quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... gaan we nu weer hel serieus on topic toch, is nog niet te laat
Maar dat valt niet mee, zo zonder echte info.quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... gaan we nu weer hel serieus on topic toch, is nog niet te laat
Waar zit jij?quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:54 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Maar dat valt niet mee, zo zonder echte info.
En (jullie) tijdstip helpt ook niet echt; hier zijn we nog vroeg en monter.
5 uur vroeger, aan de andere kant van die grote plas, waar de dames schoon en de aankomende Spelen dirty zijn.quote:
Ik kan wel net doen alsof, als je wilt, om het vuur weer wat op te laaien hier.quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:00 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
zijn er nog moslims in de hizzle momenteel?
haha ja het komt in de buurt. je kan nog wel wat meer het slachtoffer uithangen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 02:09 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ik kan wel net doen alsof, als je wilt, om het vuur weer wat op te laaien hier.
't Is wel weer typisch dat er 350 welgebouwde agentjes worden ingezet om dit pittoreske gebedshuis gewelddadig -en let wel: intimiderend- te overvallen. Beter was het om hen te gebruiken om de dames de juiste zeden en kledingsmanieren bij te brengen.
Maar nu eerst een zalmpje roosteren, met citroensap en een snufje zeezout.
Zoiets ?
In het midden van een ruit slaan. Zijn die gasten dom of wat?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En hier beelden van de inval zelf:
Wat is er mis met een deurbel. WTFquote:Op donderdag 28 juli 2016 05:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
In het midden van een ruit slaan. Zijn die gasten dom of wat?![]()
Nee ik bedoel een ruit sla je altijd in de hoek in, want daar hoef je een stuk minder hard te slaan. Dat weet iedereen. Dacht ik.quote:Op donderdag 28 juli 2016 06:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat is er mis met een deurbel. WTF
Ik vermoed van wel. was ook al maandenlang voorbereid.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:04 schreef Physsic het volgende:
Ik ben benieuwd of ze wat spannends vinden.
Als ik het goed gelezen heb dan hebben ze op meerdere plaatsen invallen gedaan,niet alleen bij de moskee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 06:13 schreef Drugshond het volgende:
Maar goed hebben ze daar serieus 350 man voor nodig. Spierballentaal. Dan had ik liever 10 invallen gezien met 35 man. Veel beter efficiënter.
Of een WC bril wat nog omhoog staat.quote:Op donderdag 28 juli 2016 06:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. was ook al maandenlang voorbereid.
Dan met 350 man tegelijk.
Dat is denk ik niet omdat iemand vergeten was het dopje op de tube tandpasta te doen.
Owke... dan zou ik zeggen. Hup Derrick.quote:Op donderdag 28 juli 2016 06:49 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Als ik het goed gelezen heb dan hebben ze op meerdere plaatsen invallen gedaan,niet alleen bij de moskee.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 06:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Owke... dan zou ik zeggen. Hup Derrick.
Harry, wir brauchen den Wagen
Goedemorgen allemaal..quote:Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft de politie van Göttingen opgedragen om in totaal negen locaties te doorzoeken, waaronder een moskee en acht appartementen. Het doel daarvan is om bewijs te vinden om de instelling te verbieden," aldus politiewoordvoerder Axel Bergmann.
Volgens de veiligheidsdiensten is de moskee betrokken bij de radicalisering van jongeren. Tot nu toe zijn al 22 jongeren uit Hildesheim naar Syrië of Irak vertrokken. Minstens vijftien van hen zouden deel uitmaken van de moskee in kwestie.
De autoriteiten spreken van een "jihadistische-salafistische hotspot".
dat is dus precies wat ze hebben gedaan....quote:Op donderdag 28 juli 2016 06:13 schreef Drugshond het volgende:
Maar goed hebben ze daar serieus 350 man voor nodig. Spierballentaal. Dan had ik liever 10 invallen gezien met 35 man. Veel beter efficiënter.
Ik ben wat later door dit topic gaan walzen.. heb niet alles mee gekregen. Eerst reageren dan pas nadenken en zo.... des Fok!'squote:Op donderdag 28 juli 2016 07:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat is dus precies wat ze hebben gedaan....
Ze moesten wel...nu maar hopen dan er een paar EU paspoorten in de shredder gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze wisten dus al heel lang wat er zich in die moskee afspeelde maar deden niks. Er waren 4 aanslagen in een week voor nodig om eindelijk eens actie te ondernemen.
Dat weten ze zelf nog niet eens daarom slaan ze elkaar de hersens in in Syrië. Op papier 2+ stromingen net zoiets als protestants en katholiek. Feitelijk zijn het er meer.quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:28 schreef Jigzoz het volgende:
Maar eh... Als terrorisme niks met de islam te maken heeft, of zoals het de laatste tijd wat genuanceerd wordt, wel iets, maar niet veel met de islam te maken heeft en verschillende salafistische moskeeën worden in verband gebracht met jihadistische terreur, dan heeft het salafisme nu dus ook niet zoveel meer met de islam te maken? Welke islamitische stroming heeft dan wél echt met de islam te maken?
Ze zijn een paar jaar te laat, maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:28 schreef StaceySinger het volgende:
German armed police smash their way into mosque and raid homes of group accused of radicalising Muslims and grooming them for jihad
German officers launched a crackdown on the German-speaking DIK group
It is accused of radicalising those who attended the mosque with sermons
Group based in Hildesheim is a 'nationwide hot spot of radical Muslims'
Several people who attended are thought to have left to join ISIS in Syria
Armed police officers have launched a raid on a mosque and several homes belonging to a group believed to be radicalising Muslims in Germany.
Apartments belonging to eight board members of the radical German-speaking Islamic group DIK were searched by officers in Hildesheim, Lower Saxony.
It comes as part of a crackdown on the group, which is thought to have been encouraging people to travel to Syria and Iraq to join ISIS.
The group ran sermons, seminars and lectures entitled 'the hatred of infidels', according to German media.
http://www.dailymail.co.u(...)-grooming-jihad.html
Een jaar of vier geleden waren er nog veel grotere acties tegen geradicaliseerde salafisten in Duitsland.quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze zijn een paar jaar te laat, maar dan heb je ook wat.
Al die stromingen menen het licht te hebben gezien terwijl ze in werkelijkheid stekeblind zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat weten ze zelf nog niet eens daarom slaan ze elkaar de hersens in in Syrië. Op papier 2+ stromingen net zoiets als protestants en katholiek. Feitelijk zijn het er meer.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:29 schreef FANN het volgende:
[..]
350 toch?
Maar ze moesten ook nog een hele straat afzetten en een paar woningen doorzoeken, dan
heb je wél een paar mannetjes nodig natuurlijk, beetje dom om daar dan 10 agentjes op af te sturen.
God weet wat of wie er in die Moskee bevindt of in die woningen...
In het Duitse Hildesheim, 34 kilometer ten zuidoosten van Hannover, hebben de ordediensten de grote middelen ingezet om een moskee binnen te vallen. De "Deutschsprachigen Islamkreis Hildesheim" (DIK) wordt beschouwd als bolwerk van de radicale islam in Duitsland.
Gemaskerde en zwaarbewapende troepen beukten de deur in met een ram, waarna een grote troepenmacht met machinepistolen naar binnen ging. De hele straat is afgezet voor de operatie, waaraan 350 manschappen deelnamen.
Daarnaast werden de woningen doorzocht van acht leden van de directie van de vereniging die de moskee beheert.
En dan zeggen mensen hier altijd: "Telegraaf!quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:35 schreef wolkentoetje het volgende:
Maar vooralsnog schrijven de Nederlandse media niets over deze inval.
O wacht de Telegraaf inmiddels wel..
Dan was het vast niks grootsquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:33 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ja. Is nu herverstopt onder de pet.
De million dollar question.quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:28 schreef Jigzoz het volgende:
Maar eh... Als terrorisme niks met de islam te maken heeft, of zoals het de laatste tijd wat genuanceerd wordt, wel iets, maar niet veel met de islam te maken heeft en verschillende salafistische moskeeën worden in verband gebracht met jihadistische terreur, dan heeft het salafisme nu dus ook niet zoveel meer met de islam te maken? Welke islamitische stroming heeft dan wél echt met de islam te maken?
Islamieten zijn gewoon behoorlijk verwarde bhoedisten met een taoistisch mankement.quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:28 schreef Jigzoz het volgende:
Opgedoekt? Ze hebben toch alleen een inval gedaan, wat woningen doorzocht en een paar aanwezige illegalen opgepakt?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen hier altijd: "Telegraaf!"
Blijkbaar zijn andere kranten te politiek correct om hier over te schrijven?
Of ze vinden het niet belangrijk dat een islamitisch haatbolwerk wordt opgedoekt die terroristen kweekt?
Ja okee, ik was iets te enthousiast!quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Opgedoekt? Ze hebben toch alleen een inval gedaan, wat woningen doorzocht en een paar aanwezige illegalen opgepakt?
Kan zijn dat ik iets gemist heb, maar volgens mij hebben ze niet die hele toko opgedoekt of verboden?
Vandaar al die invallen op verschillende plekken, als er genoeg bewijsmateriaal verzameld word, kan die stichting, of wat het ook is, verboden worden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Opgedoekt? Ze hebben toch alleen een inval gedaan, wat woningen doorzocht en een paar aanwezige illegalen opgepakt?
Kan zijn dat ik iets gemist heb, maar volgens mij hebben ze niet die hele toko opgedoekt of verboden?
Ja, dat snap ik, maar tot nu toe is er van het echte opdoeken geen sprake.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vandaar al die invallen op verschillende plekken, als er genoeg bewijsmateriaal verzameld word, kan die stichting, of wat het ook is, verboden worden.
Ik liep wat op de zaken vooruit, maar als ze die lui hebben opgepakt en in de maanden voorbereiding sowieso al bewijzen enzo hebben gevonden, dan lijkt de kans vrij klein dat die haathut alle ruiten gaat vervangen en weer vrolijk doorgaat.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar tot nu toe is er van het echte opdoeken geen sprake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |