzo
het spacende ontbreekt bij mij een beetje, ongeacht hoeveelheden, net als het blijkbaar magische gelukszalige liefdesgevoelquote:
Misschien kreeg je troep?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
het spacende ontbreekt bij mij een beetje, ongeacht hoeveelheden, net als het blijkbaar magische gelukszalige liefdesgevoel
sta gwn strak op een wat wazigere manier met en meer euforie dan pep
nee, en als mn naam ook maar iets met mn afkomst te maken had zou ik een iranees zijn geweestquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je bent geen marokaan, vieze troll.
ik weet precies wat ik krijgquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Misschien kreeg je troep?
Ik had eere gisteren ook gehad.
De eerste pil ging helemaal goed.
Die andere twee voelee ik me alleen maar strak.
trustenquote:
Dus je kan geen arabisch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
nee, en als mn naam ook maar iets met mn afkomst te maken had zou ik een iranees zijn geweest
Nee, wel gewoon nederlandsquote:
je weet niet wie ahmadinejad is?quote:
Mischien normale mdma gebruiken?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet precies wat ik krijg
is ook gewoon elke keer, terwijl het bij mn vriendin gewoon werkt zoals het hoort
mdma is mdmaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mischien normale mdma gebruiken?
Nee, mdma kristallen zijn anders dan pillen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
mdma is mdma
maar ik zit er verder ook niet mee hoor, pep heeft toch mn voorkeur
misschien geen drie pillen doenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 02:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Misschien kreeg je troep?
Ik had eere gisteren ook gehad.
De eerste pil ging helemaal goed.
Die andere twee voelee ik me alleen maar strak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |